Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Aflevering 7: coulissen
Aflevering 7: coulissen
Is je iets opgevallen in aflevering 7 buiten de opdrachten, test en executie? Dan kun je dat hier kwijt.
Gewijzigd op 12 februari 2022 om 20:34 uur.
Re: Aflevering 7: coulissen
Coulissen… theaterterm. Of slaat het op Fresia die de test vanuit de coulissen kan bekijken?
Citaat van Maaikepaaik:
Coulissen… theaterterm. Of slaat het op Fresia die de test vanuit de coulissen kan bekijken?
Goeie!!!!
Ik dacht meer aan de coulissen jurk van KL bij de schapen. De mol in de langsvarende boot speelt ook een rol achter de coulissen. Dan kan het iedereen weer zijn
Weeral een afleveringstitel wat met Fresia te maken kan hebben als presentatrice bij het voetbal.
Ze staat tijdens wedstrijden vaak achter de "coulissen" als presentatrice
Thomas hurkt achter de coulissen (kudde schapen) en is zo aan het oog van de andere kandidaten onttrokken. Om het maar eens ruim te interpreteren
Citaat van Geralda:Citaat van Maaikepaaik:
Coulissen… theaterterm. Of slaat het op Fresia die de test vanuit de coulissen kan bekijken?Goeie!!!!
Ik dacht meer aan de coulissen jurk van KL bij de schapen. De mol in de langsvarende boot speelt ook een rol achter de coulissen. Dan kan het iedereen weer zijn
Ja, de jurk came opvallend in handy! dat maakt het zo mooi! blijven gissen al weten we het bijna zeker..
maar dan toch net niet weer helemaal... beter dan voorgaande jaren.
Cobra z'n inbreng is ook een goede optie
maar kan zo'n sterke vent echt niet met een katapult overweg?
Ik vind 'Coulissen' nou geen Fresia-titel. Dan had het, om met voetbal te maken te hebben, catacomben moeten zijn. Coulissen is een theater-term, het is onderdeel van het decor, de zijkant van het podium. De mol zat in de uitzending tijdens opdracht 2 achter de coulissen.
De pot begint op 12060, de eindstand van vorige week. De 100 euro is dus nog altijd weg.
Bij het tellen van de pot was het 12095 en Everon zegt dat dit 'wel moet kloppen'. De 100 is dus definitief weg en dit is niet opgemerkt door de kandidaten.
Met het vertrek van Laetitia is alleen Thomas nog over van het troeven-team, dat vind ik opvallend omdat bij het eerste spel 100 euro is verdwenen. Een paar mogelijkheden:
- Er stond een hint op die 100, de mol zat bij aftroeven en heeft de 100 achterover gedrukt.
- Er stond een hint op die 100, een kandidaat zag dit en heeft de 100 achterover gedrukt.
- De 100 is, net als de 250 later door Kim, verduistert als mol of als tactische zet.
De mogelijkheid dat het team aftroeven als geheel de hint heeft gezien gaat niet op, dan waren Glen en Sahil nog in het spel geweest.
Gewijzigd op 13 februari 2022 om 01:01 uur.
Citaat van CobraKai:
Weeral een afleveringstitel wat met Fresia te maken kan hebben als presentatrice bij het voetbal.
Ze staat tijdens wedstrijden vaak achter de "coulissen" als presentatrice
Enige tunnelvisie kan jou niet ontzegd worden
Citaat van Maaikepaaik:
Dat was ook mijn eerste gedachte, wie weet zie je haar ook wel staan als je weet waar je moet kijken! Opzich zou je coulissen koppelen aan Laetitia, maar die is naar huis. Nu ben ik ook maar een amateur molloot en weet niet of eventueel andere titels ook op de afvallers sloegen?
De titel 'Coulissen' slaat volgens mij op de Mol die in een bootje een doek over het hoofd heeft. 'Achter de coulissen', achter een doek.
Lis is een bloem, ik vind m er 123 niet op lijken maar ik moet m nog inzoomen, Cou is wel heel handig verpakt van de regie, t kan alle kanten op as usual dit jaar.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.