De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 7 » Aflevering 7: Inhalen

Frank
Beheerder

Aflevering 7: Inhalen

Is je iets opgevallen in aflevering 7 buiten de opdrachten, dan kun je dat hier kwijt.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Bespreek hier geen zaken die binnen een opdracht gebeuren. Voor iedere opdracht is een apart topic.
  • Ook voor de test & executie is een eigen topic. Bespreek die niet hier.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag, verdachte uitspraken en mogelijke hints buiten de opdrachten.
  • De titel van de aflevering kun je hier bespreken.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Gewijzigd op 16 februari om 20:34 uur.

peanut
2 jaar lidVerdenkt Merel

Re: Aflevering 7: Inhalen

Er moest ingehaald worden want er zijn nog te veel kandidaten?

Geralda
7 jaar lidVerdenkt Nielson

Ergens voel ik een addertje onder het gras en dat addertje kwam in beeld deze aflevering. Eh, het was trouwens een slang Ssssssss....Ik krijg er de vinger nog niet op maar het zit gevoelsmatig in de roulette opdracht, de keuzes en de uitslag.
Herkent iemand dit?

Dijorro
7 jaar lidVerdenkt Merel

Aflevering 6 was getiteld ‘uithalen’, aflevering 7 is getiteld ‘inhalen’. Ik denk dat er een verband tussen deze twee titels en aflveringen bestaat.

mollah
5 jaar lidVerdenkt Sarah

Het gepuzzel bij de laatste opdracht van vorige week leed tot de conclusie dat Sarah een rood scherm zou hebben gehad. Ofwel, ze zou er uitgehaald zijn. Maar nu 1 aflevering later heeft ze 2 anderen ingehaald?

Ik zat zelf ook nog aan inhalig te denken, ofwel de persoon die het meest hebberig is. Dat zijn Niels en Sinan, maar Sinan nog een beetje meer want Niels geeft 1 joker weg.

Citaat van Dijorro:
Aflevering 6 was getiteld ‘uithalen’, aflevering 7 is getiteld ‘inhalen’. Ik denk dat er een verband tussen deze twee titels en aflveringen bestaat.

Maggie
4 jaar lidVerdenkt Nielson

Bij het puzzelwoordenboek staan veel synoniemen voor 'inhalen'. Zou ook kunnen slaan op:

- Inhalen: van de kisten (slaat op wie??)
- Goedmaken: eerst joker verwisselen, nu joker weggeven (Niels)
- Winnen: jokers winnen (Niels)

wwJd
2 jaar lidVerdenkt Merel

Citaat van Geralda:
Ergens voel ik een addertje onder het gras en dat addertje kwam in beeld deze aflevering. Eh, het was trouwens een slang Ssssssss....Ik krijg er de vinger nog niet op maar het zit gevoelsmatig in de roulette opdracht, de keuzes en de uitslag.
Herkent iemand dit?

Sinans Chinese jaarteken is een slang Knipoog
Maar of alle afleveringstitels op hem slaan....hmm...hij nam de groep op sleeptouw bij de fietsopdracht, had uitgerekend dat er geld uit de pot zou verdwijnen door de 'zittenblijvers' bij de wachtkamer. Bij het jenga spel had hij het niet gered... maar in de andere titels 'drukker worden' en 'verblindend' herken ik hem niet ( jullie wel? Graag input!!)
Merel komt voor veel titels in aanmerking, zij het op een andere manier. Niels ook niet zo veel.. Sarah weer meer... om een heel lang verhaal kort te maken...ik weet het ook niet zeker. Alle vier zijn verdacht
Ook in de roulette opdracht kan de mol informatie tussendoor hebben gekregen of iemand al mingeld heeft en hij/zij daarom zich voor kan doen als kandidaat door voor de jokers te gaan (Niels), of toch koelbloedig het geld 'inhaalt' wat de opdracht ervoor verdiend is....of van de regie opdracht krijgt dubbele executie kaart te trekken....

Gewijzigd op 17 februari om 22:23 uur.

Geralda
7 jaar lidVerdenkt Nielson

Citaat van wwJd:
Citaat van Geralda:
Herkent iemand dit?

Sinans Chinese jaarteken is een slang Knipoog
Maar of alle afleveringstitels op hem slaan....hmm...hij nam de groep op sleeptouw bij de fietsopdracht, had uitgerekend dat er geld uit de pot zou verdwijnen door de 'zittenblijvers' bij de wachtkamer. Bij het jenga spel had hij het niet gered... maar in de andere titels 'drukker worden' en 'verblindend' herken ik hem niet ( jullie wel? Graag input!!)
Merel komt voor veel titels in aanmerking, zij het op een andere manier. Niels ook niet zo veel.. Sarah weer meer... om een heel lang verhaal kort te maken...ik weet het ook niet zeker. Alle vier zijn verdacht
Ook in de roulette opdracht kan de mol informatie tussendoor hebben gekregen of iemand al mingeld heeft en hij/zij daarom zich voor kan doen als kandidaat door voor de jokers te gaan (Niels), of toch koelbloedig het geld 'inhaalt' wat de opdracht ervoor verdiend is....of van de regie opdracht krijgt dubbele executie kaart te trekken....

Jammer dat het geen Turks jaarteken is.
Drukker worden voor Sinan: hij was echt druk met haast maken in het bootje met Jamie. Dat is niets voor Sinan. Bij Niels, Merel en Sarah kan ik ook niet zo wat vinden.
verblindend: Niels en Sinan doen weinig deze aflevering. Werkt dat verblindend op de rest? Sarah en Merel spekken de pot. Werkt verblindend want de mol haalt normaal juist geld uit de pot?

Soms waren die afleveringstitels gekoppeld aan de mol best ver gezocht of van een kinderlijke eenvoud.
Er valt altijd iets te bedenken

Gewijzigd op 18 februari om 00:59 uur.

wwJd
2 jaar lidVerdenkt Merel

Volgens mij zijn de AFLEVERINGStitels altijd aan de Mol gekoppeld. De opdrachttitels niet

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.