Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Seizoen 11
Seizoen 11
De bestemming van het elfde seizoen is Arizona.
Re: Seizoen 11
Citaat van chihiro:
De bestemming van het elfde seizoen is Arizona.
Leuk en bedankt dat je alvast een topic hebt geopend!
Citaat van Geralda:Citaat van chihiro:
De bestemming van het elfde seizoen is Arizona.Leuk en bedankt dat je alvast een topic hebt geopend!
Graag gedaan. Het is bijna zover.
Teaser:
https://www.flair.be/nl/chillax/series-films/startdatum-de-mol-2023/
En komende zondag 12 maart leer je de kandidaten van De Mol eindelijk kennen. Afspraak in Cafà De Mol om 21.30 op Play4 en GoPlay, maar spot nu al de allereerste beelden van de kandidaten en het nieuwe seizoen.
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-kandidaten-van-de-mol-maken-zich-zondag-12-maart-bekend-in-cafe-de-mol
Citaat van chihiro:Afspraak in Cafà De Mol om 21.30 op Play4 en GoPlay,
Kun je vanuit Frankrijk Play 4 kijken? En zo ja, waar dan?
Tot nu toe kan ik alleen achteraf op GoPlay terecht, maar live is natuurlijk leuker.
Gewijzigd op 11 maart 2023 om 16:32 uur.
Citaat van astridm:Citaat van chihiro:Afspraak in Cafà De Mol om 21.30 op Play4 en GoPlay,
Tot nu toe kan ik alleen achteraf op GoPlay terecht, maar live is natuurlijk leuker.
Door een account aan te maken op GoPlay kan ik het in Nederland kijken. Ik weet niet of die account rechten ook gelden voor als je in Frankrijk bent. Andere programmaâ€s kan ik nl. niet kijken omdat ik geen inwoner van België ben ( aldus GoPlay). Ik weet er verder onvoldoende van maar heb de indruk dat vanuit Nederland de Mol bekeken kan worden door speciale afspraken over uitzendrechten?
Gewijzigd op 11 maart 2023 om 16:52 uur.
Citaat van Geralda:Citaat van astridm:Citaat van chihiro:Door een account aan te maken op GoPlay kan ik het in Nederland kijken.
GoPlay is de Uitzending Gemist van Play4, dus dat is niet live kijken.
Gewijzigd op 12 maart 2023 om 09:41 uur door Frank.
Zojuist CDM gezien en kan niet wachten tot de eerste aflevering begint volgende week zondag.
Zoals gewoonlijk komt GDC de kandidaten voorstellen en geeft hij de eerste trailer. Lijkt me weer een leuke groep. Dacht meteen aan het nummer A Boy Named Sue van Johnny Cash, omdat er een mannelijke kandidaat meedoet met de naam Toos.
Opvallend ook dat we een Lancelot hebben, waarvan de broers en zus Oberon, Lohengrin en Iphigenia heten. Hoe kom je erop. Er is ook een slagersvrouw van 32 bij die in de winkel staat en zegt dat ze daarom veel mensenkennis vanwege de klanten. Zou wel eens ver kunnen komen.
De trailer was al meteen spannend want er worden maar 9 kandidaten voorgesteld. Ik vermoed dat de 10e kandidaat zich in moet vechten, of gekozen kan worden door de andere 9. Ik denk dat ze hierbij een beetje voortborduren op de maisveldopdracht van seizoen 9 waar ook iemand die in eerste instantie niet was geselecteerd toch mee zou kunnen doen door een geselecteerd kandidaat (of Mol!) te vervangen.
Als ik zo de kandidaten voorgesteld zie worden door Gilles dan valt mij het grote verschil met onze Rik heel erg op. Je voelt gewoon dat Gilles een band heeft met alle kandidaten en daarmee als het ware deel uitmaakt van de ploeg. Bij Rik heb ik dat gevoel in het geheel niet. Kan niet wachten tot zondag.
Gewijzigd op 13 maart 2023 om 00:08 uur.
Citaat van astridm:
Geen idee. De afleveringen staan maandag na de uitzending op NPO start. Misschien dat dat werkt?
Er zitten hele leuke kandidaten bij. Bij een aantal voel ik een hoog mol-gehalte, maar ik wacht aflevering 1 nog even af.
Wat is Jens toch een droge gast. Ik houd van zijn humor en zeker zijn zelfspot. Leuk, dat we hem vaker gaan zien in CDM als mollenjager. Toos komt over als een soortgelijk type met zijn verhaal over de politie. Het zal aan het beroep liggen
Heel veel zin in volgende week zondag en ik kan bijna niet wachten.
Ik heb een account op GoPlay, en eerder werkte dat perfect. Nu kan ik echter niet CDM zien, hij blijft maar laden en er gebeurt niets.
NPO Start werkt wel (maar dan alleen voor de afleveringen van De Mol, je kunt dan niet naar CDM kijken.
Jammer, maar ik verheug me wel weer op een nieuw seizoen!
Citaat van Mollebob:
Ik heb een account op GoPlay, en eerder werkte dat perfect. Nu kan ik echter niet CDM zien, hij blijft maar laden en er gebeurt niets.
NPO Start werkt wel (maar dan alleen voor de afleveringen van De Mol, je kunt dan niet naar CDM kijken.
Jammer, maar ik verheug me wel weer op een nieuw seizoen!
Dat had ik pas ook. Hij deed het echter weer toen ik in het menu naar programmaâ€s ging —-> letter C ( van Cafà de Mol) en dan Cafà de Mol aanklikken.
Hopelijk werkt dat bij jou ook. Ik heb ook enkel een account op GoPlay. Succes!
Leuke kandidaten zo te zien. Spannend wie dat vraagteken is. Wellicht Jens
Gewijzigd op 14 maart 2023 om 18:32 uur.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.