De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 25 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 2:  Het juiste motief
  • Aflevering 1:  Een rein geweten

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Everon is de Mol, omdat...

« »

GoGoGadget
7 jaar lid

Re: Everon is de Mol, omdat...

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Suna1965:
Citaat van artemis:
Even een Everon-Kim theorietje:
Wat als Kim inderdaad die 100 euro heeft gepakt in opdracht 1 (waar Fresia over begint in "waar rook is is vuur"). Wat als daar een hint op stond?
Kim zit al vanaf begin op Everon. Heeft ze het goed en wordt ze daarom finalist?
Staan daarom haar ogen achter het masker (de maskerhint)?
Kim geeft in een biecht aan op Everon te zitten vanwege een tip van boven (bedoelt ze hiermee een tip van de organisatie?)
Is Everon de mol? De tijd zal het leren...

Dit is tot nu toe voor mij de reden om op Everon te gokken. Als het inderdaad de ogen van Kim-Lian zijn achter het masker heeft zij haar vizier gericht op de mol. De enige andere mogelijkheid is dat ze zelf de mol is en dat zou wel heel flauw zijn.
Zolang er geen beter idee voorbij komt houd ik het hierop.

Hoewel ik totaal niet geloof in die maskerhint, lijkt dit niet helemaal te kloppen. Als Kim-Lian gewoon een kandidaat is, dan wisten ze op het moment dat ze die hint maakten nog niet dat zij op Everon zou zitten.

Ja, daar heb je een punt! normaal gaan ze lekker na de serie tekeer in de regie kamer, maar dat kon nu niet
met het live gebeuren, waar ik pas bij de eerste uitzending achter kwam maar goed, ik heb ook geen massa multimedia behalve YT voor de nodige leerstof Knipoog

GoGoGadget
7 jaar lid

Citaat van Gringa:
Citaat van Jootje0705:
Er komen veel dubbele cijfers voor, 11 kandidaten, seizoen 22 natuurlijk, 66 zwanen...
Everon is Tweeling van sterrenbeeld. Het viel mij ook op, dat na het zoeken van zijn geboortedatum, er een link is in afl 1/opdr 1.
Het raadsel met de som: 3-0=5
Everon zijn geboortedatum: 30/5
Zou mooi zijn als de oplossing, 9-0=9 ook nofmg aan hem is linken...

Everon helpt Sahil 3-0=5 dan ook snel op te lossen. Als ik me niet vergis was het geld in een kleine zwarte doosje itt de houten doosjes die ze voor de andere opgaven gebruikten. Nu gaat er een belletje bij mij rinkelen wegens de 2 pelikanen radsel van Aflevering 5.1. Pelican is een bedrijf die oa dit soort spul maakt.

Nice en als het bedrijf nog aan een van de kandidaten te linken is dan hebben we wat denk ik Ja

artemis
4 jaar lid

Citaat van mmhmjanssen:

Hoewel ik totaal niet geloof in die maskerhint, lijkt dit niet helemaal te kloppen. Als Kim-Lian gewoon een kandidaat is, dan wisten ze op het moment dat ze die hint maakten nog niet dat zij op Everon zou zitten.

wanneer is het masker met de ogen van Kim-Lian naar buiten gekomen? Voor de opnames of erna? Als het ervoor is heb je helmaal gelijk en kan er aan de ogen van Kim Lian eigenlijk niets ontleend worden...behalve dan dat ze de mol zou zijn (wat ik echt niet hoop).

mmhmjanssen
12 jaar lid

Citaat van artemis:
Citaat van mmhmjanssen:

wanneer is het masker met de ogen van Kim-Lian naar buiten gekomen? Voor de opnames of erna? Als het ervoor is heb je helmaal gelijk en kan er aan de ogen van Kim Lian eigenlijk niets ontleend worden...behalve dan dat ze de mol zou zijn (wat ik echt niet hoop).

Die ogen zaten al in de promo voor de livestream die een paar dagen hiervoor kwam. Toen moesten de opnames nog beginnen.

Gringa
9 jaar lid

Als haar ogen willekeurig/ dwaalspoor waren en het om die masker ging: Die masker heeft een "V" tussen de ogen. Dat kun je ook als een romeinse 5 zien. E is de 5de letter in het alfabet en Everon stond als 5de van links in de originele kandidaten foto.

zeMastear
11 jaar lid

Citaat van Sjurk:
Wiens contouren passen precies in de 'masker-mol'? Juist...

Afbeelding

Viel mij idd op dat de mol in het rode gewaad wel hele brede schouders heeft. Aan de andere kant: degene die in de allereerste aflevering/scène aan komt rijden met de auto en in zwart gewaad naar Rick loopt bij de ingang van het theater, heeft ook hele brede schouders/rug. Dacht dat dat Everon zou zijn. Maar dat kan ook Everon zijn die als mol aankomt en zich daarna omkleedt naar een rood gewaad ?

GoGoGadget
7 jaar lid

Citaat van Kriekendiek:
Ik heb me tot nu toe steeds gefocust met Fresia maar na de laatste uitzending neig ik ook sterk naar Everon.
Everon heet in GTST Bing Mauricius

Als ik google op Mauricius kom ik al snel op mauritius en op het volgende:
-Bron wikipedia:
Er zijn aanwijzingen dat de Arabieren rond het jaar 1000 al van het bestaan van het eiland wisten. De Portugezen komt echter de eer toe van de eerste landing op Mauritius, begin 16e eeuw; ze noemden het 'Cirne' (= Zwaan) en het bleek onbewoond te zijn.

Typisch dat zwaan hier genoemd wordt.
Ik speur nog even verder Glimlach

Mooi he zoâ€n tunnel, je ziet alleen maar alles in die richting t blijft bijzonder hoe wij erin verstrikt raken maarkijk niet tegen t licht in Knipoog

MolNancyM
10 jaar lid

Ik neig nu ook steeds meer naar Everon! Weliswaar achter de schermen maar ik lees mee 😊
Wat ik niet helemaal kon verklaren, is waarom de mol in aflevering 5, opdracht 3 niet gesaboteerd heeft; €2000,- voor de pot is echt veel geld. En toen kwam mijn aha momentje. Ik zag dat Kim (heel slim) Everon tijdens de opdracht goed in de gaten houdt. Waar Everon is, is zij ook. Je hoort Everon op een gegeven moment zijn 'frustratie' uiten op Kim omdat zij hem de hele tijd op zijn huid zit. Zou Everon misschien daarom niet hebben kunnen mollen? Ik zou het wel geinig vinden!
In de vorige aflevering maakte Hila ook al een opmerking aan tafel om met zijn allen voor het geld te gaan om de mol zo voor het blok te zetten....zou Kim deze lijn gaan voorttrekken???

Vpeetje
7 jaar lid

Citaat van MolNancyM:
Ik neig nu ook steeds meer naar Everon! Weliswaar achter de schermen maar ik lees mee 😊
Wat ik niet helemaal kon verklaren, is waarom de mol in aflevering 5, opdracht 3 niet gesaboteerd heeft; €2000,- voor de pot is echt veel geld. En toen kwam mijn aha momentje. Ik zag dat Kim (heel slim) Everon tijdens de opdracht goed in de gaten houdt. Waar Everon is, is zij ook. Je hoort Everon op een gegeven moment zijn 'frustratie' uiten op Kim omdat zij hem de hele tijd op zijn huid zit. Zou Everon misschien daarom niet hebben kunnen mollen? Ik zou het wel geinig vinden!
In de vorige aflevering maakte Hila ook al een opmerking aan tafel om met zijn allen voor het geld te gaan om de mol zo voor het blok te zetten....zou Kim deze lijn gaan voorttrekken???

En daarom vind ik de keuze van Hila zo merkwaardig om de pot aan Everon over te dragen. Ik denk zeker dat Kim - Lian hem geen minuut meer met rust laat nu hij de pot heeft

mmhmjanssen
12 jaar lid

Citaat van Vpeetje:
Citaat van MolNancyM:

En daarom vind ik de keuze van Hila zo merkwaardig om de pot aan Everon over te dragen. Ik denk zeker dat Kim - Lian hem geen minuut meer met rust laat nu hij de pot heeft

Simpel op te lossen met een nieuwe verkiezing.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.