De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 3: test & executie

«

mollien
6 jaar lid

Re: Aflevering 3: test & executie

Citaat van mollootmarly:
Zagen anderen ook een gigantisch grote foto van een hoofd (van Jeroen?) op de muur tegenover de uitgang toen Tygo vertrok? Bij vertrek van Jeroen en Peggy zag ik nog niks, bij Tygo was dit zó aanwezig, dat hij het niet zou kunnen missen als deze er daadwerkelijk hing. Geen idee wat ik er van moet denken.

Dat is een man die daar op straat stond en je toevallig door de deuropening heen kon zien

astridm
9 jaar lid

Citaat van mollien:

Dat is een man die daar op straat stond en je toevallig door de deuropening heen kon zien

De deur wordt op een rare manier door iemand van de productie dichtgedaan, duidelijk langzamer dan normaal zodat wij die zogenaamde Jeroen goed kunnen zien. Niets is wat het lijkt.

Wrens
7 jaar lid

Citaat van astridm:
Citaat van mollien:

De deur wordt op een rare manier door iemand van de productie dichtgedaan, duidelijk langzamer dan normaal zodat wij die zogenaamde Jeroen goed kunnen zien. Niets is wat het lijkt.

Benieuwd of iemand hier een screenshot van heeft?

astridm
9 jaar lid

Citaat van Wrens:

Benieuwd of iemand hier een screenshot van heeft?

Ja hoor, ikke, wel 3.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gringa
6 jaar lid

Er is een extra filmpje waarin Horace afscheid neemt en Ron is van streek erna:
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/afscheid-van-horace/

Normaal zie je de afscheid tijdens de aflevering: hier lijkt het in spiegelbeeld te gebeuren. Toen Nikkie haar rode scherm kreeg in Colombia, zagen we dat pas aan het begin van de volgende aflevering. Dit lijkt mij daarop te wijzen.

Zooi22
5 jaar lid

Daar liep inderdaad een Jeroen look-a-like.

Citaat van mollootmarly:
Zagen anderen ook een gigantisch grote foto van een hoofd (van Jeroen?) op de muur tegenover de uitgang toen Tygo vertrok? Bij vertrek van Jeroen en Peggy zag ik nog niks, bij Tygo was dit zó aanwezig, dat hij het niet zou kunnen missen als deze er daadwerkelijk hing. Geen idee wat ik er van moet denken.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.