Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Thomas is de Mol, omdat...
Re: Thomas is de Mol, omdat...
Citaat van Emmel:
Thomas draagt twee verschillende petten tijdens de tweede opdracht. In het begin bij Rik heeft hij een andere kleur op dan tijdens zijn eigen fototripje.
Ja! nice dan eh... dan heeft ie twee petten op!
net als een mol
Gewijzigd op 13 februari 2022 om 01:06 uur.
Citaat van Emmel:
Thomas draagt twee verschillende petten tijdens de tweede opdracht. In het begin bij Rik heeft hij een andere kleur op dan tijdens zijn eigen fototripje.
Was me niet opgevallen. De eerste pet lijkt ook camouflagemotief te hebben. Thanks! Ik ben, na vele foute keuzes, terug naar mijn oorspronkelijke onderbuikgevoel van Thomas als mol. Maar ik mis eigenlijk duidelijke aanwijzingen. Blij dat dit soort dingen mijn tunneltje stutten.
Gewijzigd op 13 februari 2022 om 10:09 uur.
Ik ga steeds meer op F maar kan mijn gevoel dat Tomas t ook kan zijn niet helemaal loslaten nog.
Is het ook niet typisch dat hij op de grond gaat zitten om de schapen te kalmeren?
Alsof hij uit een hoopje omgoogkomt..,
Citaat van Mamamol1:
Ik ga steeds meer op F maar kan mijn gevoel dat Tomas t ook kan zijn niet helemaal loslaten nog.
Is het ook niet typisch dat hij op de grond gaat zitten om de schapen te kalmeren?
Alsof hij uit een hoopje omgoogkomt..,
Dat op de grond zitten komt op mij meer over als iemand die weet hoe hij met dieren om moet gaan en niet loopt te schreeuwen a la Everon haha.. alhoewel het wel wat tijdrekken was.
Ik deel je gevoel. Ik krijg gewoon geen hoogte van Thomas. Wat zou het leuk zijn; hem als mol.
Citaat van tweemollen:
Sahil zegt in dagboek dat hij de avond ervoor in de lift tegen iemand gezegt had: jij bent de mol.. Als je dan de dag erna zegt dat je met je 2 hoofdverdachten een groep wilde maken, moet of Thomas of Kim het zijn . Volgens mij begon Thomas over de telefoon. Ivm de groepsvorming wil de mol bij het belletje zijn. Sahil zegt dat hij zich toch heeft laten afleiden, zou dat gekomen zijn omdat Kim weer geld probeerde weg te houden? En Sahil op haar is gegaan?
Was dat niet aan de vooravond voor t spel begon die lift?
Citaat van Mamamol1:zo kan het ook gelezen worden, neemt niet weg dat ie zei dat hij met z,n 2 hoofdverdachten was en op het laatste moment wat veranderd heeft. Dus of Thomas of Kim moet de mol zijn. En omdat het er bij kim zo zichtbaar wordt laten zien ga ik voor Thomas.Citaat van tweemollen:
Sahil zegt in dagboek dat hij de avond ervoor in de lift tegen iemand gezegt had: jij bent de mol.. Als je dan de dag erna zegt dat je met je 2 hoofdverdachten een groep wilde maken, moet of Thomas of Kim het zijn . Volgens mij begon Thomas over de telefoon. Ivm de groepsvorming wil de mol bij het belletje zijn. Sahil zegt dat hij zich toch heeft laten afleiden, zou dat gekomen zijn omdat Kim weer geld probeerde weg te houden? En Sahil op haar is gegaan?Was dat niet aan de vooravond voor t spel begon die lift?
Citaat van gaspode:Citaat van Emmel:
Thomas draagt twee verschillende petten tijdens de tweede opdracht. In het begin bij Rik heeft hij een andere kleur op dan tijdens zijn eigen fototripje.Was me niet opgevallen. De eerste pet lijkt ook camouflagemotief te hebben. Thanks! Ik ben, na vele foute keuzes, terug naar mijn oorspronkelijke onderbuikgevoel van Thomas als mol. Maar ik mis eigenlijk duidelijke aanwijzingen. Blij dat dit soort dingen mijn tunneltje stutten.
Nog iets voor de tunnel: Thomas zegt min of meer in de nieuwe beelden van vandaag dat hij achter Laetitia langs is gevaren tijdens de tweede opdracht.
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/dagboek-van-de-afvaller-aflevering-6/
Sahil zegt inderdaad dat hij in de lift (wat later blijkt) de mol had gezien. De avond van te voren.
Wat zegt Sahil bij afl1 opdr1, wanneer Rik een schot voor de boeg wil wie de mol is? Thomas.
1 + 1 = Thomas de mol?
Gewijzigd op 14 februari 2022 om 12:27 uur.
Help me eens luisteren als hij tijdens de fotoshoot zingt , ik hoor : shoot your shot, i am the one.
Citaat van tweemollen:
Help me eens luisteren als hij tijdens de fotoshoot zingt , ik hoor : shoot your shot, i am the one.
Don't ever stop doing what you're doing
Don't stop, shoot your shot
Don't ever stop doing what you're doing
Don't stop, shoot your shot
You got what I want
You got what I need
Shoot your shot
You know how I feel
Come on make it real
Shoot your shot
Dit is een stuk van het originele nummer van Divine. Ik twijfel wat hij nu precies zingt. In 'Afleveringtitels' meer nummers die Thomas gezongen heeft.
Hij heeft er een handje van om eigen draai aan teksten te geven. Geweldig, grappig, spontaan.. of schuilt er een hint in.. daar ben ik nog niet uit
Gewijzigd op 14 februari 2022 om 17:45 uur.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.