Vandaag is de leukste dag van het jaar.
Vanavond wordt namelijk de Mol bekend gemaakt. Half 9. Nederland 1. Wie is de Mol? – de reünie.
Patrick Stoof: Liesbeth is de Mol
“Haar biechtverhalen kloppen volgens mij niet”
Widm.nl is op zoek naar een moderator voor het forum
Meld je nu aan.
Seizoen 1 en 2 zijn verkrijgbaar op DVD
Ontvang nu 10% korting.
Onze Twitter-account was vorig seizoen al een succes…
Een Facebook-pagina kon daarom niet achterblijven. Word nu fan op Facebook.
Widm.nl heeft ook een mobiele website
Bijna net zoveel informatie, maar dan makkelijker leesbaar op een klein scherm.
Wie is de Mol gemist?
Bekijk oude en nieuwe seizoenen via widm.nl.

Audio & video

• Frits zat op juiste Mol
  • Aflevering 10 maar een in Spanje
  • Interview met de Mol
  • 1 minuut aflevering 10

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 8 » Opdrachten afl. 8

Frank
Beheerder

Opdrachten afl. 8

Bespreek hier alles over de opdrachten uit aflevering 8. Wat vond je van de opdrachten, wat viel je op? Verdenkingen richting personen mogen alleen geplaatst worden in de bij de personen behorende fora.

Quote Reageer

Link naar deze pagina:

molshoop
Lid

Re: Opdrachten afl. 8

bij de executie zij art: tenzij je de mol bent ... Hadewych

Tarraco
Lid

Bij het kwartetten was op een gegeven moment Liesbeth uitgeschakeld en was Tim aan zet (cq min 39) en vroeg hij aan Hadewych om twee kaarten van zichzelf (de Ruiten en Klaveren). Op beide momenten komt Tim´s hand in beeld en nou denk ik te zien dat die kaarten bevlekt zijn alsof Hadewych haar "Vinger-afdruk" (mol) laat zien aan Tim... aangezien ze beide redelijk goede maatjes waren.

henkert
Verdenkt Hadewych

bij de foto aan het begin zie je Tim met zijn hoofd naar rechts (voor hem) gebaren. Rechts staan Hadewych en Liesbeth. Dan heb je zelf nog twee mogelijkheden, maar dat wijst er wel op dat het Anne-Marie niet is. Die is het trouwens zoiezo niet, want Tim zat op Anne-Marie en ligt er nu uit.

OfficialLiz
Verdenkt Hadewych

Als je kijkt naar de tweets van de mol zie je dat de mol op 26 januari een tweet stuurt met: Meet The Parents. Op die dag is Hadewych bevallen. Ook staat er in een tweet: Maar...als er vrijstellingen in het spel zijn, ga ik ervoor! Hadewych pakte een vrijstelling van het geld van uit de pot toen Art het aan haar vroeg. Ik weet bijna zeker dat zij de mol is.

Goliath
Verdenkt Hadewych

De titel van afl. 8 is "Tim, Anne-Marie, Liesbeth". Hier wordt dus de naam van de Mol niet genoemd, Hadewych. Hadewych is dus de MOL!!

DoeEensGek
Lid

De titel van afl. 8 is "Tim, Anne-Marie, Liesbeth".
Met kaarten had Anne-marie oa. de kaarten van Tim, Anne-marie, Liesbeth.
In foto opdracht deed Hadewych een andere opdracht dan Tim, Anne-marie, Liesbeth.
Dat de naam er niet tussen staat en daarom de mol is, is niet echt sterk argument.

sam4
Verdenkt Liesbeth

Dat is zo voor de hand liggen, te simpel. Ik heb het uitgedacht.
Afl 4 heette :'van achter naar voren'. Ik vond het zo raar toen de titel van afl 8 in het beeld kwam.
De titel was:'tim,anne-marie,liesbeth. Zet deze namen eens van achter naar voren, dan krijg je Liesbeth,anne-marie,tim. Liesbeth is de mol en ik wist het vanaf aflevering vier met die onderhandelingen.
Overigens denk ik dat anne-marie gaat winnen. Zij zit volledig op Liesbeth. hadewych vulde in de test van afl8 in dat de mol tijdens die 'op de foto met hadewych' een lange jurk aan had. dat waren Anne-marie en tim. Of ze zat op tim of dus op anne-marie. Tim vloog eruit en zou de test wel slechter hebben gemaakt dan zij.

Chrisje_11
Lid

Bij de test van af8, zei Art letterlijk:

Wie Is De Mol?
(stilte)
Hadewych,

in eerdere seizoenen van WIDM is dit ook al gebruikt.

mkamp
Verdenkt Anne-Marie

Zelf ben ik bijna zeker dat Liesbeth niet de mol is. Er zijn gewoon teveel aanwijzingen naar haar. Er zijn ook mensen uit gevlogen die wel op haar hebben gezeten. Vaak is het zo dat de kandidaten bijna nooit op de mol stemmen.

Zelf denk ik echt dat het Hadewych is. Ze valt niet op maar zorgt er toch wel voor dat er geld uit de pot gaat. Heel veel heeft ze niet in de pot gestopt tot nu toe.

widm1991
Lid

Quote van mkamp:
Zelf ben ik bijna zeker dat Liesbeth niet de mol is. Er zijn gewoon teveel aanwijzingen naar haar. Er zijn ook mensen uit gevlogen die wel op haar hebben gezeten. Vaak is het zo dat de kandidaten bijna nooit op de mol stemmen. Zelf denk ik echt dat het Hadewych is. Ze valt niet op maar zorgt er toch wel voor dat er geld uit de pot gaat. Heel veel heeft ze niet in de pot gestopt tot nu toe.

Ik geef een tip dat Liesbeth 100% zeker wel de mol is!
Ik geef een tip dat je kan vergelijken met Hadewych! Heeft Hadewych ooit geld gewonnen zonder de groep! (wat ik weet wel) En dat ze een joker kocht voor 500 euro is vrij logisch als kandidaat! Ook al gaat dan wel 500 euro uit! Maar dan heb je wel een kans dat je er langer in blijft!

En Liesbeth heeft echt nog nooit geld verdient en met de groep samen wel maar dan deed ze niet haar best om geld te winnen! En Hadewych wel!

Bij de groene en rode kaarten! Zie je echt dat Hadewych het erg vind dat iemand uit gaat en de pot leeg is en lijkt net dat ze niks van snapt en dat ze zeker groen stemde! En bij Liesbeth zie je duidelijk dat ze niet jammer vind dat de pot leeg is!

En ze speelt misschien wel over duidelijk de mol! (Liesbeth) maar dat deed sommige andere mollen ook!
En als iemand eruit gaat omdat die ene op Liesbeth stemt kan het ook gewoon zijn dat die minder van haar weet ofzo! Of dat de programmamakers ons om de tuin leiden want dat gebeurd wel vaker!

maarja dat wilde ik zeggen dat ik denk dat Liesbeth de mol is!

Gewijzigd op 28 februari om 09:56 uur.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.