De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 9:  Ontcijferen
  • Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Ranomi is de Mol, omdat...

« »

Labramol
2 jaar lid

Re: Ranomi is de Mol, omdat...

Legt Ranomi nou een joker neer terwijl ze er geen heeft? Volgens mij is dat echt de hand van Ranomi. In de montage lijkt het net alsof het Jurre is die daarna een tweede joker op de eerste legt, maar ik heb niet het idee dat je de witte mouw van Jurre ziet, maar de zwarte mouw van Ranomi. Maakt zij hierdoor kenbaar dat ze De Mol is?

Labaro
8 jaar lid

Ranomi heeft de vlag gedragen bij een van de Olympische spelen, vlaggen was een woord wat als hint zat bij opdracht op de boot. En dan heeft ze in Peking goud gewonnen.

Moggemol
12 jaar lidVerdenkt

Citaat van spoky-poker:
de kleuren van de kisten:
Rood, blauw, Geel, Groen en zwart

Werd ook wel als kleuren van vlag Zuid Afrika uitgelegd ...
Echter dan mis ik nog Wit.

Dus blijft over dat het de kleuren van de olympische ringen zijn..
Wie is de Mol. Ranomi!!!!!

Volgens mij had Rik een wit overhemd aan, en ze moesten naar Rik toekomen.

Labramol
2 jaar lid

Citaat van Labaro:
Ranomi heeft de vlag gedragen bij een van de Olympische spelen, vlaggen was een woord wat als hint zat bij opdracht op de boot. En dan heeft ze in Peking goud gewonnen.

En dan maakt ze van 'eend' ook nog een 'peking eend'

moffel mol
11 jaar lid

boven op de berg, bijna onmiddelijk nadat Jurre de '?' envelop openmaakt reageert Ranomi al met 'oh nee' terwijl ze dan de tekst waarin staat dat ze het geld mislopen met het openmaken van deze envelop nog niet gelezen kan hebben. Volgens mij verspreekt ze zich hier net iets te snel..

Geralda
12 jaar lidVerdenkt Anna

Op de groepsfoto’s van aflevering 1 t/m 5 staat Ranomi steeds aan de buitenkant. Of helemaal links of helemaal rechts. Apart omdat de anderen steeds anders staan en geen ‘vaste’ plek lijken te hebben. Geeft ze zo aan dat ze eigenlijk buiten de groep staat?

Danoontje88
7 jaar lidVerdenkt

Vanaf het begin zit ik op Ranomi, maar ik blijf wel erg twijfelen. De laatste paar afleveringen is ze pas prominenter in beeld, waar ze eerder dus vrijwel afwezig was.

Ik vond het wel vrij apart, dat ze zich vorige week zo makkelijk liet uitschakelen, zodat ze geen envelop mocht openen. Ik zou daar zelf echt met mijn neus bovenop staan en de morse code controleren. Wel een ideale strategie voor de mol, want er was nu sowieso geld uit de pot.

Dus tja, Ranomi als mol met Jurre als back-up (wensmol).

CobraKai
4 jaar lidVerdenkt Anna

4 lijkt een nummer dat vaker voorkomt dit seizoen. Steeds betekend het 4e scherm bij de executie een rood scherm, hier is zelfs voor geknipt en geplakt (Nabil geeft dit duidelijk aan in z'n afvallers dagboek).

Laat nou nummer 4 het aantal medailles zijn die Ranomi heeft behaald in haar carrière als zwemster op de Olympische spelen. 3x goud, 1x brons.

Maaikepaaik
9 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van CobraKai:
4 lijkt een nummer dat vaker voorkomt dit seizoen. Steeds betekend het 4e scherm bij de executie een rood scherm, hier is zelfs voor geknipt en geplakt (Nabil geeft dit duidelijk aan in z'n afvallers dagboek).

Laat nou nummer 4 het aantal medailles zijn die Ranomi heeft behaald in haar carrière als zwemster op de Olympische spelen. 3x goud, 1x brons.

Deels waar, maar Annick kreeg direct het (rode) scherm.

EHBmollen
4 jaar lidVerdenkt Kees

Bij de opdracht "Kop in het zand" moest je koppie onder om de struisvogels te kunnen zien. Ze was ook erg snel met haar tactiek door de "kraagjes" te tellen. Dat was best een vaag begrip voor de struisvogels en erg handig dat niemand het kwam controleren.

Bij de geldkoffers verdelen is het Ranomi die de boel in beweging brengt door te zeggen dat ze wel een risico durft te nemen en pakt de koffer met slechts € 500,- Dat kan ze makkelijk doen omdat ze als mol helemaal geen risico loopt. Ze heeft geen koffertje met een hoog geldbedrag nodig.

Heeft ze de joker die ze van Nabil heeft gekregen eigenlijk wel ingezet bij de test? Ze leek ook wel een beetje emotioneel toen bleek dat Nabil uit het spel lag. Had ze last van schuldgevoel?

Gewijzigd op 14 februari 2023 om 19:43 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.