Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Everon is de Mol, omdat...
Re: Everon is de Mol, omdat...
Citaat van Vpeetje:
Ik krijg toch steeds meer het idee dat Everon als mol de grip op het spel aan het kwijtraken is. Waar hij vorige week ook al niet tot zâ€n recht kwam omdat Kim - Lian op zâ€n huid zat werd hij nu in de eerste opdracht door Sahil buitenspel gezet en in de tweede opdracht kon hij totaal niets uitrichten als mol.
Eigelijk niet gek als de twee fanatiekste kandidaten ( fresia en Kim - Lian) hem met enige zekerheid verdenken.
Met name de laatste drie opdrachten wordt er best veel geld verdient. De mol staat buitenspel.
Om bij de worden van Everon zelf te blijven “ zo frustrerend “
Goed punt, heb het bij die boot opdracht ook al aangegeven. Die opdracht is heel goed gelukt dus of iemand op een waterscooter (de mol) is in het spel gecorrigeerd of de mol stond buitenspel op de boot. Nu kwam dat laatste vooral zo over.. Heb geen idee wie de mol is maar Everon komt zo wel in beeld als hij weinig invloed heeft en de pot opeens gespekt wordt.
Sahil zegt in zijn dagboek zijn strategie op laatste moment gewijzigd te hebben, maar niet naar de persoon waar hij de avond voorafgaand in het hotel mee in de lift stond. Door diens ‘vreemde energie†riep hij ‘jij bent de molâ€. Ik denk dat dat Everon was, aan wie hij tijdens het eten vroeg: ‘Op wie zit jijâ€. Everon antwoorde: ‘Een man, laten we het daarop houden†en Everon wijst vervolgens zichzelf aan.
Ik ben geswitcht van Mol. Everon staat nu bovenaan mijn lijstje. Sahil schrijft in zijn afvallersverhaal dat hij in de lift heeft gestaan met de Mol die zich 'aan t voorbereiden was om een marathon te lopen'. Ik denk dat dit de dag was met de opdrachten Zwanenmeer en Tijdsbeeld, zware fysieke opdrachten. In deze aflevering slaapt Sahil, volgens mij, met Everon op een kamer (shot van de avond ervoor, ze praten vanaf een balkon, kijkend op het zwembad). Ik denk dat Sahil achteraf baalt dat hij niet meer, of nauwelijks, op Everon is doorgegaan. Het kwartje valt pas nadat hij uit het spel is.
Verder komen er toch wel geregeld vogels in het seizoen voor, de adelaar, zwanen, duif en door het overzicht van de opdracht Tijdsbeeld, vliegt er een zwerm vogels onder in beeld. Everon heeft regelmatig een hemd met 'Birds' aan...Everon zie je ook nadenkend kijken nadat Sahil verkeerde info geeft over de indeling bij de opdracht 'In het verschiet', de Mol weet natuurlijk dat de groep zelf een indeling moet maken. En ik denk nog steeds aan de eerste opdracht met de som: 3-0=5 (30 mei).
Als Everon de Mol is, gaat er 5000,- uit de pot, er komt zeker nog een aflevering waarbij er met een veiling of iets dergelijks, veel geld uit de pot gaat. Hij kan dus hier en daar fanatiek meedoen en nu wat geld verdienen..Ojee...ik ben in een tunnel terecht gekomen!
Citaat van KevinV:
Moeten we opmerken dat rick erg graag benoemd dat hij het bedrag bijna wekelijks Eve(af)rond?
Ik vind dit een hele sterke, zeker gezien de opdracht (af)troeven die we eerder hadden. Mijn zoon kwam er toen mee dat Art in seizoen 12 de groep eens aansprak met "jungens" toen Anne-Marie Jung de Mol was.
Citaat van KevinV:
Moeten we opmerken dat rick erg graag benoemd dat hij het bedrag bijna wekelijks Eve(af)rond?
Nou t mag, maar hij zegt t alleen niet zo.
Ik rond het bedrag naar boven af, of ik rond het af.. dat zegt ie net als vorig jaar
Citaat van haaifanaat:Citaat van Audiowaste:
11 deelnemers in seizoen 22. 11 + 22 is 33.
De eerste aflevering is op 1-1-22
Bij de opdrachten met de tablets zaten de teams er respectievelijk 12, 17 en 4 seconden naast. Tel deze bij elkaar op en je komt ook weer op 33.Everon droeg het shirt van Larry Bird met nummer 33.
luister is even heel goed jij pretentieuze pukkel, everon is mijn mol, ik weet niet wie jij denkt dat je bent met je molacties en je oekel gedrag, je zit er helemaal naast , ga op iemand anders, hij IS van mij jij zoekt maar iemand anderes! is dat duidelijk?????? ik weet WAAR jewoont, dus ik zou die mooie smeol van je maar is dichtohouden anders loopt het het zelfde af.....
Uhm wtf?
Ongelofelijk dat mensen nog steeds niet luisteren naar wat de kandidaten bij de test zeggen. Dat is namelijk het ENIGE betrouwbare bewijsmateriaal waarover we beschikken. Wij kunnen namelijk door de regie en de montage met alles voor de gek worden gehouden, BEHALVE met de opmerkingen van afvallers over wie volgens hen de Mol is. Fresia verdenkt Everon al een hele tijd en we weten 100% zeker dat zij de mol niet is. Want wie was volgens afvaller Arno de Mol? Fresia! Wie was volgens afvaller Hila een van de twee verdachten? Fresia! Bovendien: bijna iedereen verdenkt (deels) Everon en hij "verdacht" Sahil en Kim. Die zijn allebei niet de mol: Sahil is afgevallen en Kim was een van zijn verdachten. De enige mogelijke verklaring waarom hij dan toch niet afvalt, is dus dat hij de mol moet zijn. Er is nog maar ÃÃn andere optie. HÃÃl misschien zitten alle kandidaten fout en is Letitia de mol. Het is namelijk opvallend dat van haar heel vaak niet duidelijk wordt wie haar verdachten zijn. Daarom is bewijsmateriaal over haar schaars.
Citaat van anre:
Ongelofelijk dat mensen nog steeds niet luisteren naar wat de kandidaten bij de test zeggen. Dat is namelijk het ENIGE betrouwbare bewijsmateriaal waarover we beschikken.
Het is 'materiaal', maar zeker geen 'bewijs'. Kandidaten vliegen eruit vanwege het aantal fouten in de test, niet vanwege alleen de gekozen mol. Er zijn zelfs deelnemers geweest die in de finale nog steeds op de verkeerde mol zaten. Het is Wie is de Mol, niets is wat het lijkt.
Dit was gisteravond in Goede tijden slechte tijden (Ik kijk een week vooruit op videoland dus dit is de aflevering van 14 februari.
Naar mijn weten hebben ze de Koning nog nooit zo van de buitenkant laten zien. En mij viel dus op dat de straatnaam Wolstraat is (draai de W om..). Komt misschien door mijn Everon tunnel.. OF wie weet is het wel een hint
Gewijzigd op 7 februari 2022 om 18:14 uur.
Everon draagt het shirt met Larry Bird. Oud basketballen. In de opdracht aftroeven gaat het om de som 3-0=5. Een basketbalnet moet op de exacte hoogte hangen van 3.05 meter. In de opdracht (net)niet moeten ze de bal in een net schieten dat ook wel iets weg heeft van een basketbalnet. En natuurlijk veel vogels in beeld.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.