De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 1: test & executie

Frank
Beheerder

Aflevering 1: test & executie

Wat is je opgevallen bij de test & executie van aflevering 1?

Sanh
1 jaar lid

Re: Aflevering 1: test & executie

Tijdens de voorbereiding op de test zag ik bij Florentijn een plaatje van een mol in zijn molboekje. Ik verdenk hem niet in het bijzonder, maar het viel me op.

Afbeelding

Karoi
8 jaar lid

Dit is een tactiek die ik ook zou kunnen doen, een mol in je boekje hebben en dan je boekje 'verliezen' (wat ook ter sprake kwam in de uitzending), als een mede kandidaat het ziet liggen en het bekijkt/doorzoekt en dat molletje ziet staan, dan zit je toch onbewust in dat koppie en dat kan toch meehelpen om je verdacht te maken en iemand op het verkeerde spoor te zetten.

uglypastels
9 maanden lid

Citaat van Sanh:
Tijdens de voorbereiding op de test zag ik bij Florentijn een plaatje van een mol in zijn molboekje. Ik verdenk hem niet in het bijzonder, maar het viel me op.

Afbeelding

Ja! Dat was mij ook al opgevallen. ik ben 99% zeker dat het Molletje is, uit het tekenfilm. Nou is het zo dat die oorspronkelijk uit Tsjechie komt (wat het nog een betere widm-locatie maakt Glimlach ) nu is de vraag, is het een hint naar Florentijn als mol? of is het een leuke reference?

Afbeelding

Afbeelding

Gewijzigd op 4 januari om 11:40 uur.

Mique
2 jaar lid

Mij viel op dat Rik het woord gelijk nog eens gebruikte bij de executie en zijn handbeweging (palmen tegen elkaar) werd exact nagedaan door Splinter. Sowieso was Splinter gelijk aan de beurt bij de executie, was hij gelijk aan het woord toen de aflevering begon en staat hij gelijk in beeld in de leader

Nadiac
9 maanden lid

Toen Remco een rood scherm kreeg, draaide marije zich klappend om! Dit zie je in de extra video. https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-een-verdrietig-vaarwel/

Gewijzigd op 5 januari om 18:33 uur.

chihiro
5 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Citaat van Nadiac:
Toen Remco een rood scherm kreeg, draaide marije zich klappend om! Dit zie je in de extra video. https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-een-verdrietig-vaarwel/

Klappend? Eerder hysterisch en in shock. De handen wapperen, maar klappen niet.

Nadiac
9 maanden lid

Zie ik toch anders

lamberdina26
7 jaar lid

Ik zie het zo: Marije overdrijft graag een beetje (ik druk me graag netjes uit) Cool

Gringa
6 jaar lid

Afgelopen September had iemand mij herinnerd dat traditioneel of de afvaller benoemt de mol of niemand benoemt de mol tijdens de test. Remco was chagrijnig tegenover Rocky tijdens de laser opdracht (1.2), benoemde Erik tijdens de test, en absoluut niemand had Lakshmi als een verdachte tijdens de test. Inmiddels hebben we afgelopen zaterdag de 3de aflevering gekeken. Erik is al eruit. Rocky heeft inmiddels zo'n €2,500+ binnengehaald (en vermeed een vrijstelling om een groot deel van dat geld te verdienen). Als WIDM deze traditie getrouw is gebleven, dan is Lakshmi de allerbeste molkandidaat.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.