De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 25 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 2:  Het juiste motief
  • Aflevering 1:  Een rein geweten

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Everon is de Mol, omdat...

« »

chihiro
8 jaar lidVerdenkt Nora

Re: Everon is de Mol, omdat...

Everon doet mij aan Eline denken. Diegene was ook de Mol, en kon zonder acteerachtergrond ook op commando huilen bij de executies. Nu lagen Glen en Everon qua roomies erg goed bij elkaar, dus is het niet gek dat hij enorm baalt en geen afscheid wil nemen. Maar zijn emoties maken hem ook onverdacht.

Bij de derde opdracht is hij diegene die het kruisje links neerhangt in plaats van de persoon in het midden. Vervolgens krijgen we het tweede detail niet te zien of horen, het is eruit geknipt.

Net als diegenen die hem verdenken, maar dat staat bij Test en Executie (ivm strafpunten bij dubbelpost).

Gewijzigd op 12 januari 2022 om 15:14 uur.

Molloot1312
3 jaar lid

Citaat van chihiro:
Everon doet mij aan Eline denken. Diegene was ook de Mol, en kon zonder acteerachtergrond ook op commando huilen bij de executies. Nu lagen Glen en Everon qua roomies erg goed bij elkaar, dus is het niet gek dat hij enorm baalt en geen afscheid wil nemen. Maar zijn emoties maken hem ook onverdacht.

Bij de derde opdracht is hij diegene die het kruisje links neerhangt in plaats van de persoon in het midden. Vervolgens krijgen we het tweede detail niet te zien of horen, het is eruit geknipt.

Net als diegenen die hem verdenken, maar dat staat bij Test en Executie (ivm strafpunten bij dubbelpost).

Wat betreft de derde opdracht, daar kregen we maar 2 details te zien die de mol wilde, ik denk dat dit hier een best logische verklaring voor is:
er is 1800 euro in totaal te verdienen bij deze opdracht, per goed detail wordt 200 euro verdiend. Dit houdt in dat er in principe 9 details zouden zijn. Maar: iedereen wist hun lichtfoto te raden, behalve Kim-Lian. Ik denk dat er hierdoor in plaats van 1800 euro nog maar 1600 euro te verdienen was, anders zou het ook niet logisch zijn dat de kandidaten hun eigen lichtfoto's moeten raden. Als er max 1600 euro te verdienen is, en 200 euro per detail, hou je nog maar 8 details over. Ik vind het dan ook logisch dat het groepje met Kim-Lian, Everon en Laetitia minder geld kan verdienen, aangezien Kim-Lian haar foto fout had.

mmhmjanssen
12 jaar lid

Citaat van Molloot1312:
Citaat van chihiro:

Wat betreft de derde opdracht, daar kregen we maar 2 details te zien die de mol wilde, ik denk dat dit hier een best logische verklaring voor is:
er is 1800 euro in totaal te verdienen bij deze opdracht, per goed detail wordt 200 euro verdiend. Dit houdt in dat er in principe 9 details zouden zijn. Maar: iedereen wist hun lichtfoto te raden, behalve Kim-Lian. Ik denk dat er hierdoor in plaats van 1800 euro nog maar 1600 euro te verdienen was, anders zou het ook niet logisch zijn dat de kandidaten hun eigen lichtfoto's moeten raden. Als er max 1600 euro te verdienen is, en 200 euro per detail, hou je nog maar 8 details over. Ik vind het dan ook logisch dat het groepje met Kim-Lian, Everon en Laetitia minder geld kan verdienen, aangezien Kim-Lian haar foto fout had.

Er is hier helemaal niets uitgeknipt volgens mij. De opdracht wordt slecht uitgelegd door Rik maar waar het volgens mij op neerkwam is dit. De Mol had voor elke foto 3 elementen aangewezen waarmee geld kon worden verdiend. In principe bestonden de teams die de foto moesten maken uit 3 personen. Als al deze 3 personen hun lichtfoto herkenden dan konden alle 3 elementen €200 opleveren. Voor elke persoon die zijn lichtfoto niet herkende zou er een element afvallen. Dit gebeurt in het team van Kim-Lian, waar Kim-Lian haar lichtfoto niet herkende.
Er bleef ÃÃn team van 2 kandidaten over. Omdat beide kandidaten hun lichtfoto herkenden konden zij ook weer met 3 elementen geld verdienen. Het zou niet eerlijk zijn als zij maar met 2 elementen geld konden verdienen. Ik vraag mij alleen af wat ze hadden gedaan als dit team van 2 maar 1 lichtfoto had herkend. Dan zouden ze in principe met 1.5 elementen geld kunnen verdienen. Maar gelukkig deed zich dit niet voor.

Suna1965
9 jaar lid

Kim-Lian haar ogen door het masker bij de livestream zijn geticht op Everon, haar verdachte..

Molloot1312
3 jaar lid

Het enige opvallende aan Everon wat me tot nu toe opvalt is dat hij in zijn biechten vooral andere mensen verdacht vindt of probeert te maken, maar ja, hier heb je denk ik niet zo veel aan.

EHBmollen
4 jaar lidVerdenkt Sam

En bij 30 mei als geboortedag hoort het sterrenbeeld Tweeling. De dubbele getallen 11, 22, 33 en ook nog de adelaar met twee koppen op de Albanese vlag zouden een verwijzing naar het sterrenbeeld van Everon kunnen zijn.

Citaat van el wee:
de som 3-0=5, kan slaan op 30 mei als geboortedag ( en wie deed die som en had meteen de witte paaltjes in handen.....

en kijk eens op het moment dat ze horen dat de kijkers de mol kunnen kiezen tijdens de livestream: iedereen verrast , hij kijkt in zijn boekje. En over dat boekje gesproken: veel dikker, al helemaal beschadigd en lijkt al helemaal volgeschreven (ca53:40) En bij het pleidooi n het begin maar niet als eerste, want die onthoudt iedereen ( misschien waarom Arno verdacht wordt?)
En bij de executie hebben 3 personen hun tas mee, waaronder hij: wil hij niet dat zijn spullen in verkeerde handen vallen?

mmhmjanssen
12 jaar lid

Citaat van EHBmollen:
En bij 30 mei als geboortedag hoort het sterrenbeeld Tweeling. De dubbele getallen 11, 22, 33 en ook nog de adelaar met twee koppen op de Albanese vlag zouden een verwijzing naar het sterrenbeeld van Everon kunnen zijn.
Citaat van el wee:
de som 3-0=5, kan slaan op 30 mei als geboortedag ( en wie deed die som en had meteen de witte paaltjes in handen.....

en kijk eens op het moment dat ze horen dat de kijkers de mol kunnen kiezen tijdens de livestream: iedereen verrast , hij kijkt in zijn boekje. En over dat boekje gesproken: veel dikker, al helemaal beschadigd en lijkt al helemaal volgeschreven (ca53:40) En bij het pleidooi n het begin maar niet als eerste, want die onthoudt iedereen ( misschien waarom Arno verdacht wordt?)
En bij de executie hebben 3 personen hun tas mee, waaronder hij: wil hij niet dat zijn spullen in verkeerde handen vallen?

Laetitia is volgens het molboekje ook een tweeling.

EHBmollen
4 jaar lidVerdenkt Sam

Op 36:20 van aflevering 3 lijkt achter Hila een soort tweelingbroer van Everon langs te lopen Brede lach. Ojee, dit neigt naar tunnelvisie ...

GoGoGadget
7 jaar lid

Citaat van EHBmollen:
Op 36:20 van aflevering 3 lijkt achter Hila een soort tweelingbroer van Everon langs te lopen Brede lach. Ojee, dit neigt naar tunnelvisie ...

Dan zit je in een behoorlijke lange tunnel volgens mij Brede lach

ik ken zijn broer niet maar er is geen enkele gelijkenis in die flits, misschien een spier hier of daar. Knipoog

artemis
4 jaar lid

Citaat van Moggemol:
Volgens mij zorgde Everon voor die familie voor de foto en deed Laetitia daar niets aan.

Volgens mij zei hij dat hij nog niemand had toen Leatitia kwam. Zij hing helpen en pas toen werd hij actiever.
Had Everon in dat half uur niet een groep van 5 vriendinnen ofzo kunnen strikken? Dat zou het meest logisch geweest zijn gezien de foto. Je ziet hem ook nog ergens een oud mannetje aanspreken. Hoezo? Het is een groep nonnen.

Daarnaast heb ik Everon nog niet echt iets heel duidelijk voor de groep zien doen, behalve "in plain sight": de ballonnen en de katapult (en dat leek met de stuit ook vooral geluk...of pech?).

Gewijzigd op 20 januari 2022 om 19:20 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.