De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10
  • Aflevering 9
  • Aflevering 8
  • Aflevering 7:  Inzichtelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » De Mol België » Seizoen 10

»

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Nabil

Seizoen 10

Het jubileumseizoen gaat naar de Canarische Eilanden.
Het begint op 20 maart.

Eerste teaser:
https://newsmonkey.be/de-mol-startdatum-twist/

Gewijzigd op 2 maart 2022 om 09:24 uur.

Citeer Reageer

Vonne
4 jaar lid

Re: Seizoen 10

Teaser zag er te gek uit. Benieuwd wat dit seizoen gaat brengen.

Citeer

peanut
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Op 13 maart café de mol met de voorstelling van de kandidaten.

Citeer

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Nabil

Citaat van peanut:
Op 13 maart café de mol met de voorstelling van de kandidaten.

Het lijkt mij een toffe groep.

Citeer

Geralda
10 jaar lidVerdenkt Jurre

Weer een mooi begin van De Mol. En nog heel veel verdachten. Alleen Emanuelle en Toon heb ik wat afgeschreven door hun typische kandidatenreacties. Nele misschien te opvallend of gewoon onhandig bij het cactusparcours. Uma vond ik verdacht maar ze verdiende wel even 1500,- als goede leugenaar.

De mol zou denk ik het liefs in de cactusgroep zitten en de positie van Philippe en Nele was een uitstekende om te mollen. In deze groep moest vooral het geld verdiend worden. Deed Sven het niet goed door Nele of zorgde hij zelf voor veel kapotte ballonnen? Hij is nog erg onopvallend. En zijn huilen bij het afscheid van Gretel kan zomaar gespeeld zijn.

Philippe en Sven voorlopig mijn hoofdverdachten.

Citeer

Vonne
4 jaar lid

Citaat van Geralda:
Weer een mooi begin van De Mol. En nog heel veel verdachten. Alleen Emanuelle en Toon heb ik wat afgeschreven door hun typische kandidatenreacties. Nele misschien te opvallend of gewoon onhandig bij het cactusparcours. Uma vond ik verdacht maar ze verdiende wel even 1500,- als goede leugenaar.

De mol zou denk ik het liefs in de cactusgroep zitten en de positie van Philippe en Nele was een uitstekende om te mollen. In deze groep moest vooral het geld verdiend worden. Deed Sven het niet goed door Nele of zorgde hij zelf voor veel kapotte ballonnen? Hij is nog erg onopvallend. En zijn huilen bij het afscheid van Gretel kan zomaar gespeeld zijn.

Philippe en Sven voorlopig mijn hoofdverdachten.

Inderdaad mooie aflevering. Begint goed.

Rustig hier op het forum Verdrietig
Maar overgestapt voor nu naar die andere....

Citeer

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Nabil

Ik verdacht Sven en Toon. Maar nu sinds vandaag Anke. De geschiedenis herhaalt zich.

Citeer

Geralda
10 jaar lidVerdenkt Jurre

Gevoelsmatig zit de mol toch bij de groep die in aflevering 1 in de auto begon, dus Philippe, Gretel ( weg), Toon en Sven. Blijven Philippe en Sven over. Zou de mol meteen ondergronds gaan zoals Yens en Emanuelle in de kist? Misschien juist een positie om niet verdacht te worden?

Ik had Emanuelle eigenlijk afgeschreven maar vond haar in aflevering 2 toch verdacht. Ze nam de leiding bij de kookopdracht. Moet aflevering 2 nog een keer terugkijken, daar gebeurde best veel. Jens stond wel op mijn verdachtenlijstje en jammer dat hij er uit is.

Citeer

Musliston
9 jaar lidVerdenkt Froukje

Wat een geweldige afleveringen! De opdrachten zijn echte pareltjes. Ik zit voorlopig op Uma.

Citeer

Ervee01
6 jaar lidVerdenkt Ranomi

Citaat van Geralda:
Gevoelsmatig zit de mol toch bij de groep die in aflevering 1 in de auto begon, dus Philippe, Gretel ( weg), Toon en Sven. Blijven Philippe en Sven over. Zou de mol meteen ondergronds gaan zoals Yens en Emanuelle in de kist? Misschien juist een positie om niet verdacht te worden?

Ik had Emanuelle eigenlijk afgeschreven maar vond haar in aflevering 2 toch verdacht. Ze nam de leiding bij de kookopdracht. Moet aflevering 2 nog een keer terugkijken, daar gebeurde best veel. Jens stond wel op mijn verdachtenlijstje en jammer dat hij er uit is.

Ik had hetzelfde idee dat de mol in aflevering in de auto zou willen beginnen. Zit dus ook vanaf het begin op Philippe en Sven. Maar ik vond in aflevering 2 ook Anke wel verdacht. Emanuelle, Bert en Yens staan niet op mijn lijstje.

Citeer

Ervee01
6 jaar lidVerdenkt Ranomi

Ik vind het overigens weer een erg leuk begin van dit seizoen. In de eerste aflevering moest ik erg lachen met de balonnenopdracht. En nu bij de kookopdracht met de kameel (dromedaris) was ook briljant.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.