De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 1 » Aflevering 1: Gelijk

»

Frank
Beheerder

Aflevering 1: Gelijk

Is je iets opgevallen in aflevering 1 buiten de opdrachten, test en executie? Dan kun je dat hier kwijt.

Gewijzigd op 2 januari om 20:49 uur.

Citeer Reageer

Dooro01
6 jaar lidVerdenkt Renée

Re: Aflevering 1: Gelijk

GELIJK kan slaan op het feit dat de mol GELIJK ik actie kwam, door de meeste kandidaten in de zwendel met joker(-kaarten) te laten trappen. Maar ook Joshua die het briefje van de plank uit de muur pakte zonder eerst achterop de plank te kijken.

Gewijzigd op 3 januari om 00:30 uur.

Citeer

Merlino
5 maanden lid

Gelijk zou er ook op kunnen slaan dat Lakshmi 'gelijk' had, aangezien zij tijdens de gehele eerste opdracht bleef zeggen dat ze dacht dat de joker een truc van de mol was.

Gewijzigd op 3 januari om 01:18 uur.

Citeer

Geralda
8 jaar lidVerdenkt Renée

‘Gelijk’ zag ik als de mol die eerst op voorsprong kwam door niet in te gaan op het aanbod van de mol terwijl zij (Marije, Rocky, Renee), na afloop hun ‘Gelijk’ kregen dat het een Molactie was. Hun geldelijke voorsprong raakten ze kwijt door een joker van Rik te kopen. De stand was toen ook weer GELIJK.

Bij het lasergamen en moltainbiken kan ik niet iets ontdekken van ‘gelijk’.

Citeer

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Florentijn en Remco hadden het bedrag van 900 euro gelijk verdeeld voor het grapje bij terugkomst?

Citeer

Moggemol
8 jaar lidVerdenkt Renée

Het seizoen en dus deze aflevering begon met een vlinder. Iemand enig idee of een deelnemer iets met vlinders heeft of iets daarvan in de eigen of familie naam heeft ? Ze laten dit niet voor niets zien.

Gewijzigd op 3 januari om 18:50 uur.

Citeer

Shibito
9 maanden lidVerdenkt Renée

De bordjes met mol zinnen bij het fietsen hadden allemaal andere zinsopbouw ivm het grote bord, behalve die van Renee, die was "gelijk" aan die van het antwoorden invullen bord.

Citeer

Zooi22
4 jaar lid

De titel lijkt idd vooral naar het 1e spel te verwijzen. Het spel begint meteen (gelijk) en iedereen levert het geld in voor een joker. Dus alles is gelijk op een bepaalde manier.

Citaat van Geralda:
‘Gelijk’ zag ik als de mol die eerst op voorsprong kwam door niet in te gaan op het aanbod van de mol terwijl zij (Marije, Rocky, Renee), na afloop hun ‘Gelijk’ kregen dat het een Molactie was. Hun geldelijke voorsprong raakten ze kwijt door een joker van Rik te kopen. De stand was toen ook weer GELIJK.

Bij het lasergamen en moltainbiken kan ik niet iets ontdekken van ‘gelijk’.

Citeer

Mique
1 jaar lid

Rik zegt bij executie ook het woord gelijk. Zijn handbeweging (palmen tegen elkaar) wordt precies nagedaan door Splinter, dus is gelijk.
Verder is Splinter als eerste aan het woord in de aflevering, in de leader en bij de executie. Gelijk aan de beurt.

Citeer

Nette
2 jaar lid

Marije gaat ‘gelijk’ in op het aanbod van Rick om het gevonden geld om te wisselen voor een echte joker. Ze spoort daarmee ook de beide anderen die nog geld hebben aan om hetzelfde te doen, waardoor iedereen weer gelijk staat qua (niet) verdiend geld voor de pot.

Citeer

chihiro
4 jaar lidVerdenkt Erik

De mol zegt gelijk wie hij is... Charlotte leest voor: Ik ben de Mol.
Dat was Marije die de eerste zin las, daarna pas Charlotte... weer oeps.

Gewijzigd op 9 januari om 14:30 uur.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.