Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Thomas is de Mol, omdat...
Re: Thomas is de Mol, omdat...
op zijn insta zijn 2 "normale" posts en de rest WIDM gerelateerd. heeft hij alleen om WIDM een account aangemaakt ?
Citaat van el wee:
op zijn insta zijn 2 "normale" posts en de rest WIDM gerelateerd. heeft hij alleen om WIDM een account aangemaakt ?
Maar zelfs dan nog, wat zegt het dan over een mogelijk molschap?
tja, daar heb je ook weer gelijk in. kan een kandidaat ook doen....
Zou het leuk vinden als Thomas de mol zou zijn. Welke mol is ooit in de zichtbare overdrive gegaan met mollen? Ik vind Thomas er wat gespannen uitzien bij de info van Rick over de lasergame. Thomas zegt zelf over de fabrieksruimte: "Het decor van de walking (rode) death." Misschien een verwijzing naar het gemaskerde bal.
Citaat van gravertje:
Ik vind Thomas er wat gespannen uitzien bij de info van Rick over de lasergame.
Ik zie het niet. En als dit al zo zou zijn waarom zegt het dan iets over de Mol?
Gewijzigd op 20 januari 2022 om 11:34 uur.
Citaat van GoGoGadget:
Thomas is vanalles, en goed ook.maar geen mol, imo.
EDIT:
ok ik was toch nu redelijk op Hila gaan zittten, maaaaaar
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen ik kijk nog eens alles na en in het pleidooi van Augustus van Thomas,
:"jullie kunnen me kennen van etc etc.. en na vandaag als kandidaat van widm" kletst Thomas zichzelf wat klem naar mijn idee (met ogen weggericht na het uitspreken van ik ben helaas niet als mol..) daarna volgt in het pleidooi 'Trust Me' ! wat opzich een erg grappige verwijzing kan zijn naar 'Trust Nobody" waar eveneens iets mee aan de hand is zoals hier eerder opgenerkt.
Na de woordspelingen in de opdracht van vorige week, nu een taalspelletje om het kistje open te kunnen krijgen.
Wie weet vallen we allemaal in de perfecte kandidaat val! (T zal een keer tijd worden, super)
Thomas haalt van alles binnen omdat hij misschien weet dat er een geweldige veiling aankomt ergens in de serie!? t zou kunnen.
In de leader/intro hoor je zijn naam gefluisterd vlak nadat hij in beeld komt. Bij de andere kandidaten gebeurt dit niet
Citaat van Jorisens:
In de leader/intro hoor je zijn naam gefluisterd vlak nadat hij in beeld komt. Bij de andere kandidaten gebeurt dit niet
Nogal wiedes…… die heette ook geen Thomas
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.