De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10
  • Aflevering 9
  • Aflevering 8
  • Aflevering 7:  Inzichtelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » De Mol België » Seizoen 10

«

Geralda
10 jaar lidVerdenkt Jurre

Re: Seizoen 10

Emanuelle en Yens zijn bij mij toch wel met stip gestegen. Ik denk dat Yens vermoedt dat Emanuelle hem verdenkt. Beiden draaien om elkaar heen, er is geen match tussen die twee.

Doel van de mol is ook om geen €2000 te verdienen bij deze opdracht dus partnerruil komt de mol goed uit. Ik kreeg een soort flashback van Thomas en Everon bij de zakjes geld. Everon die aangaf Thomas te verdenken. Emanuelle die Yens verdacht. Tactiek????
En dan Yens die haar probeerde te overtuigen van dat de mol nooit in de kist gaan liggen? Nee, dat pleit niet voor een goede molpositie maar dit maakt de mol in aflevering 1 ook minder verdacht. En Yens juist verdachter nu hij dit zo openlijk vertelt. Hij probeert zich nu juist m8nder verdacht te maken. Een kandidaat zal blij zijn als hij verdacht wordt.
Dit koppel is verdacht en waarschijnlijk vond de mol het een te groot risico om te ruilen.

Citeer

el wee
2 jaar lidVerdenkt Daniël

bij de biecht van de mol verdwijnen 1 voor 1 de letters. Er blijven 2 over. EmmanuellE ???
Afbeelding

Citeer

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Ha, dat is geinig er zijn al meer mensen actief dan voorgaande jaren hier haha! nice!

nou, die zag ik niet aankomen...de Mol eruit, wat ontzettend sneu dat het voor hem niet goed voelde,
een zware taak die hem teveel belastte, top gedaan zoals Gilles en crew al vertelden maar het mocht niet baten.. de gezondheid gaat absoluut voor.

Chapeau wat een beslissing,
en wat mij betreft subliem opgelost om het voor ons als Vlaamse fan weer spannend te maken.

En on top of it zoals we nu hier al zien Brede lach geeft het ook wat meer bekendheid voor 'De Mol'
want dit is toch elke keer super genieten hoor. (leuk! dat het dit keer te volgen is op de NPOstart)

Note: psssst voor de echte volgers van weleer....
het valt toch per ongeluk in de trant van items die terug komen dit jaar vanwege de viering!

ik citeer om en nabij Brede lach nadat de kandidaten op zn kop de sprong in t diepe waagden en tegelijk moesten lezen (of moet t even opzoekenKnipoog

:"..r .s...g g...n M ..L .. ge..o....den! "

edit: tevens de opening een van mijn meest gedenkwaardige momenten gebeurde weer! heel cool...
nu met 2 personen onder de grond.

(Beste vrienden!!... LOL bizar.. we zagen alleen maar kruizen in Mexico staan..een van de beste openingen naar mijn bescheden mening)

Gewijzigd op 12 april 2022 om 16:40 uur.

Citeer

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Nabil

Ik verdenk opnieuw Sven. Hij verdenkt Manu, die het goed doet en een koker kan in the heat of the game fout gaan. Hij houdt een pokerface als Gilles uitlegt dat het bezoek mee gaat mollen. Hij gaat voor pasvragen en voedt daarmee Manu's achterdocht.

Gewijzigd op 19 april 2022 om 15:21 uur.

Citeer

Ervee01
6 jaar lidVerdenkt Ranomi

Citaat van chihiro:
Ik verdenk opnieuw Sven. Hij verdenkt Manu, die het goed doet en een koker kan in the heat of the game fout gaan. Hij houdt een pokerface als Gilles uitlegt dat het bezoek mee gaat mollen. Hij gaat voor pasvragen en voedt daarmee Manu's achterdocht.

Ja ik denk ook aan Sven, of misschien Anke. Die vond ik toch ook wel verdacht. Ze neemt geld mee in de hoop dat ze afgeknald wordt. Manu is het zeker niet. Bij de laatste opdracht zou de mol gewoon iedereen neerschieten. Hebben ze pasvragen is dat mooi meegenomen en als ze geld hebben is het zelfs nog beter, want dan speel je geld uit de pot. Uma is voor mij een twijfelgeval.

Citeer

Vpeetje
5 jaar lidVerdenkt Jurre

Citaat van Ervee01:
Citaat van chihiro:

Ja ik denk ook aan Sven, of misschien Anke. Die vond ik toch ook wel verdacht. Ze neemt geld mee in de hoop dat ze afgeknald wordt. Manu is het zeker niet. Bij de laatste opdracht zou de mol gewoon iedereen neerschieten. Hebben ze pasvragen is dat mooi meegenomen en als ze geld hebben is het zelfs nog beter, want dan speel je geld uit de pot. Uma is voor mij een twijfelgeval.

Citeer

Vpeetje
5 jaar lidVerdenkt Jurre

Citaat van Vpeetje:
Citaat van Ervee01:
Citaat van chihiro:

Ik ga met je mee, alhoewel ik Anke meer verdenk dan Sven. Alleen omdat Sven daarvoor ook door de groep al best verdacht werd. Ik dat ze daarom voor een type als Anke hebben gekozen als tweede mol. Ze deed het prima in de laatste opdracht maar ze leek erop aan te sturen om met geld afgeschoten te worden

Citeer

Musliston
9 jaar lidVerdenkt Froukje

Ik verdenk Yens. Ik weet bijna zeker dat de mol voor een geldbedrag is gegaan. Grote kans namelijk dat Manu je neerschiet en daarmee dus geld uit de pot. Yens was ook gelijk eerlijk en probeerde zo alle anderen te bewegen om voor een geldbedrag te gaan. Manu zag alleen perfect wie wel en wie geen geldbedrag had.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.