De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Koffietunnel :)

« »

mmhmjanssen
9 jaar lid

Re: Koffietunnel :)

Citaat van Paatchoo:
Maar ik kijk dus erg uit naar de Belgische versie. Te meer omdat de presentator daar zich ook gewoon mengt onder de kandidaten dat vind ik wel wat hebben.

Dat niet alleen. Ik vind Gilles precies de presentator die je voor dit soort programma's nodig hebt. Art vond ik ook wel geschikt. Bij Rik zie ik meer een journaallezer die de autocue voorleest. Ieder zijn vak, zal ik maar zeggen. Ik vind de teksten bij Rik ook minder. Weet niet of hij ze zelf schrijft.

GoGoGadget
4 jaar lid

Nou warme melk and i'm off, zal ik voor de anderen ook nog wat verzinnen/speuren Knipoog

Anyway.. ons moljaar is weer goed, de finale weer goed as usual kan ik bijna zeggen maar ja Knipoog)
daarna ga ik meestal 70% de mist in.... want ik wissel dan net wel net niet net wel net niet... net wel..

iedereen op Renee, dus standaard ik de andere kant op al zou ze het toch zijn ,zo gaat dat nu eenmaal

Brede lach

Nighty night,

Musliston
8 jaar lid

Citaat van Maaikepaaik:
Op zich wel een leuk seizoen zo, helemaal met de zweefvliegtuigen deze avond. Mijn hemel. Glimlach
Hier stond ook de mezzacorona op tafel @Geralda, dus proost!

Morgenochtend weer heerlijk cappuccino. Ik zorg dat de kopjes hier weer klaarstaan. Thanks voor de donut @Snuffel!

Ik vind het ook een superleuk seizoen, met echt interessante en originele opdrachten. Petje af voor de makers, want het is absoluut niet gemakkelijk om steeds maar weer nieuwe puzzels te verzinnen en te maken.

Snuffel
1 jaar lid

Ik ben echt toe aan een bakkie troost. Mijn tunnel is ingestort en de donuts zijn inmiddels op.

GoGoGadget
4 jaar lid

JA inderdaad zaten hele mooie dingen bij maar bij De Mol kunnen ze er toch ook wel wat van hoor!..
kijk ik ook wel weer naar uit Knipoog

Citaat van Musliston:
Citaat van Maaikepaaik:
Op zich wel een leuk seizoen zo, helemaal met de zweefvliegtuigen deze avond. Mijn hemel. Glimlach
Hier stond ook de mezzacorona op tafel @Geralda, dus proost!

Morgenochtend weer heerlijk cappuccino. Ik zorg dat de kopjes hier weer klaarstaan. Thanks voor de donut @Snuffel!

Ik vind het ook een superleuk seizoen, met echt interessante en originele opdrachten. Petje af voor de makers, want het is absoluut niet gemakkelijk om steeds maar weer nieuwe puzzels te verzinnen en te maken.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Snuffel ik heb nog chocola. Is dat ook goed?

Snuffel
1 jaar lid

Citaat van Maaikepaaik:
Snuffel ik heb nog chocola. Is dat ook goed?

Ja prima! Lekker knabbelend op zoek naar een nieuwe tunnel.
Trouwens, chocolademolletjes, gat in de markt?

KeetjeP
8 maanden lid

Ik stuitte toevallig deze week op een leuk Fins WIDM seizoen (2019, youtube, daar heet het 'Myyrä', ietwat slecht ondertiteld maar voldoende om het te kunnen volgen) maar ik kom niet verder dan aflevering 8. Zijn hier meer mensen die dit gekeken hebben? En weet iemand van jullie of de finale aflevering (9) en de terugblik aflevering (10) ergens te vinden zijn? Ik heb 1 t/m 8 dus gebingewatched en ben nu erg benieuwd naar de ontknoping. Het heeft wel wat van de Belgische Mol weg.

Gewijzigd op 26 februari om 22:45 uur.

Gringa
6 jaar lid

Dit jaar kom ik niet in de koffie tunnel buurten, maar ik heb een heleboel van die "schoorsteen" gebakjes (typisch voor oa Tsjechie, Slovakije, Hongarije...) besteld voor jullie in allerlei smaken (walnoot, caramel, kaneel, vanilla, en chocola). Veel kijk plezier vanavond allemaal Brede lach

GoGoGadget
4 jaar lid

Fantastisch!

Citaat van KeetjeP:
Ik stuitte toevallig deze week op een leuk Fins WIDM seizoen (2019, youtube, daar heet het 'Myyrä', ietwat slecht ondertiteld maar voldoende om het te kunnen volgen) maar ik kom niet verder dan aflevering 8. Zijn hier meer mensen die dit gekeken hebben? En weet iemand van jullie of de finale aflevering (9) en de terugblik aflevering (10) ergens te vinden zijn? Ik heb 1 t/m 8 dus gebingewatched en ben nu erg benieuwd naar de ontknoping. Het heeft wel wat van de Belgische Mol weg.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.