De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 1 » Aflevering 1, opdracht 2

»

Frank
Beheerder

Aflevering 1, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 1?

Citeer Reageer

RicardoG90
5 maanden lidVerdenkt Joshua

Re: Aflevering 1, opdracht 2

Mij viel op dat de code van de M in de laser opdracht 8866 was. Joshua is geboren in 88 en had dit zelfs mega groot op zijn shirt staan bij de executie ! Gedurfde hint van de mol?

Citeer

Dooro01
6 jaar lidVerdenkt Renée

Reneé is waarschijnlijk niet de mol, tenzij een mol ook doof is. Daarom las ze de code op voor box B toen die voor A gevraagd werd. En ook verdraaide ze de code voor haar box toen die naar haar geroepen werd. Als dat mollen is, dan is het wel heel opzichting, maar ze had wel een leesbril nodig, mollen zijn slechtziende,

Citeer

Geralda
8 jaar lidVerdenkt Renée

Joshua geeft zijn gevonden geld aan Marije omdat ‘hij haar vertrouwt’. Een mol geeft zijn geld toch nooit af maar probeert dat juist te laten verdwijnen? Joshua riep ook op tot gaan voor het geld en de groep. Twee zaken die hem voor mij meer een fanatieke, enthousiaste kandidaat maken dan een mol.

Gewijzigd op 3 januari om 01:24 uur.

Citeer

Geralda
8 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van Dooro01:
Reneé is waarschijnlijk niet de mol, tenzij een mol ook doof is. Daarom las ze de code op voor box B toen die voor A gevraagd werd. En ook verdraaide ze de code voor haar box toen die naar haar geroepen werd. Als dat mollen is, dan is het wel heel opzichting, maar ze had wel een leesbril nodig, mollen zijn slechtziende,

Het was allemaal inderdaad wel erg opvallend tenzij ze probeert over te komen als onhandig. Ze had haar doofheid vooraf al aangegeven. Mollen van boven de vijftig zijn denk ik altijd ‘slechtziend’ , kunnen vaak niets zonder leesbril. Ze wist blijkbaar wel dat ze die nodig had i.t.t. Remco die het niet kon lezen zonder bril.

Citeer

Roel_2021
5 maanden lid

Ligt dat niet er te dik boven op?

Citaat van RicardoG90:
Mij viel op dat de code van de M in de laser opdracht 8866 was. Joshua is geboren in 88 en had dit zelfs mega groot op zijn shirt staan bij de executie ! Gedurfde hint van de mol?

Citeer

molloot2006
5 maanden lidVerdenkt Renée

Citaat van RicardoG90:

Dit soort hints hebben we ook in seizoen 2020 gekregen toen miljouska allemaal jaartallen op haar shirt droeg ik denk persoonlijk niet dat dit een duidelijk is hint is maar het zou heel leuk zijn als dit uiteindelijk wel zo blijkt te zijn

Citeer

Linda78
6 jaar lidVerdenkt Lakshmi

8866 kan ook staan voor 8=h, 6=f, Florentijn Hofman? Neeee, dat zou te makkelijk zijn...

Gewijzigd op 3 januari om 16:59 uur.

Citeer

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Wat mij opviel was dat zodra Erik zei, ik ben af, je vervolgens Lakshmi sorry ziet zeggen.

Citeer

Moggemol
8 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van RicardoG90:
8866 Verwijst voor mij naar Tweelingen. Qua sterrenbeeld is dat Erik, maar misschien is iemand echt onderdeel van een tweeling. Verder heeft Renee een tweeling bij haar broers en zussen zitten.
Renee komt verder uit een gezin van 6 kinderen, bij haar moeder (of vader) waren dat 8 kinderen.

Gewijzigd op 3 januari om 22:11 uur.

Citeer

Wickidt
5 maanden lidVerdenkt Erik

Mij is opgevallen dat Erik wel "zegt dat hij is afgeschoten" maar zijn lampjes zijn helemaal niet uitgegaan! Vervolgens worden er verschillende personen vanuit onverklaarbare hoeken afgeschoten door een groene laser. Nu al tunnelvorming ??

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.