De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 25 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 2:  Het juiste motief
  • Aflevering 1:  Een rein geweten

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Everon is de Mol, omdat...

« »

Gringa
9 jaar lid

Re: Everon is de Mol, omdat...

Citaat van Shibito:
Weet niet of het al gepost is, kon het niet gauw vinden. Bij de laatste opdracht van afl. 7 zie je de klokkentoren 8 uur aangeven, dan begint GTST altijd. Later zie je dezelfde klok 8:33 aangeven, dan is GTST meestal afgelopen en... 33 op shirt Everon. Kan bijna geen toeval meer zijn, past mooi bij de zin 'De tijd zal het leren'.

Ja

Gringa
9 jaar lid

Citaat van Vpeetje][quote=Sjurk:
Iedereen wil met Everon. Op basis van het 'Wie wat waar en hoeveel' topic kom ik op:
Fresia: 4x Everon, 1x Kim-Lian, 1x Thomas
Everon: 4x Fresia, 3x Kim-Lian, 4x Thomas
Kim-Lian: 3x Everon, 1x Fresia, 2x Thomas
Thomas: 4x Everon, 1x Fresia, 2x Kim-Lian

De meesten willen met Everon, meer dan met elkaar. Is dat omdat hij zo leuk meespeelt of omdat ze hem in de gaten willen houden?

De indeling van 7.1 met de schaapjes is dan ook interessant: Niemand is in een groep met zijn/ haar hoofdverdachte. Thomas en Laetitia mogen met Everon deze opdracht doen (die zijn mogelijk op zoek naar een mol nadat Sahil wegging), terwijl Fresia en Kim-Lian die wel zwaar Everon verdenken niet met hem beginnen.

Citaat:

En tot nu toe zijn er drie afvallers die hem vertrouwde. Nu weer wil Laetitia dat Everon de moltelefoon krijgt eerder gunde Hila hem de pot als nieuwe penninmeester

Aan het einde van aflevering 7 zegt Thomas op Kim-Lian te zitten tijdens de test, maar je hoort dan dat hij ook Everon verdacht vindt. Voor zoveel ik weet, is dit de eerste keer dat Thomas Everon als verdachte noemt. Aangezien Thomas Sahil en Kim-Lian door aflevering 6 als hoofdverdachten benoemde, en voor de kijker lijkt het juist Fresia die niks voor elkaar krijgt, vind ik het interessant dat hij juist Everon niet vertrouwt.

Gewijzigd op 15 februari 2022 om 11:04 uur.

morimol
4 jaar lid

Volgens mij, in het laatste aflevering, toen Leticia de millies en mollies op het strand fotografeerde. Op het moment dat ze een blauwe moli fotografeert, is ook de boef met gele kleding zichtbaar. Achter de parasolen blijkt iemand te lopen die dezelfde kleren als Everon. Korte broek met een witte t-shirt. En als je goed kijkt, lijkt het erop dat de mouw van het shirt van die man een kleine tekening heeft die ook op het shirt van Everon verschijnt als hij met Rick in de groep praat. Kunnen jullie dat ook zien???

Afbeelding

Afbeelding

Gewijzigd op 15 februari 2022 om 14:24 uur.

Ploek
7 jaar lidVerdenkt Sophie

Toen Leaetitia aan het fotograferen was vaarde er achter haar, voor de kijker van links naar rechts, een man in een (rubber?) boot met buitenboordmotor met behoorlijke snelheid voorbij. Hij keek even naar haar. Deze man droeg een wit shirt met korte mouwen. Later zag ik hem nog een keer zitten in een boot met 4 personen. Ik kan helaas geen screenshots maken want het ging in beide gevallen te snel.

Gewijzigd op 15 februari 2022 om 14:14 uur.

Paatchoo
10 jaar lid

Citaat van morimol:
Volgens mij, in het laatste aflevering, toen Leticia de millies en mollies op het strand fotografeerde. Op het moment dat ze een blauwe moli fotografeert, is ook de boef met gele kleding zichtbaar. Achter de parasolen blijkt iemand te lopen die dezelfde kleren als Everon. Korte broek met een witte t-shirt. En als je goed kijkt, lijkt het erop dat de mouw van het shirt van die man een kleine tekening heeft die ook op het shirt van Everon verschijnt als hij met Rick in de groep praat. Kunnen jullie dat ook zien???

Afbeelding

Afbeelding

Even advocaat van de duivel spelend, nadat de opdracht voorbij was moeten de kandidaten evengoed te tijd vol maken. Maar de regie gaat hen niet over de markt laten lopen, je kunt dan immers rustig kijken hoe de andere kandidaten het doen en wellicht valt je opeens wel een boot op die langsvaart en je herkent degene die erop zit.

Mique
5 jaar lid

Sinds kort in de Everontunnel gekomen..
Opeens tel je wat dingen op.

Fresia is zo zelfverzekerd. Ze verdenkt hem al zo lang. Ze rende in afl1 weg met geld en hij probeerde het te krijgen. De emotie in zijn stem als hij achter haar aan rent en vraagt hoeveel het is. Haar blije gezicht als Rik zegt dat er op het geld een hint staat. Ik denk dat zij direct wist dat Everon de mol was. Ze baalde dat hij na het abseilen jokers had en geen geld in de pot bracht. Ze probeert nu nog van Kim die 250 erbij te krijgen want die wil ze winnen.
Hij probeerde ze met de zandlopers 1minuut 5 te laten tellen als 1 minuut. Dan zou je 10 minuten te laat uitkomen en zou het verpest zijn.
Je ziet wat stress op zijn gezicht als dat geld door fresia is meegenomen, tot die extreme blijdschap als hij de vrijstelling krijgt van Glen. Kiloâ€s druk van zijn schouders af.
Vervolgens doen fresia en hij heel veel samen.

Hij probeert de foto te verpesten door ze naar zwarte kleding te laten zoeken en brengt het marmeren beeld nog verkeerd. Maar niet alles lukt. Penningmeester en telefoon wel.

Hij speelt de emotionele guy met watervrees bij medekandidaten. Er volgen veeeeel wateropdrachten.

Tel er zijn verjaardag 30-5 en de tijden-gtst-hinten bij op.
Evt nog de hint van de vogels en zijn shirt Bird 33. Zijn naam betekent ook bird (Ephron)

Als hij op zijn kop naar beneden komt aan het touw houdt hij zijn vingers 2-2. Mol 22.
Als het me lukt plaats ik een foto ervan.
O sorry het lukt me niet, ik heb een foto op mâ€n telefoon gemaakt van de tv maar ik kan m niet plaatsen met [img]..

Gewijzigd op 16 februari 2022 om 18:10 uur.

BN1984
4 jaar lid

In de eerste aflevering begint Rik met een stukje tekst; de rol van de mol, Houd Je oren En ogen open. Die laatste tekst, op de 'o' s na Everon Jackson Hooi.
De rol van de mol zegt Everon letterlijk als hij zijn toespraak houdt, en in de hele live versie zelfs 2 keer; de rol van de mol en de rol van mijn leven is aan mij voorbij gegaan.
In de laatste aflevering zegt hij; dat begint al goed.... als iemand de eerste keer schaap zegt. Misschien is dit niet sarcastisch bedoeld.

mmhmjanssen
12 jaar lid

Citaat van BN1984:
In de eerste aflevering begint Rik met een stukje tekst; de rol van de mol, Houd Je oren En ogen open. Die laatste tekst, op de 'o' s na Everon Jackson Hooi.
De rol van de mol zegt Everon letterlijk als hij zijn toespraak houdt, en in de hele live versie zelfs 2 keer; de rol van de mol en de rol van mijn leven is aan mij voorbij gegaan.
In de laatste aflevering zegt hij; dat begint al goed.... als iemand de eerste keer schaap zegt. Misschien is dit niet sarcastisch bedoeld.

Allereerst heeft Rik het bij elke kandidaat over de rol van de mol.
Everon zegt in zijn pleidooi niet "de rol van de mol". Hij zegt dat hij acteur is en dat wij zullen denken dat hij heel goed kan liegen. En dat bevestigt hij dan ook. Maar hij zegt dan letterlijk: "Maar helaas is de rol van mijn leven aan mij voorbij gegaan".
Hoewel ik Everon verdenk zie ik hier dus geen hint in.

BN1984
4 jaar lid

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van BN1984:

Allereerst heeft Rik het bij elke kandidaat over de rol van de mol.
Everon zegt in zijn pleidooi niet "de rol van de mol". Hij zegt dat hij acteur is en dat wij zullen denken dat hij heel goed kan liegen. En dat bevestigt hij dan ook. Maar hij zegt dan letterlijk: "Maar helaas is de rol van mijn leven aan mij voorbij gegaan".
Hoewel ik Everon verdenk zie ik hier dus geen hint in.

In de livestream zegt hij het wel letterlijk. En ik heb ook niet gezegd dat Rik het alleen bij Everon zei, alleen dat Everon de enige is die het laat terugkomen.
Met de tekst van Rik; houd je oren en ogen open... na de zin van de rol van de mol, hadden de kandidaten het zo kunnen weten.

Gewijzigd op 17 februari 2022 om 14:37 uur.

Aabee
4 jaar lidVerdenkt Nora

Ik denk natuurlijk vanuit mijn tunnel Glimlach, maar in de laatste opdracht had ik het idee dat Everon zich als een gentleman gedraagt in het laatste "spel": hij wil Thomas of zijn medekandidaten voor laten gaan. Z'n eerste grote zakje, de eerste fles meteen raak, daarna doet hij het weer rustig aan alsof het niet lukt zodat Thomas eerst is. Hij lijkt geoefend, ook later in de puzzel, dat ging wel erg rap.
Het is in zijn belang natuurlijk dat Thomas voor gaat en in het spel blijft., want die twijfelt nog tussen Kim en hem, de anderen (althans Fresia en Kim) zitten al op hem.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.