De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 9:  Ontcijferen
  • Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Thomas is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Thomas is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Thomas kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Thomas niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Thomas in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Thomas buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Thomas.
  • Uitgebreide theorieën over Thomas.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

tom Winters
3 jaar lidVerdenkt

Re: Thomas is de Mol, omdat...

In het intro filmpje op YouTube is het filmpje van Thomas op sommige stukken erg onscherp. Mollen zien nou eenmaal ook niet heel scherp en dat maakt dat Thomas mijn hoofdgedachte is.

tessborgman
6 jaar lidVerdenkt

Hij is voor nu voor mij het meest verdacht. Hij is briljant in het spelen van een mol en de rol als kandidaat kan hij zeker spelen. Hij was ook ontspannen bij de pleidooien maar ook bij het zien van de schermen van anderen. Hij geniet. Hij klooide bij het oplossen van de som. Ik ben alleen benieuwd wat daar heeft gestaan. Een M? In plaats van een 3? Verder denk ik dat je als mol nooit geld wilt verdienen ook al weet je dat het ook gelijk weggespeeld kan kan worden. Lekker helpen jokers verdienen. Is ook het minst opvallend. En dat de tijdopdracht. Daarin probeerde hij ook de boel te verstoren. Echter werd hij door de kandidaten gelijk gestopt zo lijkt het. Maar je ziet hem kijken.. zo ik doe wel mijn best om verwarring te creëren. Lukt het nu niet is het niet erg. Er komt toch nog een opdracht waar ik wel kan mollen.

Geralda
12 jaar lidVerdenkt Anna

Opvallend vond ik dat Thomas bij de laatste testvraag koos voor de mol is een man. Eerste afleveringen ga je spreiden. Er zijn zes vrouwen en vijf mannen. Dan kies je als slimme Thomas toch voor de mol is een vrouw?
In feite zijn er voor hem zelfs 6 vrouwen en vier mannen om uit te kiezen? Maakt het antwoord hem niet uit als mol? Of is dit een stille hint van Thomas?

mollien
9 jaar lidVerdenkt

In seizoen 17 toen Thomas de mol was, waren dingen in tweevoud, een terugkerend thema in de officiele hints. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de 11 22 enzo? Een tweede keer een mol die Thomas heet? En dan bedoel ik niet dat ze dáárom hem uitgekozen hebben, maar dat het wel leuk uit kwam. En dat dan de datum van afl 1 al helemaal een leuke samenkomst was en ze daar op hebben ingespeeld. Zouden ze een oud mol/oud seizoen als hint gebruiken?

Gewijzigd op 4 januari 2022 om 02:08 uur.

Moggemol
12 jaar lidVerdenkt

Citaat van mollien:
In seizoen 17 toen Thomas de mol was, waren dingen in tweevoud, een terugkerend thema in de officiele hints. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de 11 22 enzo? Een tweede keer een mol die Thomas heet? En dan bedoel ik niet dat ze dáárom hem uitgekozen hebben, maar dat het wel leuk uit kwam. En dat dan de datum van afl 1 al helemaal een leuke samenkomst was en ze daar op hebben ingespeeld. Zouden ze een oud mol/oud seizoen als hint gebruiken?

Wat was bij Thomas Cammaert de reden dat er hints in tweevoud waren? Is hij de helft van een tweeling?

mollien
9 jaar lidVerdenkt

Citaat van Moggemol:
Citaat van mollien:

Wat was bij Thomas Cammaert de reden dat er hints in tweevoud waren? Is hij de helft van een tweeling?

Hmm heb even gegoogled en dat was omdat de naam Thomas tweeling betekend. Als ze de 11-22 dingen gaan voortzetten valt deze theorie voor mij al af.
Twijfel nu ook of dat wel een officiele aanwijzing was eigenlijk, kan er alleen fan-theorien over vinden

Mollenne
3 jaar lidVerdenkt

Thomas had een biecht waarin hij niets zei. De afleveringstitel was "nietszeggend".

Gewijzigd op 15 januari 2022 om 22:05 uur.

GoGoGadget
7 jaar lidVerdenkt

Citaat van Mollenne:
Thomas had een biecht waarin hij niets zei. De afleveringstitel was "nietszeggend".

Ja, zo kan je het zien, leuk gevonden.

Aabee
4 jaar lidVerdenkt Fons

Was het niet zo dat als Everon erin blijft, er later in de finale geld in de pot komt? (Glenn koos Everon)
Als Thomas de mol is wil hij Everon er uitwerken en is zijn actie wel logisch, zo heeft Everon geen vrijstellingen en jokers om verder te komen in het spel.

Gewijzigd op 16 januari 2022 om 10:37 uur.

Vpeetje
7 jaar lidVerdenkt Rosario

Citaat van Aabee:
Was het niet zo dat als Everon erin blijft, er later in de finale geld in de pot komt? (Glenn koos Everon)
Als Thomas de mol is wil hij Everon er uitwerken en is zijn actie wel logisch, zo heeft Everon geen vrijstellingen en jokers om verder te komen in het spel.

Als Everon de mol blijkt te zijn gaat er juist € 5000,- uit de pot.
Alleen als Arno de mol blijkt te zijn komt er € 5000,- in de pot.
Actie van Thomas heeftvdus niets met dit alles te maken .

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.