De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 2 » Aflevering 2, opdracht 2: uit stralen

»

Frank
Beheerder

Aflevering 2, opdracht 2: uit stralen

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 2?

Esther27H
2 jaar lid

Re: Aflevering 2, opdracht 2: uit stralen

Oeps dat was de verkeerde opdracht ...

Ik vond het opvallend dat Evelien de 50 euro van Rick Paul zo weinig vond terwijl ze zelf niks binnenhaalde ..

Gewijzigd op 12 januari om 21:59 uur.

Dooro01
5 jaar lid

Rick kon makkelijk wat geld in de pot brengen als mol, want hij wist dat als hij bij de derde opdracht zou blijven zitten er toch weer 250 uit de pot zou gaan.

Miss Marple
6 jaar lidVerdenkt Nielson

Sarah pakte haar naambordje ipv het geld. Bovendien luisterde ze niet naar de aanwijzing van Sinan. Vervolgens stapte ze in de straal. Een blinde mol? Wel een heel opvallende actie met drie blunders in een paar minuten.

wwJd
2 jaar lidVerdenkt Merel

Ik denk juist dat de Mol UIT de stralen bleef... en dus wel binnen kwam, maar met weinig geld.... dus RP en Robert vallen hierin op. En Merel natuurlijk. Verdenk haar het meeste.
Verder vond ik over het algemeen dat Jamie weinig in beeld kwam bij alle opdrachten. Maar dat ga ik morgen nog even uitgebreid terugkijken...

Gewijzigd op 13 januari om 18:32 uur.

wwJd
2 jaar lidVerdenkt Merel

Citaat van Dooro01:
Rick kon makkelijk wat geld in de pot brengen als mol, want hij wist dat als hij bij de derde opdracht zou blijven zitten er toch weer 250 uit de pot zou gaan.

Precies

mollah
5 jaar lidVerdenkt Sarah

Ook opvallend dat de regisseur een 4tal mensen nauwelijks in actie laten zien. Zou daar nu net de mol tussen zitten?

donenzone
7 jaar lid

Citaat van Miss Marple:
Sarah pakte haar naambordje ipv het geld. Bovendien luisterde ze niet naar de aanwijzing van Sinan. Vervolgens stapte ze in de straal. Een blinde mol? Wel een heel opvallende actie met drie blunders in een paar minuten.

Ik vond dit ook verdacht, maar ik wil niet in een tunnel. Er werd ook gerefereerd naar de Bakkers M van Robèrt (van Boeckhoven). De sierlijke M lijkt op dit van Robèrt inderdaad. Dus die is ook wel daardoor verdacht.
Daarnaast heb ik nog een hint gevonden met dat bordje van Sarah dat ze zichzelf uitschakeld, maar dit heb ik al onder het bericht van Sarah zelf gezet en wil er geen dubbel post van maken.
Merel is in deze opdracht in 1x minder verdacht, Nielson is net als Merel te fanatiek. Merel is wel een potentiele finalist.

Flons
2 jaar lidVerdenkt Sinan

Ik las ergens dat de M die op de muur geschreven stond er hetzelfde uitziet als de M op de bakkersjas van Robert. Kan iemand dat vergelijken?

Marjoleinxm
8 maanden lid

Citaat van Dooro01:

Lijkt mij dat hij dan wel meer had mee kunnen nemen, toch? Er werd zo ongemakkelijk gedaan over die 50 euro terwijl de rest meer had. Als hij van te voren weet dat het kwijt gespeeld kan worden dan kan je juist de held uithangen door een volle bak te pakken.

zeMastear
6 jaar lidVerdenkt Sinan

Citaat van donenzone:
Citaat van Miss Marple:

Ik vond dit ook verdacht, maar ik wil niet in een tunnel. Er werd ook gerefereerd naar de Bakkers M van Robèrt (van Boeckhoven). De sierlijke M lijkt op dit van Robèrt inderdaad. Dus die is ook wel daardoor verdacht.
Daarnaast heb ik nog een hint gevonden met dat bordje van Sarah dat ze zichzelf uitschakeld, maar dit heb ik al onder het bericht van Sarah zelf gezet en wil er geen dubbel post van maken.
Merel is in deze opdracht in 1x minder verdacht, Nielson is net als Merel te fanatiek. Merel is wel een potentiele finalist.

Wat is de hint naar Sarah, want die heb ik denk ik gemist...

Merel zat op Evi bij de test (afl 1 sowieso, afl 2 uit m'n hoofd volgens mij ook) dus lijkt me niet dat die ver komt. Misschien was ze wel één van de 3 die de test het slechtst maakten, maar niet de langzaamste..

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.