De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Koffietunnel :)

«

GoGoGadget
4 jaar lid

Re: Koffietunnel :)

Tja uiteraard mee eens,

MAAREHHHHH! whatthehell is gebeurd met 'mijn' VIERbe...

GOplay.be (was da nu..?)

Citaat van Geralda:
Volgens mij is Vier veranderd van naam of eigenaar. Hopelijk kunnen we straks gewoon kijken en zit het niet achter een of andere decoder. Weet een van jullie daar iets van? Heb er wel enorm veel zin in.
En eens met jullie wat betreft het verschil in de opdrachten tussen WIDM en Belgische Mol.

Maar dit seizoen vond ik een aantal opdrachten wel beter dan in 2020 en daarvoor. Bij WIDM ontstaat altijd chaos door de tijdsdruk. Daardoor hoeft de mol niet erg zijn best te doen. Er is nauwelijks overleg over aanpak en strategie, het is vooral gaan met die banaan.

mmhmjanssen
9 jaar lid

Citaat van Geralda:
Volgens mij is Vier veranderd van naam of eigenaar. Hopelijk kunnen we straks gewoon kijken en zit het niet achter een of andere decoder. Weet een van jullie daar iets van? Heb er wel enorm veel zin in.
En eens met jullie wat betreft het verschil in de opdrachten tussen WIDM en Belgische Mol.

Maar dit seizoen vond ik een aantal opdrachten wel beter dan in 2020 en daarvoor. Bij WIDM ontstaat altijd chaos door de tijdsdruk. Daardoor hoeft de mol niet erg zijn best te doen. Er is nauwelijks overleg over aanpak en strategie, het is vooral gaan met die banaan.

De zenders VIER VIJF en ZES zijn/waren in het bezit van SBS België. Hier zat ook VRT bij. SBS Belgie heeft afgelopen januari een nieuw streamingplatform gelanceerd onder de naam GoPlay. Dit is gratis maar je moet je wel even aanmelden. Daar kun je reeds uitgezonden seizoenen van DE MOL vinden en ik verwacht dus ook het nieuwe seizoen hier te vinden. Bij het aanmelden moet je wel een geldige 4 cijferige Belgische postcode opgeven, bijvoorbeeld 1000 (Brussel). Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint, zeker na de anti-climax van WIDM.

Gewijzigd op 2 maart om 15:19 uur.

mmhmjanssen
9 jaar lid

De startdatum van het nieuwe seizoen van DE MOL is bekend: zondag 21 maart.
Meer dan 30000 mensen hadden zich aangemeld en het ziet ernaar uit dat ze gaan kiezen uit 2 groepen van 10 kandidaten o.i.d. In ieder geval zijn 10 kandidaten die denken dat ze mee gaan doen niet zeker.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Ah mooi! Hebben we even twee weekjes om bij te komen van deze, voor we weer los mogen Knipoog

moonspellen
7 jaar lid

Wilde Frank toch weer even bedanken voor het mogelijk maken van dit forum. Het was weer top! Tot volgend jaar.

GoGoGadget
4 jaar lid

Serieus!

Beste koffiecorner fans, mensen!

neem wat dan ook in een schaaltje, pak een glas wat dan ook
ga er eens heerlijk voor zitten!

schakel naar Goplay be, en stem even af op De Mol.

Je gaat in een nieuwe dimensie.... mee in een onwaarschijnlijk avontuur..
Wat een onnavolgbare spanning en diepte, verrassing op verrassing!.... Weergaloos.. die Belgen
wat maken die toch een onwijs goed programma, ik heb gewoon zitten klappen hardop!

Ik vergeet gewoon de Mol te zoeken HAHAHA!

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.