Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Thomas is de Mol, omdat...
Re: Thomas is de Mol, omdat...
Citaat van astridm:Citaat van Ongebruikt:
Thomas verdient inderdaad in sommige opdrachten relatief veel geld. Maar datbkan ook schijn zijn. Als hij in dezelfde opdracht ervoor kan zorgen dat anderen geen of minder geld krijgen, is dat niet per definitie slecht. Ik heb het gevoel dat hij dat bijvoorbeeld bij de lasergame if nu in die onderzee-tunnel gedaan heeft.Hij had toch op z'n minst wel een kistje kunnen laten afpakken. We zagen aan Sahil dat dat niet zo heel moeilijk was en het scheelt dan toch weer 350€. Bovendien had hij dan toch de 'held' kunnen spelen door nog 2 kistjes te redden. Thomas is mijn wensmol, maar ik geloof steeds minder dat hij ook echt de mol is.
Ware het niet dat, door Sahil daar alleen achter te laten, Sahil niet meer aan de badmeesters kon ontsnappen. De stokken kwamen tot het midden van de geul en de badmeesters hoefden hun aandacht niet meer te verdelen. Sahil geeft aan dat hij vijf, zes kistjes heeft opgevist. Er is er maar eentje bij Kim terecht gekomen binnen de tijd.
En twee van Thomas.
Gewijzigd op 8 februari 2022 om 10:01 uur.
Sahil zegt in dagboek dat hij de avond ervoor in de lift tegen iemand gezegt had: jij bent de mol.. Als je dan de dag erna zegt dat je met je 2 hoofdverdachten een groep wilde maken, moet of Thomas of Kim het zijn . Volgens mij begon Thomas over de telefoon. Ivm de groepsvorming wil de mol bij het belletje zijn. Sahil zegt dat hij zich toch heeft laten afleiden, zou dat gekomen zijn omdat Kim weer geld probeerde weg te houden? En Sahil op haar is gegaan?
Citaat van Maaikepaaik:Citaat van astridm:Citaat van Ongebruikt:
Thomas verdient inderdaad in sommige opdrachten relatief veel geld. Maar datbkan ook schijn zijn. Als hij in dezelfde opdracht ervoor kan zorgen dat anderen geen of minder geld krijgen, is dat niet per definitie slecht. Ik heb het gevoel dat hij dat bijvoorbeeld bij de lasergame if nu in die onderzee-tunnel gedaan heeft.Hij had toch op z'n minst wel een kistje kunnen laten afpakken. We zagen aan Sahil dat dat niet zo heel moeilijk was en het scheelt dan toch weer 350€. Bovendien had hij dan toch de 'held' kunnen spelen door nog 2 kistjes te redden. Thomas is mijn wensmol, maar ik geloof steeds minder dat hij ook echt de mol is.
Ware het niet dat, door Sahil daar alleen achter te laten, Sahil niet meer aan de badmeesters kon ontsnappen. De stokken kwamen tot het midden van de geul en de badmeesters hoefden hun aandacht niet meer te verdelen. Sahil geeft aan dat hij vijf, zes kistjes heeft opgevist. Er is er maar eentje bij Kim terecht gekomen binnen de tijd. En eentje van Thomas.
Kijk nog maar goed de beelden terug. Thomas had 2 kistjes van zichzelf meegenomen. Kim had namelijk 5 kistjes op haar desk staan, dus 2 van Kim, 2 van Thomas, 1 van Sahil door Thomas gebracht.
Heeft Thomas naast 'de lion sleeps tonight', 'we are the world' en 'not gonna happen' (eigen nummer denk ik ) nog meer liedjes gezongen? Misschien kunnen we daar nog iets mee? Ben geswitcht naar Everon maar wil mijn wensmol nog niet helemaal loslaten
Citaat van Moggemol:Citaat van Maaikepaaik:Citaat van astridm:Citaat van Ongebruikt:
Ware het niet dat, door Sahil daar alleen achter te laten, Sahil niet meer aan de badmeesters kon ontsnappen. De stokken kwamen tot het midden van de geul en de badmeesters hoefden hun aandacht niet meer te verdelen. Sahil geeft aan dat hij vijf, zes kistjes heeft opgevist. Er is er maar eentje bij Kim terecht gekomen binnen de tijd. En eentje van Thomas.
Kijk nog maar goed de beelden terug. Thomas had 2 kistjes van zichzelf meegenomen. Kim had namelijk 5 kistjes op haar desk staan, dus 2 van Kim, 2 van Thomas, 1 van Sahil door Thomas gebracht.
Sorry foutje! Aangepast.
Echtet het ging me om het alleen laten van Sahil, die niks binnenbrengt terwijl hij in ‘niet de mol†zegt dat hij de meeste kistjes heeft opgevist. Hem alleen laten met de badmeesters *kan* een mollenstreek zijn.
Citaat van Kriekendiek:
Heeft Thomas naast 'de lion sleeps tonight', 'we are the world' en 'not gonna happen' (eigen nummer denk ik) nog meer liedjes gezongen? Misschien kunnen we daar nog iets mee? Ben geswitcht naar Everon maar wil mijn wensmol nog niet helemaal loslaten
In elk geval zong hij nog “Iâ€ve got the key, Iâ€ve got the power†(in de originele lyrics is het niet power maar secret).
Citaat van Maaikepaaik:Citaat van Moggemol:Citaat van Maaikepaaik:Citaat van astridm:Citaat van Ongebruikt:
Kijk nog maar goed de beelden terug. Thomas had 2 kistjes van zichzelf meegenomen. Kim had namelijk 5 kistjes op haar desk staan, dus 2 van Kim, 2 van Thomas, 1 van Sahil door Thomas gebracht.Sorry foutje! Aangepast.
Echtet het ging me om het alleen laten van Sahil, die niks binnenbrengt terwijl hij in ‘niet de mol†zegt dat hij de meeste kistjes heeft opgevist. Hem alleen laten met de badmeesters *kan* een mollenstreek zijn.Citaat van Kriekendiek:
Heeft Thomas naast 'de lion sleeps tonight', 'we are the world' en 'not gonna happen' (eigen nummer denk ik) nog meer liedjes gezongen? Misschien kunnen we daar nog iets mee? Ben geswitcht naar Everon maar wil mijn wensmol nog niet helemaal loslaten
In elk geval zong hij nog “Iâ€ve got the key, Iâ€ve got the power†(in de originele lyrics is het niet power maar secret).
Ik heb hem gister in het programma van Annemiek A- lunch gehoord en hij was zelf ook niet blij dat hij bij het opvissen van de kistjes telkens alleen werd gelaten.
Maar dat maakt zijn afvallen nog vreemder natuurlijk. Hij zat al bij zâ€n twee hoofdverdachten in het spel en dit zal hem alleen nog maar extra gevoed hebben.
Waarom hij dan naar huis moet kan in mijn ogen maar 1 ding betekenen.
De mol was in het fort en niet op het water.
Conclusies trekken op basis van gemaakte tests, daar geloof ik niet zo in eigenlijk. In België ‘21 zaten *alle* kandidaten nog fout in de executie voorafgaand aan de finale.
Je kunt op de verkeerde mol zitten en toch de goede antwoorden geven. Je kunt met evenveel goede antwoorden langzamer zijn met de test. Je kunt dingen verkeerd onthouden of precies de verkeerde vragen kiezen om te spreiden.
Thomas zat als enige bij alle executies naast of achter de afvaller. Het kan toeval zijn, maar het maakt het voor mij nog lastig hem volledig af te strepen als mol.
Citaat van Maaikepaaik:
Conclusies trekken op basis van gemaakte tests, daar geloof ik niet zo in eigenlijk. In België ‘21 zaten *alle* kandidaten nog fout in de executie voorafgaand aan de finale.
Je kunt op de verkeerde mol zitten en toch de goede antwoorden geven. Je kunt met evenveel goede antwoorden langzamer zijn met de test. Je kunt dingen verkeerd onthouden of precies de verkeerde vragen kiezen om te spreiden.Thomas zat als enige bij alle executies naast of achter de afvaller. Het kan toeval zijn, maar het maakt het voor mij nog lastig hem volledig af te strepen als mol.
Maaikepaaik,
Hoop dat je ergens gelijk hebt. Maar als fresia en Kim Lian en Thomas zelf ook deels op Everon zitten dan maken die toch echt wel meer kans om af te vallen dan sahil. Als er nog maar zo weinig mensen in het spel zitten gaat jou theorie niet meer op denk ik. Sterker nog…… denk dat Laetitia de doorslaggevende stem heeft en daarom wordt haar keuze niet bekend gemaakt. Als zij Everon ook meeneemt in haar test ligt het er zeker bovenop dat Sahil er als enigste naast zat en dat Thomas en Kim Lian dus echt de mol niet kunnen zijn. Door haar stem niet kenbaar te maken blijft jou theorie dus nog levend en dat is precies wat ze willen .
Mijn theorie is dat Everon de mol is omdat er 100 euro uit de pot verdwenen is zodra hij penningmeester werd en hij in extra beeldmateriaal alvast even Sahil probeert verdacht te maken, mocht dat aan het licht komen
Maar ik hou niet zo van tunnels en Thomas blijft mijn wensmol
Citaat van Maaikepaaik:
Mijn theorie is dat Everon de mol is omdat er 100 euro uit de pot verdwenen is zodra hij penningmeester werd en hij in extra beeldmateriaal alvast even Sahil probeert verdacht te maken, mocht dat aan het licht komen
Maar ik hou niet zo van tunnels en Thomas blijft mijn wensmol
Zouden ze het ons zo makkelijk maken? Stond gisteren op het punt van overstappen, maar krabbel denk ik toch terug naar Thomas.
Thomas die ineens het lampje kapot had bij het hengelen. Thomas die van de boot viel. Sahil gaf (in Niet de mol) aan 5 kistjes opgevist te hebben, maar omdat Thomas hem alleen liet zijn er veel weer in het water gevallen. Toch wel veel rare en molse dingen.
Hij zat ook snel op die sup en leek specifiek naar een bepaalde plek te gaan, kistje waarvan ze geen pijl hadden?
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.