De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen
  • Aflevering 5:  Terugkeer

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Aflevering 2: test & executie

Frank
Beheerder

Aflevering 2: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test en executie van aflevering 2?

astridm
11 jaar lidVerdenkt Jeroen

Re: Aflevering 2: test & executie

Ik kan het niet bewijzen, want ik zat alleen te kijken, maar toen Froukje in beeld kwam dacht ik 'als ze nu groen krijgt, is ze de mol'. Een verklaring heb ik er ook niet voor, maar blijkbaar had mijn onderbewustzijn wel allerlei dingen geregistreerd. Lol

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Anke verdenkt Annick, Froukje, Ranomi en Soy. Ze deed opdracht 2.2 met Soy.

Annick verdenkt “witte helm” Soy. Ze heeft moeite met onthouden van info zoals een grijze of gele pet (dit zijn HOOFDdeksels). In de eerste aflevering benoemde ze Soy niet.

Daniël gaat verder met kans berekeningen, en zoekt de mol in de groepen waar bv geld wordt verdiend. In opdracht 2.2 is dit Annick, Jurre, Nabil, Ranomi, en Sander

Afgevallen Froukje’s HOOFDverdachten waren Jurre, Nabil, en Ranomi. Ze benoemde Annick en Daniël in de 1ste aflevering. In de laatste paar jaar komt het vaak voor dat de mol wordt benoemd door de 2de afvaller in aflevering 1 of 2 als de mol of iemand die de mol niet kan zijn. Als dat weer het geval is, zijn Anke, Sander of Soy GEEN mol.

Jurre veranderd “aan KOP” zijn verdachte: Daniël en Annick. Zijn mol is een man. Vorige keer vertrouwde hij Annick.

Nabil verdenkt (geen volgorde) Froukje, Jurre, Ranomi, Sander en Soy. Met de eerste 4 verdachten deed hij opdracht 2.2. In aflevering 1 verdacht hij Froukje ook.

Ranomi verdenkt Soy en spreidt. We weten niet wie ze verdacht in aflevering 1.

Sander verdenkt Soy en anders Annick. Met Annick deed hij opdracht 2.2.

Soy heeft nieuwe verdachte Nabil. We weten niet wie hij verdacht in aflevering 1, maar hij gebruikte het woord HOOFD in aflevering 1 ivm zijn verdachten.

Edit: Anke vertrouwde Ranomi in de afgelopen aflevering

Gewijzigd op 18 januari 2023 om 09:57 uur.

Vpeetje
6 jaar lidVerdenkt Rosario

Alle kandidaten rondom Sander krijgen hun scherm te zien, toeval ?

chihiro
7 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Vpeetje:

Dat is toeval, Nabil en Sarah zaten niet naast Sander tijdens de eerste test.

chihiro
7 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Gringa:
Anke verdenkt Annick, Froukje, Ranomi en Soy. Ze deed opdracht 2.2 met Soy.

Annick verdenkt “witte helm” Soy. Ze heeft moeite met onthouden van info zoals een grijze of gele pet (dit zijn HOOFDdeksels). In de eerste aflevering benoemde ze Soy niet.

Daniël gaat verder met kans berekeningen, en zoekt de mol in de groepen waar bv geld wordt verdiend. In opdracht 2.2 is dit Annick, Jurre, Nabil, Ranomi, en Sander

Afgevallen Froukje’s HOOFDverdachten waren Jurre, Nabil, en Ranomi. Ze benoemde Annick en Daniël in de 1ste aflevering. In de laatste paar jaar komt het vaak voor dat de mol wordt benoemd door de 2de afvaller in aflevering 1 of 2 als de mol of iemand die de mol niet kan zijn. Als dat weer het geval is, zijn Anke, Sander of Soy GEEN mol.

Jurre veranderd “aan KOP” zijn verdachte: Daniël en Annick. Zijn mol is een man. Vorige keer vertrouwde hij Annick.

Nabil verdenkt (geen volgorde) Froukje, Jurre, Ranomi, Sander en Soy. Met de eerste 4 verdachten deed hij opdracht 2.2. In aflevering 1 verdacht hij Froukje ook.

Ranomi verdenkt Soy en spreidt. We weten niet wie ze verdacht in aflevering 1.

Sander verdenkt Soy en anders Annick. Met Annick deed hij opdracht 2.2.

Soy heeft nieuwe verdachte Nabil. We weten niet wie hij verdacht in aflevering 1, maar hij gebruikte het woord HOOFD in aflevering 1 ivm zijn verdachten.

Het is weer een gewissel van biechten of kwestie van edit, zodat de biechten aansluiten op de volgende biecht (vooral in aflevering 1 vaak, daarna wat minder).

Vpeetje
6 jaar lidVerdenkt Rosario

Citaat van chihiro:
Citaat van Vpeetje:

Dat is toeval, Nabil en Sarah zaten niet naast Sander tijdens de eerste test.

Ik heb het ook niet over aflevering 1 en of het toeval is zal later blijkenKnipoog

Gewijzigd op 17 januari 2023 om 22:48 uur.

chihiro
7 jaar lidVerdenkt Anna

Annick zegt in de extra video 'De ketting van Froukje' dat zij samen met Sarah uit had gezocht dat Froukje dat kettinkje al een half jaar geleden droeg. Maar ze noemde Froukje wel tijdens haar eerste test. Ik ben de Annicktunnel gestart, aangezien die nog leeg was. Ik moet hem nog uitbreden, want ik verwacht drukte.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.