WIDM.nl is te koop. Interesse? Mail info@widm.nl
De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 25 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 9
  • Aflevering 8:  De juiste manier van doen
  • Aflevering 7:  De juiste oplettendheid
  • Aflevering 6:  De juiste inspanning

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Aflevering 6: test & executie

«

Dooro01
10 jaar lid

Re: Aflevering 6: test & executie

Citaat van Geralda:
Citaat van Dooro01:
Citaat van Eknaven:
Foutje in de test vraag staat nu op de site

Op welke site en waar staat dat? Hier op widm.nl of andere site?

De app van WIDM waar je in poules kunt spelen en daar is wekelijks een testvraag. Bij iedere start van de aflevering komt die app in beeld.

Goed lezen Geralda. Ik reageerde op Eknaven die zegt dat de redactie op “de site” een opmerking heeft geplaatst over het ontbreken van Soy in de antwoordmogelijkheid!
Als je even terug bladerd zie dat ik van diezelfde testvraag en de mogelijkheden zelfs een screenshot heb geplaatst!

Gewijzigd op 14 februari 2023 om 01:47 uur.

jschets
8 jaar lid

Mij lijkt het niet dat de ontwikkelaars van de app weten wie de mol is. Het lijkt me aannemelijker dat de makers van de app een foutje hebben gemaakt dan dat het daadwerkelijk is uitgesloten dat Soy de mol is.
Ik heb (volgens mij in het rubberen eendje topic) al is vaker gezegd dat slechts een handje vol mensen bekend zijn met wie de mol is. Deze kennis wordt m.i. zeker NIET overgedragen tot makers van een app of de website o.i.d.

Geralda
12 jaar lid

Citaat van Dooro01:
Citaat van Geralda:
Citaat van Dooro01:
Citaat van Eknaven:
Foutje in de test vraag staat nu op de site

Op welke site en waar staat dat? Hier op widm.nl of andere site?

De app van WIDM waar je in poules kunt spelen en daar is wekelijks een testvraag. Bij iedere start van de aflevering komt die app in beeld.

Goed lezen Geralda. Ik reageerde op Eknaven die zegt dat de redactie op “de site” een opmerking heeft geplaatst over het ontbreken van Soy in de antwoordmogelijkheid!
Als je even terug bladerd zie dat ik van diezelfde testvraag en de mogelijkheden zelfs een screenshot heb geplaatst!

Sorry hoor dat ik niet heb “teruggebladerd” nadat ik die hulpvraag las. Hoop dat je me mijn ( goed bedoelde) antwoord vergeeft.

tweemollen
7 jaar lid

Jurre gaat als mijn verhaal klopt eruit zaterdag, zie bij de topic Anke.

chihiro
8 jaar lidVerdenkt Stijn

Citaat van Siska81:
Ik hoorde hier een hele hoop tunnels instorten, jullie ook? ðŸˆðŸ¤£

Ik blijf bij Nabil. Ik ga niet meer stemmen. Klaar. (Mn derde tunnel!)

Citaat van Sjurk:
Eerste ronde kisten:
- Soy: "we nemen er eentje mee"
- Anke: "of we nemen niets mee"
- Daniël: "nee, nee, nee, sowieso een kist"

De punten gaan nu vooral op Daniël. Door de tijd in het doolhof, afwachtend zijn bij de koffertjes, alles.
Met Niels1988 eens over Daniël. Of toch Anke. Nabil tunnelt op Ranomi.

Citaat van tweemollen:
Jurre gaat als mijn verhaal klopt eruit zaterdag, zie bij de topic Anke.

Helemaal prima. Ik ga het even lezen.

Gewijzigd op 17 februari 2023 om 17:09 uur.

Geralda
12 jaar lid

Nadenkend over de vrijstelling van Jurre en Daniël kan ik zowel Daniël als Jurre verklaren (Mols of kandidaats) Ranomi krijgt een kist van Jurre die een stapje terug wil doen ( voor wat het waard is) en zou later ook die tweede kist nog wel willen hebben. Geeft ze hiermee aan dat ze als Mol de eliminatie zo eerlijk mogelijk wil verdelen? Soy tost met Daniël en wint. Soy weet dat Daniël altijd een kist zal willen. Maar dan de keuze van Anke.
Stel ze is de mol en heeft voorkennis. Dan redt ze Daniël ( stel rood scherm wat ik geloof) bij de koffereliminatie door hem een hoge koffer te geven. En vervolgens redt ze hem bewust opnieuw door zelf een kist te pakken. Dat gaat er bij mij niet in. Had ze daarom dat schuldgevoel achteraf? Voor mij blijven Ranomi, Jurre en Soy over als mol. Maar vind het bar lastig om mijn punten in te zetten voor vanavond ( mol onzeker maar wie vliegt eruit zonder mijn punten mee te nemen? ?

chihiro
8 jaar lidVerdenkt Stijn

Citaat van Geralda:
Nadenkend over de vrijstelling van Jurre en Daniël kan ik zowel Daniël als Jurre verklaren (Mols of kandidaats) Ranomi krijgt een kist van Jurre die een stapje terug wil doen ( voor wat het waard is) en zou later ook die tweede kist nog wel willen hebben. Geeft ze hiermee aan dat ze als Mol de eliminatie zo eerlijk mogelijk wil verdelen? Soy tost met Daniël en wint. Soy weet dat Daniël altijd een kist zal willen. Maar dan de keuze van Anke.
Stel ze is de mol en heeft voorkennis. Dan redt ze Daniël ( stel rood scherm wat ik geloof) bij de koffereliminatie door hem een hoge koffer te geven. En vervolgens redt ze hem bewust opnieuw door zelf een kist te pakken. Dat gaat er bij mij niet in. Had ze daarom dat schuldgevoel achteraf? Voor mij blijven Ranomi, Jurre en Soy over als mol. Maar vind het bar lastig om mijn punten in te zetten voor vanavond ( mol onzeker maar wie vliegt eruit zonder mijn punten mee te nemen? ?

Als Annick fout zat verdenk ik Nabil van het rode scherm. Nu moest hij sowieso van Mol wisselen door het vertrek van Annick. En Daniël en Soy lijken bij hun verdachten te blijven. Nabil die het eerste koffertje pakt. Ik denk dat Soy naar huis gaat vanavond.

Gewijzigd op 18 februari 2023 om 13:07 uur.

Geralda
12 jaar lid

Citaat van chihiro:
Citaat van Geralda:

Als Annick fout zat verdenk ik Nabil van het rode scherm. Nu moest hij sowieso van Mol wisselen door het vertrek van Annick. En Daniël en Soy lijken bij hun verdachten te blijven. Nabil die het eerste koffertje pakt. Ik denk dat Soy naar huis gaat vanavond.

Zeker van dat groene scherm van Nabil zijn we pas na afloop. Hij kan dan zeggen dat hij rood had maar voor de spanning van het programma groen heeft gezegd. Hij had uiteindelijk beter niets kunnen zeggen natuurlijk.
Daniël en Jurre blijven inderdaad bij hun verdachten maar zij hadden nog fors gespreid. Ook voor kandidaten is het lastig om je tunnel te verlaten. Je spreidt alleen wat minder op de kandidaat die je het het meeste verdacht bij een rood scherm. Jurre blijft apart in de verdenking van Daniël, hij is ÃÃn vd weinigen die Jurre verdenkt. Froukje had Jurre, Nabil en Ranomi als hoofdverdachten.
Sander vloog eruit op? Al heb ik een vreemd gevoel dat hij toen al op ÃÃn persoon ging. Wellicht vond hij het wel mooi geweest en had bedacht dat hij ook nog naar zijn project in Afrika kon als hij eruit vloog. Maar dat is puur speculatief van mij. Dan heeft hij misschien juist op Daniël ingevuld omdat hij hem niet verdacht?
Ik denk dat ik het meest veilig ben door mijn punten bij Jurre te houden. Verwacht vanavond nu een exit van Anke of Soy of Daniël. Zul je natuurlijk zien dat Jurre naar ‘zijn universum ‘ in het afvallershotel gaat Lol

chihiro
8 jaar lidVerdenkt Stijn

Citaat van Geralda:
Froukje had Jurre, Nabil en Ranomi als hoofdverdachten.
Sander vloog eruit op? Al heb ik een vreemd gevoel dat hij toen al op ÃÃn persoon ging. Wellicht vond hij het wel mooi geweest en had bedacht dat hij ook nog naar zijn project in Afrika kon als hij eruit vloog. Maar dat is puur speculatief van mij. Dan heeft hij misschien juist op Daniël ingevuld omdat hij hem niet verdacht?
Ik denk dat ik het meest veilig ben door mijn punten bij Jurre te houden. Verwacht vanavond nu een exit van Anke of Soy of Daniël. Zul je natuurlijk zien dat Jurre naar ‘zijn universum ‘ in het afvallershotel gaat Lol

1. Sarah noemt Ranomi, Froukje, Daniël en Sander. Biecht 1&2 van Nabil zijn verwisseld.
2. Froukje eruit op Nabil (ipv wat wij horen, dankzij Froukje zelf via Instagram en Nabils aflevering in Niet de Mol).
3. Sander heeft tunnelvisie op een man. Knip in de biecht van Daniël. Knip in de biecht van Jurre.
4. Annick eruit op Ranomi.
5. Geen afvaller.
6. Nabil eruit op 1 persoon. Nabils biecht in afl 3 is in in tweeën geknipt nu uitgezonden. Hij zegt tijdens de eerste 15 vragen 'alweer Anke'. Dat moet veel eerder zijn, voor bondje Annick. Vandaar dat 1&2 biecht verwisseld waren. Hij zegt in de tweede biecht (die niet te manipuleren valt) dat hij risico blijft nemen, niet gaat afwijken van zijn pad. Dus Nabil is eruit op Ranomi. Moeten wij wat anders geloven, omdat Ranomi finaliste is?

Gewijzigd op 18 februari 2023 om 17:41 uur.

Gringa
9 jaar lid

Citaat van chihiro:
Citaat van Geralda:
Froukje had Jurre, Nabil en Ranomi als hoofdverdachten.

1. Sarah noemt Ranomi, Froukje, Daniël en Sander. Biecht 1&2 van Nabil zijn verwisseld.
2. Froukje eruit op Nabil (ipv wat wij horen, dankzij Froukje zelf via Instagram en Nabils aflevering in Niet de Mol).
3. Sander waarschijnlijk eruit op Soy. Knip in de biecht van Daniël. Knip in de biecht van Jurre.
4. Annick eruit op Ranomi.
5. Geen afvaller.
6. Nabil eruit op 1 persoon. Nabils biecht in afl 3 is in in tweeën geknipt nu uitgezonden. Hij zegt tijdens de eerste 15 vragen 'alweer Anke'. Dat moet veel eerder zijn, voor bondje Annick. Vandaar dat 1&2 biecht verwisseld waren. Hij zegt in de tweede biecht (die niet te manipuleren valt) dat hij risico blijft nemen, niet gaat afwijken van zijn pad. Dus Nabil is eruit op Ranomi. Moeten wij wat anders geloven, omdat Ranomi finaliste is?

Je hebt de afvallers goed uitgezocht! Ja
Echter, ik denk niet dat ze willen verdoezelen dat Ranomi de mol zou kunnen zijn. Ranomi had in de eerste 4 afleveringen de meeste verdenkingen (12) gevolgd door Soy (10), Annick viel door Ranomi af—we mogen heel lang weten dat Ranomi geen mol is. Ik vind wel het interessant dat we moeten denken dat Nabil is door Anke uit het spel…
Soy is de enige kandidaat in het spel die nog een duidelijke schaduw in zijn kandidaten foto heeft—ik zou omdat alle andere deelnemers met een schaduw zijn afgevallen zijn kansen om het spel te verlaten hoog inschatten.
Jurre (übermol), Daniël (posities en wordt uit de wind gehouden), en nog een beetje Anke (gedrag en mollicitatie) verdenkt ik zelf, terwijl Ranomi en Soy hebt ik afgeschreven. Ankeâ€s acties zijn die van een kandidaat—omdat zij lijkt Ranomi te verdenken (Annick, Nabil)—is de kans ook goed dat zij het spel gaat verlaten als dat niet verandert. En omdat zoveel kandidaten door Ranomi uitgevlogen zijn en we mogen dat weten, kan het zijn dat zij de klos is. Jurre en Daniël acht ik als veilig. Totdat ik het weer verkeerd hebLol

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.