Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Thomas is de Mol, omdat...
Re: Thomas is de Mol, omdat...
Citaat van Maaikepaaik:
Na de woordspelingen in de opdracht van vorige week, nu een taalspelletje om het kistje open te kunnen krijgen.
Niet erg ongewoon als je uit een stukje tekst een getal moet zien te halen.
Ik ben nu aan het koken, maar @Geralda: Mol is een man post, en @Maaikepaaik: alle woordengrapjes etc, ik moet Thomas weer nakijken. "We Are the World" is volgens Sky Radio Xmas Station (mijn kinderen) een Kerst lied. Het gaat ook over Africa op een ietwat betuttelende manier, en Thomas is in Kinshasa geboren. Ik had Thomas of Laetitia ipv Hila als afvaller verwacht...
Plotseling voel ik de behoefte om Thomas dringend als verdachte mee te nemen. Heb nu geen tijd, maar het idee dat ze Everon zo verdacht neergezet hebben en Thomas niet voelt verkeerd. Misschien niks, maar ik krijg het gevoel dat iets niet klopt.
Citaat van Gringa:
Ik ben nu aan het koken, maar @Geralda: Mol is een man post, en @Maaikepaaik: alle woordengrapjes etc, ik moet Thomas weer nakijken. "We Are the World" is volgens Sky Radio Xmas Station (mijn kinderen) een Kerst lied. Het gaat ook over Africa op een ietwat betuttelende manier, en Thomas is in Kinshasa geboren. Ik had Thomas of Laetitia ipv Hila als afvaller verwacht...
Plotseling voel ik de behoefte om Thomas dringend als verdachte mee te nemen. Heb nu geen tijd, maar het idee dat ze Everon zo verdacht neergezet hebben en Thomas niet voelt verkeerd. Misschien niks, maar ik krijg het gevoel dat iets niet klopt.
We Are The World is inderdaad uitgebracht voor de actie USA for Africa en de groep die het zingt noemde zich ook zo. Het is in mijn ogen geen kerstlied, hoewel het nummer als ik me goed herinner wel in de kersttijd uitgebracht.
Enne, je bent nu vast lekker aan het afwassen.
Gewijzigd op 31 januari 2022 om 19:15 uur.
Citaat van Gringa: