De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen
  • Aflevering 5:  Terugkeer

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Aflevering 8: test & executie

« »

astridm
11 jaar lidVerdenkt Jeroen

Re: Aflevering 8: test & executie

Citaat van Gringa:

Ik hou ook niet zo van live ontknopingen: ze nemen dan minder tijd voor het programma, de kandidaten en de mol. Het was een verademing toen ze daarmee stopten.

Covid was nog wel ergens goed voor. Eindelijk eens een leuk ontknopingsprogramma in plaats van al die nutteloze opmerkingen van hysterische fans.

Citaat van Gringa:

dus het ongenoegen ligt blijkbaar meer met mij.

Nee hoor, ik ken een heleboel mensen die het ook niet zo leuk meer vinden. Ik merk trouwens aan mezelf dat ik halverwege het programma gewoon wegloop om iets te drinken te gaan pakken. Tot een paar jaar geleden was dat echt ondenkbaar.

Citaat van Gringa:

Met vrijstellingen: Ten koste van Annick is een deelnemer al vrijgesteld 4.3. Daniël en Jurre kregen vrijstellingen aflevering 6. Deze witte van Jurre is al de VIERDE in het spel dit seizoen. Jokers ipv geld, speciale testen, domme toekomst voorspellingen, geluk, vrijstelling: het werkt voor mij niet en levert prachtige beelden en saaie tv op. Dit seizoen is frustrerend.

Precies dat, de productie bemoeit zich veel te veel met het spel. Dat ze de mol vantevoren laten oefenen is prima en dat ze 'm tips geven ook, maar je moet 'm wel de kans geven om ook echt te mollen. Een productie-assistent is alleen maar saai om naar te kijken.

tweemollen
6 jaar lidVerdenkt Fons

Wat betreft de toekomst vragen, in kerkelijke kringen is het gebruikelijk bij dingen die nog komen gaan men DV erbij zegt, Deo Volente wat betekent als God wil. Nou is Soy Jezus geweest in de Passion maar het zijn ook de voorletters van D aniel V erlaan. En wie is priester in afl. 5

Gewijzigd op 28 februari 2023 om 13:48 uur.

Geralda
11 jaar lidVerdenkt

Citaat van tweemollen:
Wat betreft de toekomst vragen, in kerkelijke kringen is het gebruikelijk bij dingen die nog komen gaan men DV erbij zegt, Deo Volente wat betekent als God wil. Nou is Soy Jezus geweest in de Passion maar het zijn ook de voorletters van D aniel V erlaan. En wie is priester in afl. 5

Mooie vondst!!

Moggemol
11 jaar lidVerdenkt

Jurre is natuurlijk door naar de laatste 3. Maar wat ik strondvervelend vindt zijn al die youtube Jurre is de Mol hints en theoriën videos. Iedereen spuit dezelfde dingen die ze hebben gevonden. Ik weet nu wel waarom Jurre de mol zou kunnen zijn, ook ik verdenk hem. Wat ik echter graag zou zien, zijn filmpjes of commentaren waarom 1 van de andere 3 de mol zou kunnen zijn. Zijn er acties richting Soy? Of Daniël en Ranomi, hoewel die laatste 2 wel erg veel geld hebben binnengehaald.

Gewijzigd op 28 februari 2023 om 17:36 uur.

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Video’s kijk zelf ik nooit behalve van de officiële site of de Engelse ondertiteling van de afleveringen. Jaren geleden toen mijn dochter ermee begon stoorde ik me ook aan elke kleine hint werd schreeuwig opgeblazen. Dit betekent wel dat ik soms hints mis, maar meestal worden ze hier gemeldt als ze lijken sterke hints te zijn.
Zelf ben ik door een “tè”veel aan Jurre naar Soy geswitched.

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van tweemollen:

Dit vind ik ook een goede hintJa

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van astridm:
Citaat van Gringa:

Ik hou ook niet zo van live ontknopingen: ze nemen dan minder tijd voor het programma, de kandidaten en de mol. Het was een verademing toen ze daarmee stopten.

Covid was nog wel ergens goed voor. Eindelijk eens een leuk ontknopingsprogramma in plaats van al die nutteloze opmerkingen van hysterische fans.

Citaat van Gringa:

dus het ongenoegen ligt blijkbaar meer met mij.

Nee hoor, ik ken een heleboel mensen die het ook niet zo leuk meer vinden. Ik merk trouwens aan mezelf dat ik halverwege het programma gewoon wegloop om iets te drinken te gaan pakken. Tot een paar jaar geleden was dat echt ondenkbaar.

Citaat van Gringa:

Met vrijstellingen: Ten koste van Annick is een deelnemer al vrijgesteld 4.3. Daniël en Jurre kregen vrijstellingen aflevering 6. Deze witte van Jurre is al de VIERDE in het spel dit seizoen. Jokers ipv geld, speciale testen, domme toekomst voorspellingen, geluk, vrijstelling: het werkt voor mij niet en levert prachtige beelden en saaie tv op. Dit seizoen is frustrerend.

Precies dat, de productie bemoeit zich veel te veel met het spel. Dat ze de mol vantevoren laten oefenen is prima en dat ze 'm tips geven ook, maar je moet 'm wel de kans geven om ook echt te mollen. Een productie-assistent is alleen maar saai om naar te kijken.

Thanks, Astrid Ja

Geralda
11 jaar lidVerdenkt

Citaat van Moggemol:
Jurre is natuurlijk door naar de laatste 3. Maar wat ik strondvervelend vindt zijn al die youtube Jurre is de Mol hints en theoriën videos. Iedereen spuit dezelfde dingen die ze hebben gevonden. Ik weet nu wel waarom Jurre de mol zou kunnen zijn, ook ik verdenk hem. Wat ik echter graag zou zien, zijn filmpjes of commentaren waarom 1 van de andere 3 de mol zou kunnen zijn. Zijn er acties richting Soy? Of Daniël en Ranomi, hoewel die laatste 2 wel erg veel geld hebben binnengehaald.

Die video filmpjes gewoon niet bekijken. De goede hints komen toch wel op het forum. Ik volg dit forum, de podcast van Rik en kijk afleveringen terug. Meer dan genoeg. Hoorde op Radio 1 wel een prachtig commentaar over WIDM molloten. Lekker cynisch en zo waar wat ze zei: “ ze kunnen gewoon niet weten wie de mol is”. We kunnen gokken maar inderdaad nooit zeker weten. De moeite waard om te luisteren, mooie reflectie op ons speurwerk en echt lachen Knipoog

Zooi22
7 jaar lidVerdenkt Kees

Er zijn volgens mij hints naar alle kandidaten ingebouwd. In plaats van veilig op Jurre te gaan met zijn vrijstelling, toch op laatste moment terug op mijn oorspronkelijke mol.
Vaak is eerste gevoel toch de beste en de overdosis hints naar Jurre zijn me er toch te veel.

Maggie
8 jaar lidVerdenkt Jeroen

Juist zoeken naar die hints, anders hebben de makers ze er voor niets ingestopt! Lol

En ik vermaak mij er uitstekend mee Cool

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.