De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 7 » Preview aflevering 7

»

drummer
7 jaar lidVerdenkt Nielson

Preview aflevering 7

Rick Paul en Jamie vertellen in de biecht over de spannendste test en executie ooit, in aflevering 7. Dan zou je kunnen concluderen dat zij twee in ieder geval door zijn naar aflevering 8?

SomeOne_01
7 jaar lidVerdenkt Nikkie

Re: Preview aflevering 7

Goeie vraag. Als het zo is, vind ik het bijna jammer dat ik de app heb gedeeïnstalleerd Lol, want dan kan je inzetten op die 2.

Zou het niet zo kunnen zijn dat ze de zipline opdracht als onderdeel van de test zagen?

peanut
2 jaar lidVerdenkt Merel

Citaat van SomeOne_01:
Goeie vraag. Als het zo is, vind ik het bijna jammer dat ik de app heb gedeeïnstalleerd Lol, want dan kan je inzetten op die 2.

Zou het niet zo kunnen zijn dat ze de zipline opdracht als onderdeel van de test zagen?

Denk ik niet hoor, ze hadden andere kleding aan dan na de zipline opdracht.

SomeOne_01
7 jaar lidVerdenkt Nikkie

Citaat van peanut:
Citaat van SomeOne_01:

Denk ik niet hoor, ze hadden andere kleding aan dan na de zipline opdracht.
Ik had het filmpje niet gezien....maar... de biecht kan best dat ze andere kleren aan hebben....dat ze eerst gedouched hebben.

inmiddels wel, voor de liefhebber die niet zelf wil googelen: https://www.youtube.com/watch?v=XG-6X2abfFE

Aangezien dit niet aan het begin van de preview zit, is het daarna.

Ik denk eerlijk gezegt dat de executie niet perse de bakjes is, maar dit OF een spel is waarbij er jokers/vrijstellingen te verdienen is, of de mogelijkheid van het niet zien van je scherm.

Doublet
2 jaar lidVerdenkt Sinan

Citaat van SomeOne_01:

...

Ik denk eerlijk gezegt dat de executie niet perse de bakjes is, maar dit OF een spel is waarbij er jokers/vrijstellingen te verdienen is, of de mogelijkheid van het niet zien van je scherm.

Precies. Ik denk dat ze russische roulette kunnen kiezen of (gewoon) het executie scherm. Beide kunnen dodelijk zijn, behalve voor de mol natuurlijk. En als je niet zeker genoeg bent van de test kiezen sommigen best wel voor russische roulette. Zou me niet verbazen als Sarah er zo uitvliegt.

Zo kunnen er dus ook 2 uitgaan volgende keer, en dan krijg je een finale met de gebruikelijke 3.

Geralda

Wat viel me op :
1. WaarisSinan?
2. Alweer 9 bakjes bij Russisch roulette? We hadden toch ook al 9 verschillen?

Gringa
4 jaar lidVerdenkt Sarah

Citaat van Geralda:
Wat viel me op :
1. WaarisSinan?
2. Alweer 9 bakjes bij Russisch roulette? We hadden toch ook al 9 verschillen?

1. Ik ben terug in de Sarah tunnel.Knipoog
2. Sarah beschrijft haar allerslechtste eigenschap als "twijfelachtig" (aflevering 5, rond 33:56).
3. Er zijn oorspronkelijk 9 kandidaten, en er was twijfel over de verschillen in het baksteen fabriek. Met Russisch rouletette hoef je zelf geen keuze te maken tussen kandidaten die weg moeten als je erover twijfelt.

Gewijzigd op 15 februari om 10:15 uur.

Geralda

Aan het eind van aflevering 6 horen we Niels zeggen in de preview van afl. 7 dat hij die rode schermen wel heel heftig vindt. Toch twee afvallers zaterdag en kandidaten met wie hij op goede voet staat? En gecombineerd met het filmpje ‘dit is Colombia’ waarin Merel, Niels, Sinan en Sarah iets zeggen zouden dan Rick Paul ( Niels zijn bondje) en Jamie eruit liggen? En de relatie met de plekken op de groepsfoto?

Is dit dan voor Jamie de heftigste executie ooit?

En/of ( naar Jamie’s uitspraak) zien we straks een executie waarbij de uitslag van die 300 joker in het vuur een rol speelt? Geen rode schermen maar rood rood vuur o.i.d. Net als groene laserstralen? Weer een executie zonder Rik?
Ik fantaseer wat maar twee afvallers lijkt me niet onmogelijk.

drummer

Citaat van Geralda:
Aan het eind van aflevering 6 horen we Niels zeggen in de preview van afl. 7 dat hij die rode schermen wel heel heftig vindt. Toch twee afvallers zaterdag en kandidaten met wie hij op goede voet staat? En gecombineerd met het filmpje ‘dit is Colombia’ waarin Merel, Niels, Sinan en Sarah iets zeggen zouden dan Rick Paul ( Niels zijn bondje) en Jamie eruit liggen? En de relatie met de plekken op de groepsfoto?

Maar Niels zegt dat hij de rode schermen wel heel heftig vindt, terwijl ze alle zes nog om dat vuur zitten. Dus het lijkt er op dat die executie (met mogelijk twee schermen?) nog moet gaan komen, op dat moment.

Geralda

Citaat van drummer:
Citaat van Geralda:

Maar Niels zegt dat hij de rode schermen wel heel heftig vindt, terwijl ze alle zes nog om dat vuur zitten. Dus het lijkt er op dat die executie (met mogelijk twee schermen?) nog moet gaan komen, op dat moment.

Ja, hij spreekt over rode schermen. Vuur is geen scherm maar wie weet zien ze het vuur op een labtop o.i.d.
Vandaar noemde ik het een fantasie. Het moet in ieder geval wel heel heftig zijn volgens Jamie. En twee gelijktijdig naar Nederland terug lijkt me voor kandidaten heftig.
Is dit ooit eerder gebeurd? Tussen Nikkie en Robèrt zaten opdrachten en zelfs twee dagen in hun reis.

Jacqie
1 jaar lid

Citaat van drummer:
Rick Paul en Jamie vertellen in de biecht over de spannendste test en executie ooit, in aflevering 7. Dan zou je kunnen concluderen dat zij twee in ieder geval door zijn naar aflevering 8?

het waren dus de 2 afvallers i.p.v. dat ze door zijn

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.