Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Everon is de Mol, omdat...
Re: Everon is de Mol, omdat...
Ik blijf lekker in m.n Thomas tunnel, gewoon omdat ik graag wil dat hij het is. Maar het volgende viel mij op bij de aflevering huis (ont)houden: als het begint zie je een shot van de huizen, daar hangt wasgoed in de kleuren van Everons kleding daarna zie je als eerste Everon. Op minuut 1.51 heeft hij het over groene bank maar je ziet dan shot groen kleed! Daarna zie je wisselende shots groen kleed rood kleed en wit met rose. Ook zegt ie op een gegeven moment 6 uur, en staat hij op het eind zesde in de rij.
Citaat van morimol:
in aflevering 4, in de minuto 35 en 37 sec. Letizia zegt..."En ik heb een Joker als dat in elk aflevering zo gaat, ben ik tevreden". Op dat moment verschijnt Everon voor de camera en zegt met zijn mond.... En ik ben"" , kijkend naar de camera...
Wat denk je?
Ja! Dit zag ik ook eerder. Everon kijkt recht in de camera en hij zegt iets zonder geluid, we zien alleen z'n lippen bewegen. Hij begint al wat te zeggen voordat Laetitia zegt: "We hebben geld binnengebracht", maar daarin is geknipt. Afl 4 op 35:51, het is net een onderonsje van de mol met de kijker. Zegt hij "en ik baal" of "en ik ben.. zoiets"
Is er iemand beter in liplezen?
Excuses, mijn gezin heeft corona, mijn vader is in een paar ziekenhuizen beland deze week en ik probeer dingen voor mijn ouders van hier te regelen. Ik ben moe, maar ik hoop dit een beetje verstaanbaarder te schrijven.
Everon heeft een eigen merk, I am Toro.
(Ik gebruik mijn phone, maar kan de paste functie niet gebruiken--ik weet niet waarom.).. Op Everon's insta staat een foto van 24 april 2019 voor dit merk. Op deze foto lijkt de rechter kant van zijn gezicht donkerde en zijn rechter wenkbrauw is zwarter gemaskt.
Op wieisdemol.nl hebben ze ook een officiele instagram account. Kijk naar sommige van de foto's daar van Rik, bv die van 22 januari 2022. Zijn foto is donkerde gemaakt en zijn linker wenkbrauw is veel zwarter.
Als je naar Everon's Everon's kandidaten foto kijkt, het heeft veel overeenkomsten met zijn reclame foto op zijn insta voor I am Toro. Als je naar zijn kandidaten gesprek op wieisdemol.nl luistert, zegt hij dat hij "AFwachtend" [Af van Aftroeven en wachtend impliceert tijd] gaat zijn. Hij "kan niet WACHTEN op de lasergame--het is ALTIJD voor [hem] de favoriet." Een goede mol krijgt de sympathie van de kandidaten aldus Everon.
Everon's meest beroemd rol is die van Bing Mauricius in GTST. Mauricius de naam betekent moor of zwart. Kijk naar alle kandidaten profielen en hun foto's op wieisdemol.nl. De meeste zijn donkerde gemaakt.
Als je naar de kandidaten foto's van elke aflevering van dit seizoen op de officiele insta of twitter bekijkt, zie je vaak iets raars met de benen: ze lijken samen te zijn gefotografeerd. Bing Mauricius heeft blijkbaar een ongeluk gehad en heeft nu een prothese. Everon heeft een body double (Noah Mbuyamba) die echt zijn been verloor en ze gebruiken special effects bij GTST om het te lijken dat de acteur een kunstbeen heeft.
Everon's moeder taal is papiamento. "Papiamento" het woord zelf komt van een woord uit protugees dat betekent brabbelen. #11 in het papiaments is "diesun." Dit was een van de rune tekens in afl 5.3.
De rune teken voor "e" lijkt op een M, en de naam daarvan betekent paard. Everon zei tijdens 5.3 dat hij niet van dammen, maar schaak houde. Een van de spelstukjes in schaak is het paard.
Bulado de naam van zijn film die de gouden kalf won, betekent stijgend of vliegend. Hij draagt Larry Bird's basketball jersey, en er zijn veel vogels. Bovendien was hij de stem voor de Bacardi bioscoop reclame en we zien veel drank dit seizoen.
De meest verdachte opdracht, afl 4.3 was ontdekt door @Sjurk met de verwisselde schilderijen die bleken onverwisseld te zijn. Alleen Everon en Thomas hadden de mogelijkheid ervoor. **ALS WIDM niet een nep hint gebruikte.
Tweede meest verdachte opdracht voor mij blijft 2.1. Everon, Thomas, Kim-Lian en Laetitia waren in de eerste groep. @Patrick D heeft ontdekt dat er waren 22 dobbelstenen aan het begin van de opdracht die op 1 gegooid moesten worden--voordat deze groep switchte, zie je 20 dobbelstenen op1.
Iemand, het spijt me dat ik weet niet meer aan wie ik de credit moet geven, ontdekte dat alhoewel Everon redelijk goed verdient, hij doet dit alleen onder toezicht van de rest. Als hij alleen iets doet,...krekels.
Everon is rond 1:45 van Aflevering 1 te zien in een zwarte "cloak" op het gemaskerde bal in de beruchte gouden masker. Als je pauseert, zie je zijn hand. @Sjurk heeft ontdekt dat Everon het beste past onder het figuur met dezelfde gouden masker en een rode "cloak." Dus, Everon haalt blijkbaar de finale, en als WIDM onvoorzichtig is geweest, is Everon de mol. Als dit iets als in 2019 is, dan is Everon waarschijnlijk de winnaar.
In aflevering 6.1, Everon vind de dolk met een gouden D handvat. Hij roept dat hij de middelweg zou nemen in het fort. In het engels heb je een idioom: the golden mean of zoiets als de gulden middelweg.
In aflevering 6 schijnt het dat de mol mogelijk niet veel in 6.1 heeft gedaan, en die had het helemaal moeilijk in 6.2/3. Everon belandde op een moeilijke plek in de laatste opdracht.
Wel benoemenswaardig: hij plant het idee dat misschien Sahil heeft de Rik-o-foon gestolen. Hij confronteert Kim-Lian over geld uit de pot en het is niet duidelijk waarom hij haar als verdachte heeft.
Ik zelf zit liever in een andere tunnel.
Het allerbeste, veel sterkte en houd voldoende energie!
Citaat van Gringa:
Excuses, mijn gezin heeft corona, mijn vader is in een paar ziekenhuizen beland deze week en ik probeer dingen voor mijn ouders van hier te regelen. Ik ben moe, maar ik hoop dit een beetje verstaanbaarder te schrijven.Everon heeft een eigen merk, I am Toro.
(Ik gebruik mijn phone, maar kan de paste functie niet gebruiken--ik weet niet waarom.).. Op Everon's insta staat een foto van 24 april 2019 voor dit merk. Op deze foto lijkt de rechter kant van zijn gezicht donkerde en zijn rechter wenkbrauw is zwarter gemaskt.Op wieisdemol.nl hebben ze ook een officiele instagram account. Kijk naar sommige van de foto's daar van Rik, bv die van 22 januari 2022. Zijn foto is donkerde gemaakt en zijn linker wenkbrauw is veel zwarter.
Als je naar Everon's Everon's kandidaten foto kijkt, het heeft veel overeenkomsten met zijn reclame foto op zijn insta voor I am Toro. Als je naar zijn kandidaten gesprek op wieisdemol.nl luistert, zegt hij dat hij "AFwachtend" [Af van Aftroeven en wachtend impliceert tijd] gaat zijn. Hij "kan niet WACHTEN op de lasergame--het is ALTIJD voor [hem] de favoriet." Een goede mol krijgt de sympathie van de kandidaten aldus Everon.
Everon's meest beroemd rol is die van Bing Mauricius in GTST. Mauricius de naam betekent moor of zwart. Kijk naar alle kandidaten profielen en hun foto's op wieisdemol.nl. De meeste zijn donkerde gemaakt.
Als je naar de kandidaten foto's van elke aflevering van dit seizoen op de officiele insta of twitter bekijkt, zie je vaak iets raars met de benen: ze lijken samen te zijn gefotografeerd. Bing Mauricius heeft blijkbaar een ongeluk gehad en heeft nu een prothese. Everon heeft een body double (Noah Mbuyamba) die echt zijn been verloor en ze gebruiken special effects bij GTST om het te lijken dat de acteur een kunstbeen heeft.
Everon's moeder taal is papiamento. "Papiamento" het woord zelf komt van een woord uit protugees dat betekent brabbelen. #11 in het papiaments is "diesun." Dit was een van de rune tekens in afl 5.3.
De rune teken voor "e" lijkt op een M, en de naam daarvan betekent paard. Everon zei tijdens 5.3 dat hij niet van dammen, maar schaak houde. Een van de spelstukjes in schaak is het paard.Bulado de naam van zijn film die de gouden kalf won, betekent stijgend of vliegend. Hij draagt Larry Bird's basketball jersey, en er zijn veel vogels. Bovendien was hij de stem voor de Bacardi bioscoop reclame en we zien veel drank dit seizoen.
De meest verdachte opdracht, afl 4.3 was ontdekt door @Sjurk met de verwisselde schilderijen die bleken onverwisseld te zijn. Alleen Everon en Thomas hadden de mogelijkheid ervoor. **ALS WIDM niet een nep hint gebruikte.
Tweede meest verdachte opdracht voor mij blijft 2.1. Everon, Thomas, Kim-Lian en Laetitia waren in de eerste groep. @Patrick D heeft ontdekt dat er waren 22 dobbelstenen aan het begin van de opdracht die op 1 gegooid moesten worden--voordat deze groep switchte, zie je 20 dobbelstenen op1.
Iemand, het spijt me dat ik weet niet meer aan wie ik de credit moet geven, ontdekte dat alhoewel Everon redelijk goed verdient, hij doet dit alleen onder toezicht van de rest. Als hij alleen iets doet,...krekels.Everon is rond 1:45 van Aflevering 1 te zien in een zwarte "cloak" op het gemaskerde bal in de beruchte gouden masker. Als je pauseert, zie je zijn hand. @Sjurk heeft ontdekt dat Everon het beste past onder het figuur met dezelfde gouden masker en een rode "cloak." Dus, Everon haalt blijkbaar de finale, en als WIDM onvoorzichtig is geweest, is Everon de mol. Als dit iets als in 2019 is, dan is Everon waarschijnlijk de winnaar.
In aflevering 6.1, Everon vind de dolk met een gouden D handvat. Hij roept dat hij de middelweg zou nemen in het fort. In het engels heb je een idioom: the golden mean of zoiets als de gulden middelweg.
In aflevering 6 schijnt het dat de mol mogelijk niet veel in 6.1 heeft gedaan, en die had het helemaal moeilijk in 6.2/3. Everon belandde op een moeilijke plek in de laatste opdracht.
Wel benoemenswaardig: hij plant het idee dat misschien Sahil heeft de Rik-o-foon gestolen. Hij confronteert Kim-Lian over geld uit de pot en het is niet duidelijk waarom hij haar als verdachte heeft.
Ik zelf zit liever in een andere tunnel.
Beterschap Gringa!
Everon heeft in aflevering 6 bij de executie een wit t shirt aan met blauwe opdruk van een gezicht met een petje en lang haar. Dit t shirt had Glen ook aan bij het onderdeel ballonnen prikken. Toeval? of....?
Aflevering 7, tussen 2e en laatste opdracht: kerkklok staat op 20.00 uur en een paar shots later op 20.34. De begin- en eindtijd van GTST. Everon is de mol!
Gewijzigd op 12 februari 2022 om 22:53 uur.
Citaat van wally1971:
Aflevering 7, tussen 2e en laatste opdracht: kerkklok staat op 20.00 uur en een paar shots later op 20.34. De begin- en eindtijd van GTST. Everon is de mol!
Mooi gevonden!!!
Everon wordt door de regie ‘ontzienâ€. Er komen weinig mol-acties van hem in beeld itt de andere kandidaten. Alleen in aflevering 7 schijnt hij ineens de boef gefotografeerd te hebben en geen geld binnengehaald te hebben. Dat is echt verdacht in deze eenmansopdracht terwijl hij steeds onopvallend te werk lijkt te gaan.
Everon laat de anderen vooral klooien. Neemt nooit de regie tenzij het hem goed uitkomt zoals bij de opdracht in afl. 5 waarin gekozen moet worden voor geld per juist beeld of alle beelden goed. Dan neemt hij initiatief om samenvattend te concluderen dat ze voor een alles-niets bedrag gaan.
Waar ik over blijf piekeren is de vraag: ‘ wat weet Fresia?â€. Zij was een maatje van Everon terwijl ze opeens een maatje van Sahil werd en Everon als hoofdverdachte koos? Is zij ietsctecweten gekomen? Fresia is erg zeker van haar zaak en heeft haar vrijstelling tot het laatst bewaard.
Misschien praat Everon in zijn slaap en heeft Fresia in de eerste aflevering in het tentje iets ontdekt?
Tot nu toe leven beiden nog …..
Iedereen wil met Everon. Op basis van het 'Wie wat waar en hoeveel' topic kom ik op:
Fresia: 4x Everon, 1x Kim-Lian, 1x Thomas
Everon: 4x Fresia, 3x Kim-Lian, 4x Thomas
Kim-Lian: 3x Everon, 1x Fresia, 2x Thomas
Thomas: 4x Everon, 1x Fresia, 2x Kim-Lian
De meesten willen met Everon, meer dan met elkaar. Is dat omdat hij zo leuk meespeelt of omdat ze hem in de gaten willen houden?
Citaat van Sjurk:
Iedereen wil met Everon. Op basis van het 'Wie wat waar en hoeveel' topic kom ik op:
Fresia: 4x Everon, 1x Kim-Lian, 1x Thomas
Everon: 4x Fresia, 3x Kim-Lian, 4x Thomas
Kim-Lian: 3x Everon, 1x Fresia, 2x Thomas
Thomas: 4x Everon, 1x Fresia, 2x Kim-LianDe meesten willen met Everon, meer dan met elkaar. Is dat omdat hij zo leuk meespeelt of omdat ze hem in de gaten willen houden?
Persoonlijk denk ik dat hij toch in het verdachtenbankje zit.
Over het algemeen heeft WIDM de volgende kandidaten:
Fanatieke: Fresia
Fanatiek en ‘open boek†en zand-in-ogen-strooiend: : Kim-Lian
Komiek, slim en wat ‘verstrooid ‘ overkomend: Thomas
Rustige kandidate die ieder vertrouwd en goed haar best doet: Laetitia
Rustige kandidaat die soms wat op achtergrond opereert en soms initiatief neemt: de mol, Everon???
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.