De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 9:  Ontcijferen
  • Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Aflevering 4: opdracht 3

«

Vonne
6 jaar lid

Re: Aflevering 4: opdracht 3

Citaat van el wee:
Ik vond dit zo'n rare combinatie. het lijkt wel of de foto rechts er niet in hoort. Zou het een kinderfoto van de mol zijn?

Afbeelding

Rechts zit de foto zo vreemd in de kamer lijst, dat ik mij niet kan voorstellen dat de regie dit zo gedaan zou hebben. Lijkt wel of de foto op de muur zit geplakt met los een lijstje erom heen.

Er is een baai van Hila. Hing er in de andere woning ook iets met strand en water? Brede lach

Vpeetje
7 jaar lidVerdenkt Rosario

Citaat van Vonne:
Citaat van el wee:
Ik vond dit zo'n rare combinatie. het lijkt wel of de foto rechts er niet in hoort. Zou het een kinderfoto van de mol zijn?

Afbeelding

Rechts zit de foto zo vreemd in de kamer lijst, dat ik mij niet kan voorstellen dat de regie dit zo gedaan zou hebben. Lijkt wel of de foto op de muur zit geplakt met los een lijstje erom heen.

Er is een baai van Hila. Hing er in de andere woning ook iets met strand en water? Brede lach

Met een strand helemaal van het noorden naar het zaiden
Zoals Rik het beschreef in de prikballonnenopdracht Cool

mmhmjanssen
12 jaar lidVerdenkt

Citaat van Kriekendiek:
Als het al zo zou zijn dan zou ik denken van Fresia. Op haar insta staan paar foto's van 'uit de oude doos'. Kapseltje en haarkleur matchen.
Wie waren in dit huis?

Citaat van el wee:

Afbeelding

Kim-Lian en Laetitia beschrijven deze kamer aan Fresia ! en Sahil
Hier ook even de uitsnede van 2 frames met zowel recht aanzicht als meer closeup.

mmhmjanssen
12 jaar lidVerdenkt

Citaat van Kriekendiek:
Als het al zo zou zijn dan zou ik denken van Fresia. Op haar insta staan paar foto's van 'uit de oude doos'. Kapseltje en haarkleur matchen.
Wie waren in dit huis?

Citaat van el wee:

Afbeelding

Hier ook even de uitsnede van 2 frames met zowel recht aanzicht als meer close-up.
Afbeelding

Kriekendiek
9 jaar lidVerdenkt Anna

Ik ga eens terugkijken of we kunnen terugzien hoe de reactie is van Fresia als ze deze foto beschrijven aan hun.

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Kriekendiek:
Wie waren in dit huis?

Citaat van el wee:

Afbeelding

Hier ook even de uitsnede van 2 frames met zowel recht aanzicht als meer close-up.
Afbeelding

mmhmjanssen
12 jaar lidVerdenkt

Citaat van Kriekendiek:
Ik ga eens terugkijken of we kunnen terugzien hoe de reactie is van Fresia als ze deze foto beschrijven aan hun.

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Kriekendiek:
Wie waren in dit huis?

Citaat van el wee:

Afbeelding

Afbeelding

Kim-Lian zegt: Daarnaast hangt een kleiner lijstje, een goud lijstje met een foto van een kind. Fresia herhaalt terwijl ze Sahil aantikt om dit op te schrijven: foto van een kind in een gouden lijstje, top.
We zien de wand met deze foto daarna helaas niet meer terug.

Vpeetje
7 jaar lidVerdenkt Rosario

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Kriekendiek:

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Kriekendiek:
Wie waren in dit huis?

Citaat van el wee:

Afbeelding

Afbeelding

Kim-Lian zegt: Daarnaast hangt een kleiner lijstje, een goud lijstje met een foto van een kind. Fresia herhaalt terwijl ze Sahil aantikt om dit op te schrijven: foto van een kind in een gouden lijstje, top.

Goude lijstje, gouden sleutel……. Tis weer allemaal goud wat er blinkt Knipoog

Kriekendiek
9 jaar lidVerdenkt Anna

Dankjewel!

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Kriekendiek:
Ik ga eens
terugkijken of we kunnen terugzien hoe de reactie is van Fresia als ze deze foto beschrijven aan hun.

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Kriekendiek:
Wie waren in dit huis?

Citaat van el wee:

Afbeelding

Afbeelding

Gewijzigd op 28 januari 2022 om 18:39 uur.

Gringa
9 jaar lidVerdenkt Anna

Wat me aan deze opdracht dwaars zit:
Als mol, als ik heel eerlijk ben, wil je in de oude kamers zitten--er is zo veel prullaria dat het bijna onmogelijk is om voor iedereen alles te beschrijven en als er gewisseld wordt, valt het niet zo op dat je niet alles hebt beschreven, right? Maar, er zijn 2 schilderijen gewisseld in die moderne kamer, dus waarom?? Dan moet de mol daar zitten als dit tijdens de opdracht was. Is er ooit zoiets in het verleden getoond waar ze een nep actie hebben gedaan? Wat mij totaal dwaars zit is dat voor mij lijkt Hila de beste positie hiervoor te hebben (omdat ik denk dat sommige kandidaten op Thomas "naar huis" gingen--Thomas verdenkers: waarom is dit een foute aanname?). Everon was zeker meer mols: alles langzaam beschrijven... Dus als dit wel een mol actie was, dan moet de mol een van deze 3 zijn. En om eerlijk te zijn, Hila verdiende iets teveel geld... als er geen veiling of zo aankomt, dan is ze niet de mol.

chihiro
8 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Gringa:
Wat me aan deze opdracht dwaars zit:
Als mol, als ik heel eerlijk ben, wil je in de oude kamers zitten--er is zo veel prullaria dat het bijna onmogelijk is om voor iedereen alles te beschrijven en als er gewisseld wordt, valt het niet zo op dat je niet alles hebt beschreven, right? Maar, er zijn 2 schilderijen gewisseld in die moderne kamer, dus waarom?? Dan moet de mol daar zitten als dit tijdens de opdracht was. Is er ooit zoiets in het verleden getoond waar ze een nep actie hebben gedaan? Wat mij totaal dwaars zit is dat voor mij lijkt Hila de beste positie hiervoor te hebben (omdat ik denk dat sommige kandidaten op Thomas "naar huis" gingen--Thomas verdenkers: waarom is dit een foute aanname?). Everon was zeker meer mols: alles langzaam beschrijven... Dus als dit wel een mol actie was, dan moet de mol een van deze 3 zijn. En om eerlijk te zijn, Hila verdiende iets teveel geld... als er geen veiling of zo aankomt, dan is ze niet de mol.

Ik denk hier ook aan terug. Hila is afgevallen, Arno ook. Everon kon dit prima liegen, maar Arno had ook duidelijk gehoord dat de bank rood is, hij valt immers Everon meteen bij. Dan zou voor mij Thomas als Mol overblijven.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.