Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Everon is de Mol, omdat...
Re: Everon is de Mol, omdat...
Met aflevering 5 in mijn hoofd en Hila uit het spel heb ik Everon is/niet de mol omdat doorgepluisd... ik ben hier terugbelandt.
Hij heeft zich vrij goed als onschuldige kandidaat weten te profileren in aflevering 1 en door zijn tranen is als "niet-mol" 2 gekozen door Glen. In aflevering 2 prikt hij wel 2 gouden ballonnen leeg (afleidingsmaneuver), maar met de ogen van nu is dat wat hij wel goed deed.
Die vervloekte dobbelstenen waarvan je de stippeltjes boven tot 92 kon optellen? Op de zijkant, wat mij ontgaan is, is de som 39, de leeftijd van Everon. (Er zijn nog 2 stippeltjes middenin te zien--de leeftijd van Kim-Lian is 41. Ik denk dat zij het aandacht moet trekken.) Verder, aan het begin van opdracht 2.1, zijn het er 22 dobbelstenen and voordat het andere team komt zijn het slechts 20. Merk ik nu. In de foto opdracht 2.3 lijkt Everon vrij weinig voor elkaar te krijgen: 1. De anderen attenderen dat de spierballenfoto van hem is en hij lijkt niet veel voorwerpen of mensen te hebben gezocht voor de foto ze moesten maken.
De 2 opdrachten die het meest bepalend voor mij voor aflevering 5 waren de lasergame en de huiskamers. De mol moest in een van de eerste 2 teams zitten om met de slotten te klooien tijdens lasergamen, en de verwisselde schilderijen moesten door de mol zijn geweest. Verder, Everon was flink aan het vertragen tijdens de huiskamer opdracht.
Nu aflevering 5. Als 1 persoon op de grond niet meewerkt, dan lukt deze eerste opdracht niet. "Bing" is niet de allerbeste search engine in opdracht 2: die vind weinig weetjes over Everon. Handig als Everon de mol is en dit komt op de test. De laatste opdracht is net gelukt.
Ik ben overtuigd geweest dat de mol moest een vrouw zijn...ik vraag me af waardoor dit komt. Wat truks gebruikt WIDM om dit te doen? In het begin had ik Everon als verdachte, maar bij 3.1 had ik hem al meer of min afgeschreven. Met het weten van nu, was zijn actie om Thomas te vertellen dat hij op hem zat (wat ik als dom zag) was toch slim: Thomas ging hierdoor voor geen geld, en voor sommige kandidaten kom hij hierdoor als überzielig en onverdacht.
Wat mij het meeste opgevallen is deze aflevering is de wijze waarop hij deze aflevering de goede richting in duwt. Kandidaten zijn nog niet bewust van het feit dat Sahil en Fresia niet in het busje zitten.
Hij roept nog even “ wacht eens even “ en is dan stil. Kim - Lian komt er dan achter dat er twee mensen nog missen en gaan kijken waar fresia en Sahil zijn. Eerste opdracht krijgt nu gestalte.
Citaat van Vpeetje:
Wat mij het meeste opgevallen is deze aflevering is de wijze waarop hij deze aflevering de goede richting in duwt. Kandidaten zijn nog niet bewust van het feit dat Sahil en Fresia niet in het busje zitten.
Hij roept nog even “ wacht eens even “ en is dan stil. Kim - Lian komt er dan achter dat er twee mensen nog missen en gaan kijken waar fresia en Sahil zijn. Eerste opdracht krijgt nu gestalte.
Dat stuk was inderdaad wel erg waardeloos geacteerd, maar hij is acteur (ookal is t goede dinges slechte..waar iedereen begint) dus toch kandidaat, en schoot in de lach van heey.. wacht eens even als soort ingeving, typisch kandidaat, of acteur die zich zo goed in leeft als een slechte acteur het moet voorkomen zodat t op een spontane ingeving van een kandidaat lijkt… eh wie weet, maar de mol heeft smal gezicht en is klein doen ze ons geloven in de eerste aflevering mmm? niets is wat het lijkt in kwadraat.
Er komen veel dubbele cijfers voor, 11 kandidaten, seizoen 22 natuurlijk, 66 zwanen...
Everon is Tweeling van sterrenbeeld. Het viel mij ook op, dat na het zoeken van zijn geboortedatum, er een link is in afl 1/opdr 1.
Het raadsel met de som: 3-0=5
Everon zijn geboortedatum: 30/5
Zou mooi zijn als de oplossing, 9-0=9 ook nofmg aan hem is linken...
Citaat van Sjurk:
Wiens contouren passen precies in de 'masker-mol'? Juist...
Wow, dit is gaaf!
Het enige wat ik tegenin zou kunnen brengen is Molletje1985's "Eyes Wide Shut" idee van Algemeen, Het gemaskeerde bal op deze site. Dan zou Everon mogelijk de winnaar kunnen zijn.
Maar dit lijkt echt dat Everon degene is achter de goudenmolmasker. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij dan niet de mol is. Goed gezien!
Citaat van Vpeetje:
Citaat van Jootje0705:
Er komen veel dubbele cijfers voor, 11 kandidaten, seizoen 22 natuurlijk, 66 zwanen...
Everon is Tweeling van sterrenbeeld. Het viel mij ook op, dat na het zoeken van zijn geboortedatum, er een link is in afl 1/opdr 1.
Het raadsel met de som: 3-0=5
Everon zijn geboortedatum: 30/5
Zou mooi zijn als de oplossing, 9-0=9 ook nofmg aan hem is linken...
Everon helpt Sahil 3-0=5 dan ook snel op te lossen. Als ik me niet vergis was het geld in een kleine zwarte doosje itt de houten doosjes die ze voor de andere opgaven gebruikten. Nu gaat er een belletje bij mij rinkelen wegens de 2 pelikanen radsel van Aflevering 5.1. Pelican is een bedrijf die oa dit soort spul maakt.
Citaat van artemis:
Even een Everon-Kim theorietje:
Wat als Kim inderdaad die 100 euro heeft gepakt in opdracht 1 (waar Fresia over begint in "waar rook is is vuur"). Wat als daar een hint op stond?
Kim zit al vanaf begin op Everon. Heeft ze het goed en wordt ze daarom finalist?
Staan daarom haar ogen achter het masker (de maskerhint)?
Kim geeft in een biecht aan op Everon te zitten vanwege een tip van boven (bedoelt ze hiermee een tip van de organisatie?)
Is Everon de mol? De tijd zal het leren...
Dit is tot nu toe voor mij de reden om op Everon te gokken. Als het inderdaad de ogen van Kim-Lian zijn achter het masker heeft zij haar vizier gericht op de mol. De enige andere mogelijkheid is dat ze zelf de mol is en dat zou wel heel flauw zijn.
Zolang er geen beter idee voorbij komt houd ik het hierop.
Citaat van Suna1965:Citaat van artemis:
Even een Everon-Kim theorietje:
Wat als Kim inderdaad die 100 euro heeft gepakt in opdracht 1 (waar Fresia over begint in "waar rook is is vuur"). Wat als daar een hint op stond?
Kim zit al vanaf begin op Everon. Heeft ze het goed en wordt ze daarom finalist?
Staan daarom haar ogen achter het masker (de maskerhint)?
Kim geeft in een biecht aan op Everon te zitten vanwege een tip van boven (bedoelt ze hiermee een tip van de organisatie?)
Is Everon de mol? De tijd zal het leren...Dit is tot nu toe voor mij de reden om op Everon te gokken. Als het inderdaad de ogen van Kim-Lian zijn achter het masker heeft zij haar vizier gericht op de mol. De enige andere mogelijkheid is dat ze zelf de mol is en dat zou wel heel flauw zijn.
Zolang er geen beter idee voorbij komt houd ik het hierop.
Hoewel ik totaal niet geloof in die maskerhint, lijkt dit niet helemaal te kloppen. Als Kim-Lian gewoon een kandidaat is, dan wisten ze op het moment dat ze die hint maakten nog niet dat zij op Everon zou zitten.
Gewijzigd op 31 januari 2022 om 19:08 uur.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.