De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 9:  Ontcijferen
  • Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Aflevering 3, opdracht 1

»

Frank
Beheerder

Aflevering 3, opdracht 1

Wat is je opgevallen in de eerste opdracht van aflevering 3?

Mamamol1
3 jaar lid

Re: Aflevering 3, opdracht 1

In de opdracht met de quads waren er 2 gele quads en de rest was wit.
Ik heb flink wat roze veiligheidsbrillen gezien een paar bruine en volgens mij 1 groene. (Soy had groen geloof ik)

Paatchoo
10 jaar lid

Niet veel opgevallen want het was vrij onoverzichtelijk. Verder ontzettend raar dat de opdracht volledig gelukt is terwijl er geen “geld uit de pot” opdracht achteraan kwam.

Mamamol1
3 jaar lid

Citaat van Paatchoo:
Niet veel opgevallen want het was vrij onoverzichtelijk. Verder ontzettend raar dat de opdracht volledig gelukt is terwijl er geen “geld uit de pot” opdracht achteraan kwam.

Dat is waar en er waren toch best mensen die ergens even als 1e of laatste waren en een knop hadden kunnen indrukken

Maaikepaaik
9 jaar lidVerdenkt Anna

Nabil, Soy en Annick probeerden vooruit te gaan, alleen te rijden of op knoppen te drukken. De mol had zâ€n moment niet denk ik.

Vpeetje
7 jaar lidVerdenkt Rosario

Citaat van Maaikepaaik:
Nabil, Soy en Annick probeerden vooruit te gaan, alleen te rijden of op knoppen te drukken. De mol had zâ€n moment niet denk ik.

De groep bleef te goed bij elkaar. Moeilijk voor de mol om iets uit te richten. Daniël bleef maar hameren om bij elkaar te blijven, heb het idee dat hij toch deze opdracht gered heeft.

Maaikepaaik
9 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Vpeetje:
Citaat van Maaikepaaik:

De groep bleef te goed bij elkaar. Moeilijk voor de mol om iets uit te richten. Daniël bleef maar hameren om bij elkaar te blijven, heb het idee dat hij toch deze opdracht gered heeft.

Eens! En is dat dan een fanatieke kandidaat ~ of een mol die het nodig vindt om vertrouwen terug te winnen? Met alle digitale & computerhints lijkt hij me mogelijk de mol, maar deze opdracht was ie de überkandidaat Glimlach

Rogier76
12 jaar lidVerdenkt Jeroen

Soy en Annick wilden doorrijden nadat de opdracht af was. Om alsnog de opdracht te saboteren?

Sjurk
4 jaar lid

Jammer dat het maximale bedrag behaald is, dan is de mol lastig te vinden.

Maar we kunnen het wel omdraaien, wie had kunnen mollen maar heeft dat niet gedaan of vertoont kandidaat-gedrag?
- Annick als laatste weg, had op schermpjes kunnen drukken.
- Bij 2e punt staat Daniël met zijn hand op de knop, drukt niet.
- Nabil is op een gegeven moment weg, rijdt langs knoppen, doet niets met knoppen maar roept wel de rest op.
- Soy belemmert anderen om bij knoppen te komen.
- Annick roept: achter die heuvel, voor een te vinden tafel.
- Anke houdt de telling bij, doet dat correct en geeft ook aan de rest aan dat zij dat doet

Ik heb verdere personen die als eerste bij een tafel kwamen niet vermeld, omdat de groep bij elkaar bleef is mollen dan lastig. In beeld lijkt het dan alsof iemand alleen is, maar het is goed mogelijk dat een andere deelnemer in de buurt is.

Wat verder opvalt is dat Annick traag is en achterblijft, dat kan 'mols' zijn, maar kan ook angst voor de quad zijn.

mmhmjanssen
12 jaar lidVerdenkt

Omdat ze het maximale geld hebben verdiend is mij niet duidelijk geworden wat er zou gebeuren op het moment dat de juiste personen tegelijk op de knop drukken terwijl iemand anders hiervoor op ÃÃn van de knoppen heeft gedrukt. Wordt dit onmiddellijk duidelijk of blijkt dit pas na afloop omdat er minder is verdiend? Dat maakt veel verschil of de Mol het aan zou durven om van tevoren stiekem een knop in te drukken.

Maggie
9 jaar lidVerdenkt Jeroen

Citaat van Sjurk:

- Nabil is op een gegeven moment weg, rijdt langs knoppen, doet niets met knoppen maar roept wel de rest op.

Het is de enige tafel met 2 knoppen, daardoor meteen duidelijk dat Nabil gedrukt heeft. Misschien is Nabil echt de weg kwijt en had hij een tafel van 4 verwacht. Iedereen erbij roepen is dan een redelijk alternatief, de tafel is maar €200 waard en je wint vertrouwen. Er waren 4 tafels van 4, 2 van 3 en 1 van 2.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.