Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Aflevering 9: test & executie
Aflevering 9: test & executie
Wat is je opgevallen bij de test en executie van aflevering 9?
Re: Aflevering 9: test & executie
Niet de 4e kreeg een rood scherm. Ik dacht even dat die lijn werd doorgezet doordat nogal nadrukkelijk Jurre als 1e werd genoemd met zijn vrijstelling. Dus die theorie mag de prullenbak in?
@zooi ik had ook de vierde verwacht dus die kan ook de prullenbak in net als een afvaller van de laatste podcast. Fijn dat het altijd niets is wat wij hebben ontdekt . Gelukkig heb ik in mijn zoektocht naar een alternatief mijn punten toch maar op Jurre gehouden in de app.
Ik neem aan dat de gesprekken met de mol voor de finaletest waren? Maar ben wat in verwarring omdat het door elkaar heenliep en hetvtoch leek alsof ze de test al gemaakt hadden met hun definitieve mol. Waarom anders die gesprekken met hun mol?
Weet iemand wanneer die gesprekken waren? Voor of na de test?
Gewijzigd op 5 maart 2023 om 01:07 uur.
Annick kreeg ook geen 4de scherm: dus in afleveringen 9 en 4 niet. (13, interessant) 1, 2, 3, 6, en 7 wel de 4de.
Ik vond de 2 kandidaten in de stoelen tegen elkaar wel leuk. Volgens mij is Daniëlâ€s energie anders bij Ranomi dan bij Jurre. Ik vraag me ook af of zij als eerste bij hem zat, omdat hij kwam me “gedempt†over. Ik geloof dat de kandidaten deze gesprekken hadden vóór de test—anders waarom zouden ze dit gaan doen?
Jurre komt hier (zoals ongeveer het hele seizoen) übermols over. Zijn argumenten om Daniël als mol te kiezen zijn ongeloofwaardig en hij gaat Daniël zelf niet antwoord op zijn vragen geven. De mol zou volgens Jurre een hoge koffer kiezen?! Come on.
Ik had eigenlijk verwacht dat Ranomi zou Jurre als mol kiezen. Hij bracht nagenoeg geen geld in de pot, hij was altijd in een van de beste mol posities, hij is manipulatief, Rik laat het woordje “Geluk†weg, ze gaf Jurre geen tags tijdens het lasergamen…Daniël zegt tegen haar als ze bij hem gaat zitten dat hij de mol niet is. Als hij kandidaat is, vind ik dat hij dit niet uitstraalt: hij is erg “rustig.â€
Als ze de test nog moesten maken heeft Ranomi bv dus een gesprek gehad met haar mol voordat ze de 40 vragen heeft beantwoord? Dat lijkt mij ook een vreemde volgorde want in de test kan ze naar Jurre gaan. En ze krijgen een gesprek met ‘hun†mol.
Na afloop kan maar dan lijkt het me meer op iets voor aflevering 10. Dus ik weet het nog steeds niet.
De enige die ik echt gespannen vond was Jurre. Oud mollen vertellen altijd dat die finaler momenten heel spannend voor ze is. De ontmaskering na lange tijd zwijgen.
Vond het wel een erg leuke afsluiting met die gesprekken, wel benieuwd of ik volgende week lang geboeid kan kijken. Houd niet zo van dat circus eromheen. Misschien alleen als ik verrast ga worden door mol Daniël of Ranomi.
Citaat van Geralda:
@zooi ik had ook de vierde verwacht dus die kan ook de prullenbak in net als een afvaller van de laatste podcast.
Huh. Maar de podcast theorie klopt toch juist volledig?
AFL1 Anke - Sarah
AFL2 Soy - Froukje
AFL3 Ranomi - Sander
AFL4 Daniel - Annick
AFL5 Jurre - Nabil
Soy is na Anke afgevallen, dus hij klopt nog gewoon. We kunnen er dus eigenlijk wel vanuit gaan dat Ranomi verliezend finalist is, Daniel winnaar en Jurre de Mol.
Citaat van CobraKai:Citaat van Geralda:
@zooi ik had ook de vierde verwacht dus die kan ook de prullenbak in net als een afvaller van de laatste podcast.
AFL1 Anke - Sarah
AFL2 Soy - Froukje
AFL3 Ranomi - Sander
AFL4 Daniel - Annick
AFL5 Jurre - NabilSoy is na Anke afgevallen, dus hij klopt nog gewoon. We kunnen er dus eigenlijk wel vanuit gaan dat Ranomi verliezend finalist is, Daniel winnaar en Jurre de Mol.
Of Daniel is de mol en Jurre de winnaar, dat zij m.i. binnen deze theorie ook nog kunnen.
Citaat van CobraKai:Citaat van Geralda:
AFL1 Anke - Sarah
AFL2 Soy - Froukje
AFL3 Ranomi - Sander
AFL4 Daniel - Annick
AFL5 Jurre - NabilSoy is na Anke afgevallen, dus hij klopt nog gewoon. We kunnen er dus eigenlijk wel vanuit gaan dat Ranomi verliezend finalist is, Daniel winnaar en Jurre de Mol.
Ja, die volgorde klopte wel. Wat niet meer klopt is dat de afvaller steeds in de laatste podcast te horen was. Dat waren vorige week Daniël en Ranomi. Er kon op meerdere manieren naar de podcast gekeken worden.
Soy ligt eruit en het Die-is-de-Mol model staat nog steeds overeind. De onthulling van de Mol aanstaande zaterdag op Soestdijk gaat de dood of de gladiolen worden voor mijn DidM-model.
In het geval dat Jurre inderdaad de Mol is, dan doet het model precies waarvoor het is ontworpen. Namelijk de Wie is de Mol-‘code†kraken door vanaf het begin, liefst aflevering 1, de Mol aan te wijzen. Dat zou dan dit seizoen dan gelukt zijn en vanaf aflevering 3/4 zelfs met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Als Jurre toch niet de Mol blijkt te zijn, dan is het pech gehad. Dan heb ik nog steeds veel plezier beleefd aan het bouwen van het model, maar dan heeft het vanaf het begin dit seizoen de verkeerde kandidaat aangewezen en kan het zoals het nu is dus gevoegelijk de prullenmand in.
Het definitieve lijstje met de resultaten van het Die-is-de-Mol model voor seizoen 2023 zijn:
Aflevering 1 - 1. Jurre (54%), 2. Annick/Daniel/Ranomi/Sander (8%).
Aflevering 2 - 1. Jurre (65%), 2. Ranomi/Sander (10%). (Sarah en Froukje vallen af).
Aflevering 3 - 1. Jurre (83%), 2. Anke/Ranomi (5%). (Sander valt af).
Aflevering 4 - 1. Jurre (96%), 2. Ranomi (2%), 3. Anke (1%). (Annick valt af).
Aflevering 5 - 1. Jurre (98,7%).
Aflevering 6 - 1. Jurre (99,5%). (Anke valt af).
Aflevering 7 - 1. Jurre (99,9%).
Aflevering 8 - 1. Jurre (99,99%).
Aflevering 9 - 1. Jurre (99,94%). (Soy valt af).
Ik ben erg benieuwd, we gaan het zien zaterdag.
En waar is het die-is-de-mol-model op gebaseerd? Hoe kom je aan die percentages? Of heb je dat in een ander topic uitgelegd?
Citaat van Dieisdemol:
Soy ligt eruit en het Die-is-de-Mol model staat nog steeds overeind. De onthulling van de Mol aanstaande zaterdag op Soestdijk gaat de dood of de gladiolen worden voor mijn DidM-model.In het geval dat Jurre inderdaad de Mol is, dan doet het model precies waarvoor het is ontworpen. Namelijk de Wie is de Mol-‘code†kraken door vanaf het begin, liefst aflevering 1, de Mol aan te wijzen. Dat zou dan dit seizoen dan gelukt zijn en vanaf aflevering 3/4 zelfs met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Als Jurre toch niet de Mol blijkt te zijn, dan is het pech gehad. Dan heb ik nog steeds veel plezier beleefd aan het bouwen van het model, maar dan heeft het vanaf het begin dit seizoen de verkeerde kandidaat aangewezen en kan het zoals het nu is dus gevoegelijk de prullenmand in.
Het definitieve lijstje met de resultaten van het Die-is-de-Mol model voor seizoen 2023 zijn:
Aflevering 1 - 1. Jurre (54%), 2. Annick/Daniel/Ranomi/Sander (8%).
Aflevering 2 - 1. Jurre (65%), 2. Ranomi/Sander (10%). (Sarah en Froukje vallen af).
Aflevering 3 - 1. Jurre (83%), 2. Anke/Ranomi (5%). (Sander valt af).
Aflevering 4 - 1. Jurre (96%), 2. Ranomi (2%), 3. Anke (1%). (Annick valt af).
Aflevering 5 - 1. Jurre (98,7%).
Aflevering 6 - 1. Jurre (99,5%). (Anke valt af).
Aflevering 7 - 1. Jurre (99,9%).
Aflevering 8 - 1. Jurre (99,99%).
Aflevering 9 - 1. Jurre (99,94%). (Soy valt af).Ik ben erg benieuwd, we gaan het zien zaterdag.
Wat is dit 'die-is-de-mol' model? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden...
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.