Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Aflevering 9, opdracht 2
Aflevering 9, opdracht 2
Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 9?
Re: Aflevering 9, opdracht 2
De blauwe tas... ze hadden de blauwe tas nodig om de dure outfit van Daniël af te maken.
Althans: volgens Daniël.
Ranomi had in het begin de rode tas.
Jurre had de blauwe tas
Daniël had de grijze tas.
(blijkbaar is dit ook bij moltalk geweest hoor ik in een app... maar dat kijk ik niet )
Gewijzigd op 4 maart 2023 om 23:14 uur.
Citaat van Sjurk:
De blauwe tas... ze hadden de blauwe tas nodig om de dure outfit van Daniël af te maken.Althans: volgens Daniël.
Ranomi had in het begin de rode tas.
Jurre had de blauwe tas
Daniël had de grijze tas.(blijkbaar is dit ook bij moltalk geweest hoor ik in een app... maar dat kijk ik niet )
Ik kon de uitzending pas net zien dus niet terug kunnen kijken. Wat ik zag was dat die lichtere tas op beide 1000,- kledingstukken was afgebeeld. Daniël had hem, dacht ik, vrij lang rechts naast zijn stoel. Die tas was op het eind verdwenen, de tas van Jurre was duidelijk anders. Zowel Daniël als Jurre waren Mols bezig en dat is niet moeilijk in deze opdracht. Beiden willen verdacht zijn namelijk. Alleen Ranomi lag constant in een deuk en zij wil winnen en hoefde ‘niets†te doen.
Jurre "verloor" vrijwel meteen de blauwe tas, is duidelijk in beeld. Voor de mol is natuurlijk de achterste plek ideaal. En bij 2e outfit waar ze voor gingen had Jurre uiteindelijk het verkeerde petje.
Vrijwel alles bij deze opdracht heeft het label: Jurre is de mol.
Citaat van Zooi22:
Jurre "verloor" vrijwel meteen de blauwe tas, is duidelijk in beeld. Voor de mol is natuurlijk de achterste plek ideaal. En bij 2e outfit waar ze voor gingen had Jurre uiteindelijk het verkeerde petje.
Exact! Achterin zitten is wat ern mol zou doen. Alleen, Soy wilde Jurre als derde bij het abseilen en die ligt eruit. Roch iets gemist?
Citaat van Zooi22:
Dat was een andere tas, ze hadden de tas nodig die Daniël bij zich had. Een lichtblauwe Die van Jurre was knalblauw
Juistem. De tas van Daniël was nodig maar de nadruk lag op 'blauwe tas' en duidelijk in beeld dat Jurre die tas verloor. Wat mij betreft te duidelijk.
Op de boot had Ranomi de gele jas al aan waarom werd zij niet aangekleed als de outfit op de foto. Nu moest ze haar jas aan een ander geven extra moeilijkheidsgraad.
Citaat van Rogier76:Citaat van Zooi22:
Vrijwel alles bij deze opdracht heeft het label: Jurre is de mol.Exact! Achterin zitten is wat ern mol zou doen. Alleen, Soy wilde Jurre als derde bij het abseilen en die ligt eruit. Roch iets gemist?
Het zou hypothetisch gezien ook gewoon kunnen dat iedereen op Jurre zit en dat Soy de test als langzaamste gemaakt heeft hè. Dat hij er nu uit ligt sluit niemand uit..
De outfits die we in beeld zien:
Voor de 2 outfits van 1000 is de grijze tas nodig, voor de outfit van 500 de blauwe tas, maar ook de blauwe pet.
Dan kan iedereen naar de blauwe tas van Jurre kijken, maar ik zag dit:
Daar verdwijnt even snel elke mogelijkheid voor maximaal geld in zee. De drie andere outfits zien we niet duidelijk in beeld.
Gewijzigd op 5 maart 2023 om 12:47 uur.
Citaat van Sjurk:
De outfits die we in beeld zien:
Voor de 2 outfits van 1000 is de grijze tas nodig, voor de outfit van 500 de blauwe tas, maar ook de blauwe pet.
Dan kan iedereen naar de blauwe tas van Jurre kijken, maar ik zag dit:
Daar verdwijnt even snel elke mogelijkheid voor maximaal geld in zee. De drie andere outfits zien we niet duidelijk in beeld.
Het rare was dat Ranomi en Jurre al het moeilijkste kledingstuk aanhadden, nl. de jas. Blijkbaar moesten ze elk kledingstuk wisselen. Die grijze tas van Daniël was echt veel in beeld. Eerst links, daarna rechts. En toen foetsie. Volgens mij was het meer een slapstick opdracht en maakte niemand zich echt druk om het geld.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.