De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 25 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 2:  Het juiste motief
  • Aflevering 1:  Een rein geweten

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Everon is de Mol, omdat...

« »

mmhmjanssen
12 jaar lid

Re: Everon is de Mol, omdat...

Citaat van KevinV:
Citaat van larsk0:
Citaat van GoGoGadget:

Everon is de mol..

Had ik m al staan hier?? durfde ik m op te schrijven?

Simpel weg omdat het een super blamage zou zijn als er geen €5000 uit de pot gaat, dat is het hele geintje dit jaar de hele spanningsboog is hier mee begonnen... mega dom uiteraard want nu zitten ze eraan vast..

hoe treurig zou het zijn als wij als kijker niet de aphet...app..appe..apotheose Rollende ogen zoals geplanned kunnen meebeleven!

daarom alleen.. al.

Hoe hadden ze in vredesnaam kunnen weten dat Glenn , Everon zou kiezen dan... Wie de meeste stemmen kregen hadden ze nog kunnen manipuleren, zit geen notaris bij of zo... Maar dat Glenn hem kiest..? Als dit had MOETEN gebeuren... hoe dan?

Nou dat is dus het leuke bij de afvallers komt in de interviews naar voren dat Everon zich erg zorgen maakte over het afvallen in de eerste ronde. Bijna angstig. Daarmee roep je een sympathie op die Suzanne en Glen samen ook besproken hadden. Dat hem die vrijstelling gegund was. Het ging hem dus niet enkel om het bespelen van de kijkers. Hij bespeelde de kandidaten al een tijdje voor deze opdracht. Dat vergrootte zijn kansen. Wie weet wat voor visjes hij had uitgegooid. Bondje.. roomie, redders die je angst zien.. en een kans bij de kijkers. Op die manier is de kans zeker te beïnvloeden. Zijn vreugde was op beeld ook echt gelukzalig. Toen hadden we het al moeten zien.

Klopt helemaal. Hij heeft ook -- ik dacht tegen Glen -- gezegd dat hij er helemaal doorheen zat.
Daarnaast viel mij de volgende zin in zijn pleidooi op:
"Ik heb ondertussen al wat mensen vertrouwd met informatie, wat misschien niet helemaal slim is, maar goed."
Heeft hij al diverse kandidaten bespeeld met informatie waardoor ze andere kandidaten gingen verdenken, of waarom hij zelf echt niet de Mol kon zijn.
De tijd van onzekerheid is voorbij.
Vandaag begint de lange weg naar de ontknoping.
Min €5000 plus €5000 nee de Mol die spaart je niet.
Goede tijden, slechte tijden.
Soms geluk en soms verdriet.

De tijd zal het leren.

Gewijzigd op 21 februari 2022 om 00:06 uur.

Bubo
5 jaar lid

Als mol neem je vooraf de handleiding van de Nokta Impact metaaldetector even door, zodat je weet dat je door bijv. de grondbalans-knop in te drukken het apparaat kunt laten piepen. Zo kun je Kim-Lian oeverloos laten graven ("Je moet dieper").

Als Everon aan Kim-Lian laat zien dat iets verderop het strand het piepen stopt, zie je ook dat zijn hand verandert (je kunt vooral zijn rechter wijsvinger zien strekken).

Dat zijn molakties die je graag in de laatste uitzending terug ziet, dus ik hoop gelijk te krijgen.

PS: De wijsvinger zelf doet niets, want daar zit geen knop, het moet tegelijkertijd met een andere vinger (duim) zijn. Later op het strand zit hij niet aan de knoppen, maar vinden ze ook de handvaten, dus dat is bewust.

anre
7 jaar lid

Everon is de Mol, omdat Thomas (die deels op Kim-Lian stemde), niet afgevallen zou zijn als Kim-Lian de Mol zou zijn en omdat Arno en Hila (die als enigen geheel of deels op Fresia stemden) niet afgevallen zouden zijn als Fresia de Mol zou zijn. Follow the facts! Het zeer matige staaltje acteren van Everon, dit keer o.a. bij zijn groene scherm (net als in eerdere afleveringen, waardoor hij voor mij al in de tweede aflevering de topverdachte was) is dus niet eens nodig als bewijs.

astridm
12 jaar lid

Citaat van anre:
Everon is de Mol, omdat Thomas (die deels op Kim-Lian stemde), niet afgevallen zou zijn als Kim-Lian de Mol zou zijn en omdat Arno en Hila (die als enigen geheel of deels op Fresia stemden) niet afgevallen zouden zijn als Fresia de Mol zou zijn. Follow the facts! Het zeer matige staaltje acteren van Everon, dit keer o.a. bij zijn groene scherm (net als in eerdere afleveringen, waardoor hij voor mij al in de tweede aflevering de topverdachte was) is dus niet eens nodig als bewijs.

Dat zegt allemaal helemaal niets, er zijn ook wel eens mensen in de finale gekomen die dan nog steeds op de verkeerde mol zaten. Freek zat onlangs nog in Moltalk en toen ging het er (uiteraard) weer over.

Aabee
4 jaar lidVerdenkt Nora

Citaat van astridm:
Citaat van anre:

Dat zegt allemaal helemaal niets, er zijn ook wel eens mensen in de finale gekomen die dan nog steeds op de verkeerde mol zaten. Freek zat onlangs nog in Moltalk en toen ging het er (uiteraard) weer over.

Maar de mol werd volgens mij altijd geraden. Niemand zit op Fresia, de kans dat ze de mol is, is dus erg klein. Het zou dan nu de eerste keer zijn dat niemand op de mol zit.

Gewijzigd op 22 februari 2022 om 15:15 uur.

Vpeetje
7 jaar lid

Knipoog

Citaat van Aabee][quote=astridm:
Citaat van anre:

Echter……. Rik kondigde een spannend seizoen aan. Of de twee finalisten verdenken dezelfde mol en het wordt spannend wie de meeste antwoorden goed beanrwoord, of zitten beide mis en wordt het spannend wie de minste foute antwoorden heeft. Enfin….. de tijd zal het leren , want ook de tijd kan in deze een rol spelen.

anre
7 jaar lid

Maar de mol werd volgens mij altijd geraden. Niemand zit op Fresia, de kans dat ze de mol is, is dus erg klein. Het zou dan nu de eerste keer zijn dat niemand op de mol zit.
[/quote]

Nee, dat is niet waar. Toen Milouska Meulens de Mol was, zat iedereen het hele seizoen fout. Dat zal dus nooit verbeterd kunnen worden.

anre
7 jaar lid

[/quote]

Dat weet ik, maar dat kan alleen als ook alle eerdere afvallers op een verkeerde Mol zaten. Iemand die op de echte Mol zit, valt niet af ten gunste van iemand die verkeerd zit.

Maaikepaaik
9 jaar lidVerdenkt Nora

Citaat van anre:

Dat weet ik, maar dat kan alleen als ook alle eerdere afvallers op een verkeerde Mol zaten. Iemand die op de echte Mol zit, valt niet af ten gunste van iemand die verkeerd zit.

Wel als degene die op de echte mol ‘zitâ€, meer fouten maakt in de test. Dat kan óók gewoon nog gebeuren. Er staat tenslotte niet bij de testvragen op welke personen de antwoorden slaan. Dus de kandidaten moeten ook allemaal nog zelf nadenken.

RosaMol
3 jaar lid

Citaat van chihiro:
Citaat van gravertje:
Citaat van Aabee:
Sorry, heb weer even gekeken, maar ik bedoel na de tweede opdracht, na het op z'n kop hangen. Op 35:51. Hij kijkt kort recht in de camera en zegt iets. Hij zegt niet ik ben de mol, maar iets anders.

Ben even gaan kijken. Nieuwsgierig. Knap eruit gefilterd zo'n flits!
Lijkt of Everon zacht zegt (tegen de regie?): "Help mij, doe iets!"

Hij lijkt hier 'niet normaal, of niet?' tegen Sahil te zeggen.

Volgens mij zegt hij: ik ben blij. (kan al liplezen zo lang als ik mij kan herinnerenGlimlach)

Gewijzigd op 23 februari 2022 om 22:10 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.