Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Thomas is de Mol, omdat...
Re: Thomas is de Mol, omdat...
Citaat van Gringa:Citaat van Vpeetje:
Ergens hoop ik ook dat Everon niet de mol is, maar ja…….
Thomas ?
OkÃ, opzichtig mollen in de begin fase. Dat deden er meer. Maar ook geld binnen halen, zonder dwang nog wel.
Läseropdracht staat hij binnen luttele seconde buiten de poort met geld. Hij had zich daar makkelijk van Welmoed kunnen ontdoen. De foto opdracht is hij wederom met een fanatieke kandidaat de opdracht perfect aan het uitvoeren. Had niet gehoeven. In het bal spel aan het strand probeert hij de bal van Arno die in het min doel terecht nog tegen te houden.
In de kettingopdracht is hij de eerste die geld binnenhaalt en zijn eigen code goed doorgeeft. Ook onnodig, hij kan hier gewoon aanklooien net als de rest. Op het zwanenmeer heeft eigelijk voor het eerst een goede molpositie te pakken in het spel. Vind ik echt te weinig.
Ik ga nog ff de afleveringen langs om te zien waarom hij de mol zou kunnen zijn, hoop dat ik bruikbaars tegen kom want ik zie het echt niet bij hem.Laseropdracht: hij is de enige tot groep 3 die geld ophaald, en is hier door Welmoed begeleidt. Als hij €210 binnenhaalt tegen 5 kandidaten die geen geld scoren vind ik dit uit te leggen.
Foto opdracht onder de ogen van 1 andere--hij kan niet verstoppen, maar ik ben het met je eens dat dit werd te goed gedaan. Het kan dat hij hoopte met simpele beelden verwarring te zaaien. Niet geslaagd. Maar hij heeft ook de objecten op de foto's dan zelf uitgezocht.
Strand: geen ballen in een net schieten in het begin. Arno niet tegenhouden van min 250 te scoren.
Stemmen--geeft geen cijfer door.
Hoogspel--raar Africa lied tijdens neerdalen zingen, deelt 1 van zijn verdiende jokers met Laetitia.
Kettingopdracht: weer veel geld en verdubbelaar misschien overbodig. Anderzijds, daarmee kreeg hij de perfecte molpositie in de volgende opdracht met de zwanen. Hij was snel binnen, niemand weet veel over hem voor de test, en heeft meer geld achtergelaten. Plus Everon wekte argwaan op door niks te weten en met zijn porto trukje.Na de ballonnen is hij veel subtieler geworden. Voor die tijd is hij echt brutaal: joker weg van Suzanne grijzen, verkeerde methode voorstellen tijdens Avondklok, een pleidooi waar hij ongekend slecht in het publiek spreekt, een zootje maken in het theater, en een rijtje ballonnen leegprikken tijdens de oefenronde. Sahil gaat door de boel te saboteren. Thomas niet. Dit is niet hoe de meeste kandidaten het spel, de test, en de executie proberen te overleven.
Nogmaals, de kans is goed dat ik dit totaal verkeerd zie, en dat geef ik riant toe @Vpeetje. Maar op dit moment voelt het voor mij dat Thomas de mol kan zijn en aan gebrek van beter op dit moment voor mij, bevind ik me hier.
Na dit fantastische betoog, wil ik zeker nog opmerken dat bij het foto raden
de mol de onderwerpen heeft aangewezen, zeker de bijbel is hier van belang! zijn vader las ik (ja, je moet je beetje verdiepen) zat bij het Bijbelgenootschap in Kinshasa, het valt mij op bij terugkijken dat Rik het alleen de eerste keer Bijbel noemt en erna de term boek zal gebruiken, ik kan mij voorstellen dat als hij een paar keer Bijbel zegt dat iemand daar over gaat nadenken, bij het woord boek... is dat wat gewoner, er valt wat voor te zeggen.
Citaat van GoGoGadget][/quote:Na dit fantastische betoog, wil ik zeker nog opmerken dat bij het foto raden
de mol de onderwerpen heeft aangewezen, zeker de bijbel is hier van belang! zijn vader las ik (ja, je moet je beetje verdiepen) zat bij het Bijbelgenootschap in Kinshasa, het valt mij op bij terugkijken dat Rik het alleen de eerste keer Bijbel noemt en erna de term boek zal gebruiken, ik kan mij voorstellen dat als hij een paar keer Bijbel zegt dat iemand daar over gaat nadenken, bij het woord boek... is dat wat gewoner, er valt wat voor te zeggen.
@GoGoGadjet, Dit vind ik een hele mooie!!
Ik wil als disclaimer hierbij zeggen, dat ook lijkt het zo, ik ben überhaupt niet zeker dat Thomas de mol is. Na aflevering lijden de meeste clues naar Everon en het kan zijn dat deze tunnel gaat instorten. Anderzijds zou dit een zinderend seizoen zijn en aangezien de hoeveelheid kandidaten die Everon verdenken kan dat niet kloppen. Thomas past dan qua opdrachten en mogelijke hints het beste als er iets aan zijn verdiensten wordt gedaan.
Citaat:Is helemaal prima Gringa, iedereen kijkt op zijn eigen manier er naar.
Hoop voor je dat je helemaal gelijk krijgt dit moljaar.
Ach, ik ben in de loop der jaren instortende tunnels gewend.
Na aflevering 5 is Everon de obvious mol, en ik vind hem niet passen bij een geweldig seizoen. Qua positie, mits de bedragen in de pot verminderen, past Thomas er veel beter bij. En de hints zijn gewoon leuker
Citaat van Maaikepaaik:
Over ‘we are the worldâ€: de regie knipt weg net voor de zin ‘we canâ€t go on, pretending day by day..†ben benieuwd wat ie daar zong.Thomas was mijn ‘schot voor de boeg mol†~ dacht na opdracht 1 dat ie kandidaat zou zijn…maar ik kan ‘m toch nog niet loslaten. Heb nog twee bijmollen, Everon en Kim-Lian, dus waarschijnlijk is de mol Sahil ofzo
@Maaikepaaik, Eerlijk gezegd, heb ik ook Everon als bijmol. Dat gezegd te hebben, Thomas zou veel onverwachter zijn en voor mij daarom leuker!
Bij opdracht uit de lucht vallen is de boot met het eindsignaal : Blauw Geel. Thimas doet wat met reclames voor de Lidl.
Citaat van tweemollen:
Bij opdracht uit de lucht vallen is de boot met het eindsignaal : Blauw Geel. Thimas doet wat met reclames voor de Lidl.
Ik heb de hoop dat Thomas de mol is bijna opgegeven. Hij komt wel op veel van de juiste plekken, maar hij presteert iets te goed en verdient te veel geld.
Ik vind allerlei clues die naar hem leiden zoals het gebruik van runes:
https://www.duic.nl/algemeen/wat-doe-die-runensteen-op-het-domplein/
Allerlei columns van de Volkskrant lijken hints te zijn. Zijn voorstelling, "Acht"... 2017..
Maar ik kan zijn gedrag niet meer goed onderbouwen. Als hij nog blijf dit weekend, blijf ik voorlopig ook in deze tunnel--het lezen van wat hij heeft geschreven is alleen de moeite waard, en ik vind het hier hartstikke gezellig! Ik ben blij dat hij meedoet.
Maar ja, even de boel hier een goede schoonmaak beurt geven en koekjes bakken voor het koffiehoek morgen. De preview van aflevering 6 ziet er leuk uit.
waar moet ik beginnen.... thomas jonge, jij bent szo verdacht met je side profiel, je neus, alles schreeuqt ondergrondse knaagdier. kom clean , we weten dat jij het bent, might aASS well be honesd. je ingezwakte kin is te verradelijk, ken nog nooit een kandinsky college is een zeer goede school, tweetalg onderwijs en veel internationale reiszen. kom langs op de lesjesmiddag van 9 februari
Thomas verdient inderdaad in sommige opdrachten relatief veel geld. Maar datbkan ook schijn zijn. Als hij in dezelfde opdracht ervoor kan zorgen dat anderen geen of minder geld krijgen, is dat niet per definitie slecht. Ik heb het gevoel dat hij dat bijvoorbeeld bij de lasergame if nu in die onderzee-tunnel gedaan heeft.
Citaat van Ongebruikt:
Thomas verdient inderdaad in sommige opdrachten relatief veel geld. Maar datbkan ook schijn zijn. Als hij in dezelfde opdracht ervoor kan zorgen dat anderen geen of minder geld krijgen, is dat niet per definitie slecht. Ik heb het gevoel dat hij dat bijvoorbeeld bij de lasergame if nu in die onderzee-tunnel gedaan heeft.
Hij had toch op z'n minst wel een kistje kunnen laten afpakken. We zagen aan Sahil dat dat niet zo heel moeilijk was en het scheelt dan toch weer 350€. Bovendien had hij dan toch de 'held' kunnen spelen door nog 2 kistjes te redden. Thomas is mijn wensmol, maar ik geloof steeds minder dat hij ook echt de mol is.
Een lampje dat het bij iedereen prima doet alleen bij jou gaat het lichtje uit Thomas? serieus..
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.