Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Ranomi is niet de Mol, omdat...
Ranomi is niet de Mol, omdat...
Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Ranomi niet de Mol is. Gedraagt Ranomi zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?
Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.
Wat mag niet geplaatst worden:
- Berichten die juist bewijzen dat Ranomi wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
Wat mag wel geplaatst worden:
- Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
- Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.
Re: Ranomi is niet de Mol, omdat...
Er is nog geen sporter als mol aangewezen. Meestal zijn sporters naarmate een molseizoen voordert erg competitief. De mol is op korte termijn voor de gezichten van de andere kandidaten gekozen dit jaar—ik weet niet of dit echt in Ranomiâ€s skill set zit en ik gok van niet.
Citaat van Gringa:
Er is nog geen sporter als mol aangewezen. Meestal zijn sporters naarmate een molseizoen voordert erg competitief. De mol is op korte termijn voor de gezichten van de andere kandidaten gekozen dit jaar—ik weet niet of dit echt in Ranomiâ€s skill set zit en ik gok van niet.
Ja, ik voel wat je zegt Gringa...ik begin nu ook te twijfelen, ook omdat ik Ranomi niet zie mollen....ze lijkt me te braaf daarvoor
Zo vlak voor een nieuwe aflevering schoot mij opeen wat te binnen waarom ik denk dat Ranomi niet de Mol is, nog even los van het feit dat ze bij de Toonaangevend opdracht geen enkele moeite doet om in het een of het andere groepje terecht te komen. Ze kijkt met volle aandacht naar de kandidaten die wel per se in het een of andere groepje willen komen, omdat dit ÃÃn van de manieren is om de Mol te ontmaskeren.
In de Gulden middenweg opdracht zal er voor elke kandidaat wel een persoonlijke vraag zijn geweest. Tussen haakjes, we zagen een stuk of 8 vragen met nummer 1 die allemaal over de kandidaten als groep gingen. Je houd dan 10 vragen over en er zijn precies 10 kandidaten. We weten dat de vraag over Ranomi ging over de grote ruimte tussen haar tenen. Als Mol zou het dan wel erg moeilijk zijn om hier over te liegen. Als iemand later de ruimte tussen haar tenen ziet (bijvoorbeeld haar kamergenoot), dan zou die dus meteen weten dat zij hier heeft zitten mollen. De makers zouden Ranomi als Mol met deze vraag wel een hak zetten (pun intended) en dat doen ze denk ik niet.
Gewijzigd op 14 januari 2023 om 16:13 uur.
In de mollicitatie is Ranomi wat zenuwachtig. Grote glimlach, zenuwtrekjes...
Dat is wie ze is.
In het spel zie ik haar dat niet doen: ze is te ontspannen en aandachtig bezig met het spel. Daarom verdenk ik haar niet.
Denk niet dat Ranomi de mol is. Zij laat in de tweede opdracht van aflevering 4 wel heel makkelijk de telefoon over aan Soy. En de telefoon is in van de beste posities in dit spel om de opdracht wel dan niet te laten slagen
Gewijzigd op 30 januari 2023 om 10:00 uur.
Ranomi is een beetje een stille deelnemer geweest, maar ze pakt het ontzettend slim aan. Ze heeft de meeste (voor wat dit überhaupt waard is) verdenkingen: als andere kandidaten op jou stemmen verhoog je je kans dat ze naar huis gaan dan jij. In 4.1 zie je haar het labyrint uit haar hoofd aan het leren en die koffer bom in 4.3 was geweldig gespeeld!
Hoewel niemand hier ranomi verdenkt, vraag ik me af waarom ze dat bij bijvoorbeeld Moltalk wel doen. Of inde WIDM app.
Naast Anke voor de spiegel een vrouw die een beker omhoog houdt. Ranomi winnaar omdat ze al weet wie de mol is? Tijdens 3e eliminatie zei Rick : als je weet wie de mol is heb je geen jokers nodig, toch Ranomi? En in biecht na 300 euro in doolhof vertelde ze dat de pot zo hoog mogelijk moest omdat ze die gaat winnen. De mol weet dus dat ze altijd voor het geld zal gaan en schakelde haar daarom uit.
Ranomi is stilletjes begonnen, maar ik ben onder de indruk met hoe strategisch ze speelt WIDM: ze komt verrassend uit de hoek en ziet dingen de anderen over het hoofd lijken te gaan. Haar opmerking in aflevering 6 dat ze niet begrijpt waarom Jurre (die Ranomi en Nabil zegt niet als verdachten te hebben) in de pickup met haar wil. Als kandidaat wil je met je mol voor 2 dagen, niet een rustige tripje genieten! Ik ben onder de indruk van haar.
Daniël lijkt langer Jurre in de gaten te hebben en maakte de test begin aflevering 6 sneller dan Ranomi, dus ik vermoed dat hij wint. Ranomi lijkt de andere finalist.
Dat gezegd: Kim-Lian en Marije gingen me op de zenuwen tijdens Moltalk—hebben ze überhaupt dit seizoen gekeken voordat ze op Moltalk waren??! Ranomi is een sporter (nog nooit een athleet-mol geweest), ze “molt†niet of nauwelijks, komt in slechte mol posities, op Daniël na heeft ze het meeste geld verdient, etc. Hoe kan je in vredes naam nog Ranomi op dit moment in seizoen 23 als verdachte hebben?
Nabil zat op Ranomi zegt hij in 'niet de mol', daarom gaf hij Ranomi een vrijstelling: hij wilde haar reactie peilen.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.