Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Aflevering 9, opdracht 3
Re: Aflevering 9, opdracht 3
@Sjurk
Perfecte analyse / uitleg. Dacht zelf dat alleen Birdwatcher gemaakt kon worden en had daardoor Everon volledig weggestreept, maar na jou uitleg is dat dus helemaal niet het geval. Goed gevonden!
Dat maakt dan ook Everon gelijk weer wel erg verdacht, hij benoemd dus als eerst Birdwatcher, word genegeerd, Fresia roept BridgeAgent en Everon vind het dan wel prima en is het er mee eens. En dat hij even om die tafel liep vond ik ook best raar, hij keek ook bewust naar beneden, alsof hij daar die foto heeft laten vallen. Of is hij als kandidaat daarheen gelopen om te kijken of Kim-Lian niet iets heeft laten vallen?
Als ik nu zou moeten roepen zou ik zeggen dat Everon de Mol is, maar omdat ik hoop dat Fresia het is en omdat ik al langere tijd op haar zit, ga ik iig niet switchen. We gaan het allemaal zien.
Ieder Chapeau voor de bijdrages dit jaar..top! we hebben het elkaar lekker lastig gemaakt
Ik zag het meer dat Fresia, alle chaos maakte door al die foto's mee te nemen, ..dat is echt niet handig zoals ik het zou zien op dat moment..en kost mooi tijd als ze weer terug moeten, tevens liet zij het vallen volgens mij maar dat maakt niet uit,
want Everon doet zn best om te laten zien 'kijk eens ik ben de mol' door Bird te puzzelen en waar loopt hij de ganze afleveringen mee op zn rug.. te? obvious.. net als de 33, 11+22 en ga zo maar door..
Maar als je een kandidaat bent is het ook wel super om dat neer te leggen en een van de andere te laten denken dat jij de mol bent want zo scherp zijn deze dames wel en als er een van in de valkuil trapt,
kan jij de winnaar worden, zo kan je het ook zien.
Nogmaals een blamage als Everon het niet is vanwege het belangrijkste in het verhaal '-5000'
Maar iemand die zo ontzettend fanatiek is, scherp en slim en dan ijskoud overal in de belletjes, alarmpjes en lasertjes vallen en de juiste correcties opmerkt als de tijd elke keer verstreken is met gemiddeld verreweg de minste opbrengst.
blijft bijzonder eigenaardig, voor iemand die de pot elke keer wil spekken.
Dan nog er bij dat Rick het blijkbaar een uiterst spannend jaar vind,
nou dat gaat dan alleen lukken als Fresia de mol zou zijn, Everon word verdacht en Kim ook zoals veel goede oude jaren zijn er meestal 2 mensen op 1 in de eindstrijd, dus niks bijzonders hier hoogstens wie het wint..net als anders.
Nou dan zou het echt terecht mooi zijn.. als een van deze 2 het dus niet is.
Maar Everon ging als een ontzettend blij kind vol plezier (mooi om te zien) de hal door en de trap af naar buiten...
zou de mol ontzettend opgelucht zijn dat het erop zat?....pfff.
anyway wat maak ik me nog druk.
Gewijzigd op 28 februari 2022 om 01:12 uur.
Citaat van GoGoGadget:Nogmaals een blamage als Everon het niet is vanwege het belangrijkste in het verhaal '-5000'
Waarom is het een blamage vanwege die min € 5.000 als Everon niet de mol zou zijn? Het is een kandidaat die die persoon heeft aangewezen, dat kun je dus garanderen. Het zou pas een blamage zijn als dat wel gegarandeerd zou lukken, dan is er geen spel meer.
Overigens deel ik niet dat het geen spannend seizoen kan zijn als de mol wordt ontmaskerd. Een mol die goede molacties heeft en risico's heeft genomen levert voor mij een veel spannender seizoen op dan een mol die niet ontmaskerd is, maar niks risicovols heeft gedaan. Zoals bijv. Merel (ik weet niet meer of zij ontmaskerd was eigenlijk). Veel mensen vonden haar een goede mol, maar ik zag haar alleen maar meeliften op de chaos die anderen creëerden, veel alles of niets-opdrachten die sowieso al waren mislukt of mollen op een moment dat niemand haar kon betrappen. Dan liever wat spannende acties.
Wie de mol ook is: ik vond dit een leuk seizoen en inderdaad spannender dan de afgelopen seizoenen.
Citaat van Xannie:
Everon zegt tegen Fresia: laat ze nu fotoâ€s vallen? En fresia pakt er van de vloer en komt het op als Everon dat zegt. Dus KL heeft dus wat laten vallen. Beetje suggestief geknipt om Fresia verdacht te maken.Overigens valt dan niet de foto van Birdwatcher, want die haalt Everon van de lijn.
Waarom heeft KL dan iets laten vallen? De enige foto die we op de grond zien liggen is die van Everon. Het klopt wel dat Fresia verdacht gemaakt wordt.
Naast t geklooi/gemol met fotoâ€s en letters..
Ging t ook nog fout met de route toen ze onderweg gingen naar t (foute) adres.
Fresia ging met t adres naar een man om hem via google maps de route te laten wijzen.
Ze herhaalt iets als; left,left and then right.
Waarop hij bevestigend lijkt te reageren.
Vervolgens als Kim t vraagt zegt Fresia iets als.
“ eerst die kant dan rechtdoor en dan rechtsâ€â€¦
Citaat van Mamamol1:
Fresia ging met t adres naar een man om hem via google maps de route te laten wijzen.
Fresia zegt bij de man "left, left, right, right" en hij lijkt dat te bevestigen, dat is niet echt duidelijk. Vervolgens zegt ze tegen de anderen, 'daarheen, links, rechtdoor, links, rechts, rechts'. Wij hebben de kaart niet gezien, dus we kunnen het niet verifiëren maar Fresia lijkt wel de juiste route door te geven. Als ze de mol is kan ze dat ook makkelijk doen, want dan weet ze toch al dat ze het verkeerde adres hebben.
Citaat van astridm:Citaat van Mamamol1:
Fresia zegt bij de man "left, left, right, right" en hij lijkt dat te bevestigen, dat is niet echt duidelijk. Vervolgens zegt ze tegen de anderen, 'daarheen, links, rechtdoor, links, rechts, rechts'. Wij hebben de kaart niet gezien, dus we kunnen het niet verifiëren maar Fresia lijkt wel de juiste route door te geven. Als ze de mol is kan ze dat ook makkelijk doen, want dan weet ze toch al dat ze het verkeerde adres hebben.
Maar ze komen wel bij het “juiste†adres, waar ze heen wilden. En de persoon die zij dachten te moeten ontmaskeren vonden!
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.