Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Thomas is de Mol, omdat...
Re: Thomas is de Mol, omdat...
Citaat van Vonne:Hij zat ook snel op die sup en leek specifiek naar een bepaalde plek te gaan, kistje waarvan ze geen pijl hadden?
Hoe wist hij van welke kistjes ze wel en geen pijlen hadden? Dan had hij vantevoren alle nummers uit z'n hoofd moeten leren en de lokaties van alle kistjes. In de tijd tussen het opvissen en het suppen naar de grot had hij dus de ontbrekende pijlen moeten bepalen en dat moeten combineren met de lokaties van de kistjes. En dat terwijl er op die wiebelende speedboat twee gillende en schreeuwende kandidaten naast je staan. Je merkt zeker wel dat ik hier niet in geloof!?
Wat ik wel zou geloven, is dat hij ver weg gaat omdat het meer tijd kost, zowel op de heenweg als op de terugweg. Maar dat kan ik dan weer niet rijmen met het binnenbrengen van 2 kistjes en het zelfs meenemen van een kistje van Sahil. Thomas de mol? Ik hoop het van harte, maar het geloof wordt wel steeds minder.
Citaat van Vpeetje:Citaat van Maaikepaaik:Citaat van Moggemol:Citaat van Maaikepaaik:Citaat van astridm:Citaat van Ongebruikt:
Thomas verdient inderdaad in sommige opdrachten relatief veel geld. Maar datbkan ook schijn zijn. Als hij in dezelfde opdracht ervoor kan zorgen dat anderen geen of minder geld krijgen, is dat niet per definitie slecht. Ik heb het gevoel dat hij dat bijvoorbeeld bij de lasergame if nu in die onderzee-tunnel gedaan heeft.Hij had toch op z'n minst wel een kistje kunnen laten afpakken. We zagen aan Sahil dat dat niet zo heel moeilijk was en het scheelt dan toch weer 350€. Bovendien had hij dan toch de 'held' kunnen spelen door nog 2 kistjes te redden. Thomas is mijn wensmol, maar ik geloof steeds minder dat hij ook echt de mol is.
Ware het niet dat, door Sahil daar alleen achter te laten, Sahil niet meer aan de badmeesters kon ontsnappen. De stokken kwamen tot het midden van de geul en de badmeesters hoefden hun aandacht niet meer te verdelen. Sahil geeft aan dat hij vijf, zes kistjes heeft opgevist. Er is er maar eentje bij Kim terecht gekomen binnen de tijd. En eentje van Thomas.
Kijk nog maar goed de beelden terug. Thomas had 2 kistjes van zichzelf meegenomen. Kim had namelijk 5 kistjes op haar desk staan, dus 2 van Kim, 2 van Thomas, 1 van Sahil door Thomas gebracht.Sorry foutje! Aangepast.
Echtet het ging me om het alleen laten van Sahil, die niks binnenbrengt terwijl hij in ‘niet de mol†zegt dat hij de meeste kistjes heeft opgevist. Hem alleen laten met de badmeesters *kan* een mollenstreek zijn.Citaat van Kriekendiek:
Heeft Thomas naast 'de lion sleeps tonight', 'we are the world' en 'not gonna happen' (eigen nummer denk ik ) nog meer liedjes gezongen? Misschien kunnen we daar nog iets mee? Ben geswitcht naar Everon maar wil mijn wensmol nog niet helemaal loslatenIn elk geval zong hij nog “Iâ€ve got the key, Iâ€ve got the power†(in de originele lyrics is het niet power maar secret).
Ik heb hem gister in het programma van Annemiek A- lunch gehoord en hij was zelf ook niet blij dat hij bij het opvissen van de kistjes telkens alleen werd gelaten.
Maar dat maakt zijn afvallen nog vreemder natuurlijk. Hij zat al bij zâ€n twee hoofdverdachten in het spel en dit zal hem alleen nog maar extra gevoed hebben.
Waarom hij dan naar huis moet kan in mijn ogen maar 1 ding betekenen.
De mol was in het fort en niet op het water.
Dat hij gesterkt is omdat hij samen met zijn hoofdverdachten was is niet het enige. Nog belangrijker misschien is dat hij veel vragen waar je moest kiezen over het team van de Mol, heeft gekozen voor zijn eigen team. Wat dus fout is als de Mol in het water zat.
Vergeet niet dat ie vol in de gaten werd gehouden door Sahil, die in de vorige aflevering al zei dat ie Thomas aan het testen was omdat ie vanuit de lucht zag dat hij al los was en daarom de vedubbelaar bij hem liet vallen. Zo ook met de kistjes moest hij dus goed op z,n tellen passen. Als hij het dan ook nog was die met Sahil in de lift stond. En ik blijf erbij de mol wilde bij het telefoontje zijn. Maar hee de tijd zal het leren toch?
Citaat van tweemollen:
Vergeet niet dat ie vol in de gaten werd gehouden door Sahil, die in de vorige aflevering al zei dat ie Thomas aan het testen was omdat ie vanuit de lucht zag dat hij al los was en daarom de vedubbelaar bij hem liet vallen. Zo ook met de kistjes moest hij dus goed op z,n tellen passen. Als hij het dan ook nog was die met Sahil in de lift stond. En ik blijf erbij de mol wilde bij het telefoontje zijn. Maar hee de tijd zal het leren toch?
Ik snap je beweegredenen heel goed tweemollen.
Maar waarom gaat hij dan weer terug de grot in naar Sahil ?
Hij had beter Kim Lian kunnen overtuigen om dat te doen zodat hij de kistje kon openen en dus geld kon verkwanselen. Zo als hij het nu doet lijkt het voor mij meer dat hij zelf Kim Lian en Sahil wil controleren.
Hij zegt gelijk tegen Kim van Okay. Kim gaat niet zo ver de grot in en dat kun je terug koppelen naar jeugd. Net ff andere opdracht bekeken : Thomas blijft vrijwel de gehele tijd bij de groene boot en heeft ook groen op z,n jetski. Deze aflevering is het ook Thomas die steeds afgeeft op anderen!
Gewijzigd op 9 februari 2022 om 18:20 uur.
ik zit nog steeds in een Everon-tunnel, maar Thomas is ook super verdacht. En nu viel het me opeens op dat hij in de leader op een trap zit. Om aan te geven dat hij bij de ontmaskering op een trap staat ?
Afl. 1 als Rick de kandidaten ontmoet zie je hem raar doen met z,n vingers. Heb dat ff bekeken : voor zo ver je kan zien zie je als je dat optelt 13 vingers...maar dan doet hij bij Thomas nog eens 1 vinger en andere kant 3 dit gebeurt alleen bij Thomas en is de 13e letter niet de M van mol? 0 1 bij Kim, Thomas 1 1. Hila 1 3. Everon 1 1. Suzanne 1 1. Welmoed 1 1. Van de rest zie je niks.
Citaat van Maaikepaaik:Thomas zat als enige bij alle executies naast of achter de afvaller. Het kan toeval zijn, maar het maakt het voor mij nog lastig hem volledig af te strepen als mol.
Hmmmmm…. Die vlieger gaat dus ook niet meer op.
Dus, zou de mol hier het vraagteken kiezen? Of niet?
Citaat van Maaikepaaik:Citaat van Maaikepaaik:Thomas zat als enige bij alle executies naast of achter de afvaller. Het kan toeval zijn, maar het maakt het voor mij nog lastig hem volledig af te strepen als mol.
Hmmmmm…. Die vlieger gaat dus ook niet meer op.
Dus, zou de mol hier het vraagteken kiezen? Of niet?
Het voordeel voor de mol is dat hij/zij hier de fanatieke kandidaat kan spelen maar dat zijn medespelers geen scherm van de mol zien. Zij tasten nu meer in het duister? De mol is vast vooraf ingelicht wie gaat afvallen dus zal, omdat hij als eerste de afvaller moet aanwijzen, het prettig vinden om het vraagteken te kiezen.
Als kandidaat kies je echter ook het vraagteken? Zou ik wel doen want het kan ook een ‘joker†vertegenwoordigen. Iets negatiefs zou ik niet verwachten. De mol kan vooraf wel oefenen op het katapult schieten en de kubus in elkaar zetten. Thomas is hier wel enigszins verdacht maar hij brengt deze aflevering de opdrachten wel tot een goed einde.
Thomas draagt twee verschillende petten tijdens de tweede opdracht. In het begin bij Rik heeft hij een andere kleur op dan tijdens zijn eigen fototripje.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.