De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Evelien de Bruijn » Evelien is niet de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Evelien is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Evelien niet de Mol is. Gedraagt zij zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is zij iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Muzikale aanwijzingen. Daarvoor is een ander topic.
  • Berichten die juist bewijzen dat deze persoon wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

meestertje1
7 jaar lidVerdenkt Nielson

Re: Evelien is niet de Mol, omdat...

frappant vind ik de opmerking van Evi in het dagboek van de afvaller, dat ze 'om niet gek te worden' alles heeft ingezet op 1 verdachte van haar. Als je vervolgens haar hoort praten over haar verdachten bij de test noemt ze er 4, met als hoofdverdachte, tenminste zo denk ik het haar te horen zeggen, Evelien. Dit zou dus kunnen betekenen dat Evelien niet de mol zou zijn.

Vlammetje
5 jaar lidVerdenkt Jamie

Citaat van meestertje1:
Dit zou dus kunnen betekenen dat Evelien niet de mol zou zijn.

Ik zou niet te veel waarde hechten aan de test van Evi, zie haar dagboek. Zij heeft niet op de randzaken als kamernummers en gegeten maaltijden lopen letten. En zij had net zoveel vragen fout/goed als 2 anderen.... Of ze wel of niet vol op Evelien is gegaan, ze zal mogelijk niet elke vraag correct op Evelien hebben ingevuld.

Zelf zit ik wel op Evelien, maar heb ik als tegenargument dat het eigenlijk een tikkie too obvious is. Ik verwacht uiteindelijk een veel verrassender Mol en Evelien lijkt dan toch af te vallen.

Gewijzigd op 14 januari om 21:22 uur.

meestertje1

Daar heb je zeker een punt, ik hoop mee op weer een verrassende
mol, Evelien is me net te, ik vermoed dar ze ons graag willen laten geloven dat ze de mol is, maar we wachten het af....

zeMastear
6 jaar lidVerdenkt Sinan

Mijn ervaring is in de afgelopen jaren wel eens te vaak geweest: nee, die is het niet, te voorspelbaar, of die is té, die zal het niet zijn (Susan Visser, Margriet vd Linden). Ik ga dat dit jaar proberen tegen te houden en vooral letten op "feiten"

mmhmjanssen

Citaat van zeMastear:
Mijn ervaring is in de afgelopen jaren wel eens te vaak geweest: nee, die is het niet, te voorspelbaar, of die is té, die zal het niet zijn (Susan Visser, Margriet vd Linden). Ik ga dat dit jaar proberen tegen te houden en vooral letten op "feiten"

Helemaal mee eens. Elke kandidaat die geschikt is om de (zware) taak van Mol op zich te nemen kan wat mij betreft de Mol zijn. Ik heb ook begrepen dat ze hiervoor een strenge test moeten ondergaan. Daarom sluit ik Nikkie uit. (Sorry schat, je bent echt grappig, maar een Mol zie ik niet in je) Het risico dat zij er spontaan iets uit flapt zou ik niet willen nemen als programmaleiding. Kijk anders ook maar even naar de test en executie van afgelopen zaterdag.

Gewijzigd op 15 januari om 00:05 uur.

SomeOne_01
7 jaar lidVerdenkt Nikkie

Als we de executie mogen geloven, zit Nikkie op Evelien. Daar we weten dat het gebouw waar de rode straal te zien was, het gebouw van Nikkie is, kunnen we, voorzichtig, stellen dat Evelien dus niet de mol is.

Ja, Nikkie komt mogelijk samen met Robért terug. De mol hoeft nooit naar huis, maar kan me niet voorstellen dat Nikkie de mol is en dat ze dan in de test de "if mol then show green" functionaliteit voor deze even hebben uitgeschakeld. Dus dan kan ik voorzichtig zijn en OOK Nikkie uitsluiten als Mol.

Daarbij is dit voor Nikkie gouden informatie.

@mmhmjanssen: vonden we ook van Jan Versteegh...kon de mol niet zijn. Niets is wat het lijkt he Knipoog

wally1971
3 jaar lid

Evelien brengt de stalen buis terug. Dat zou een mol nooit doen. Sterker nog, laat je hem als mol liggen, wordt juist iemand anders (Nielson?) verdacht.

Gewijzigd op 20 januari om 11:34 uur.

Mauz_is_waus
6 jaar lidVerdenkt Sarah

Citaat van wally1971:
Evelien brengt de stalen buis terug. Dat zou een mol nooit doen. Sterker nog, laat je hem als mol liggen, wordt juist iemand anders (Nielson?) verdacht.

Dat kan ze doen om te laten zien wat voor goede kandidaat ze speelt Knipoog

Maryblue
2 jaar lid

Ik denk dat Evelien en Jamie bij de was ophangen de anderen aanmoedigen om de mol te laten denken dat ze voor 6 of meer hebben gekozen. Maar de mol zal wel een seintje hebben gekregen waar ze voor gekozen hebben.

chihiro
3 jaar lidVerdenkt Merel

Ik denk dat Evelien de finale gaat halen, misschien wel winnen, en ze daarom zo verdacht is gemaakt in de edits. Verder was Evelien enorm kandidaats bij de test.

Gewijzigd op 26 januari om 16:58 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.