De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 7 » Test & executie (afl. 7)

»

Frank
Beheerder

Test & executie (afl. 7)

Wat is je opgevallen bij de test en executie van aflevering 7?

Wat mag wel geplaatst worden:

• Wat viel je op aan de test en testvragen?
  • Stemgedrag van kandidaten.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Citeer Reageer

Dijorro
6 jaar lidVerdenkt Merel

Re: Test & executie (afl. 7)

Valt me op (en irriteert me lichtelijk) dat Sarah voor de zoveelste keer weer geen enkel idee heeft wie de mol is en zegt maar wat te doen. En toch gokt ze al 7 afleveringen blind en gaat ze steeds door. Daarbij vind ik haar een hele slechte actrice, omdat je voortdurend het idee hebt dat ze acteert. De vraag is waarom? Misschien uit onzekerheid, misschien omdat ze de mol is.

Citeer

Geralda
6 jaar lidVerdenkt Nielson

Citaat van Dijorro:
Valt me op (en irriteert me lichtelijk) dat Sarah voor de zoveelste keer weer geen enkel idee heeft wie de mol is en zegt maar wat te doen. En toch gokt ze al 7 afleveringen blind en gaat ze steeds door. Daarbij vind ik haar een hele slechte actrice, omdat je voortdurend het idee hebt dat ze acteert. De vraag is waarom? Misschien uit onzekerheid, misschien omdat ze de mol is.

Dijorro ik ben het helemaal met je eens. Ik ben echt zelden geïrriteerd maar Sarah zet zich zo openlijk te kijk als mol met haar acteerwerk dat ik het idee hebt bij haar naar een geregisseerd toneelstuk te kijken. Heel jammer want ze lijkt me een leukere kandidaat (of mol) zonder dat. Heeft het ook niet nodig.
Eigenlijk schrijf ik haar daarom ook af.
Maar je weet het nooit.

Citeer

ingeB
6 maanden lid

Vond de woorden van Sinan na de executie erg verdacht. Hij zei dat ze op de verkeerde MOL zitten. En zover we weten zit niemand op hem.

Citeer

Dijorro
6 jaar lidVerdenkt Merel

Ik vond de woede van Merel tijdens de executie wel heel oprecht overkomen. Die stond de hele aflevering al op springen, maar toen haar bondgenoot eruit vloog was ze echt even van de kaart. Ook een mooi moment toen Niels zinn groene scherm kreeg. Als blikken konden doden...

Dit wijst er voor mij op dat Merel eerder kandidaat dan mol is. Een mol zou zich niet zo laten kennen en al die frustraties jegens anderen niet hebben.

Citeer

ingeB
6 maanden lid

Viel mij idd ook op

Citeer

Geralda

Citaat van Dijorro:
Ik vond de woede van Merel tijdens de executie wel heel oprecht overkomen. Die stond de hele aflevering al op springen, maar toen haar bondgenoot eruit vloog was ze echt even van de kaart. Ook een mooi moment toen Niels zinn groene scherm kreeg. Als blikken konden doden...

Dit wijst er voor mij op dat Merel eerder kandidaat dan mol is. Een mol zou zich niet zo laten kennen en al die frustraties jegens anderen niet hebben.

Dat durf ik niet zo te zeggen. Een mol bouwt ook spanning ook en maakt ook vrienden. Ik weet dat Kim Pieters volledig van slag was toen haar bondje Arjen Lubach eruit vloog. Ik kan me dat reuzegoed voorstellen.

Citeer

MarcoBorsato
4 maanden lidVerdenkt Sarah

Sarah zei dat ze op twee personen in ging zetten terwijl ze op Rick Paul en zichzelf klikt. Geeft ze hiermee aan dat ze de mol is?

Citeer

Ptj
6 maanden lid

Mij viel op: Sarah wordt tijdens de test eerst gespiegeld weergegeven en even later weer gewoon:
Op 48:34 hangt haar gouden oorbel links op 48:57 hangt deze rechts en hangt haar groene oorbel links.
Of dat iets te betekenen heeft? Niels is in een eerdere aflevering ook al eens gespiegeld weergegeven.

Gewijzigd op 16 februari om 23:40 uur.

Citeer

Dijorro
6 jaar lidVerdenkt Merel

Citaat van Geralda:
Citaat van Dijorro:

Dat durf ik niet zo te zeggen. Een mol bouwt ook spanning ook en maakt ook vrienden. Ik weet dat Kim Pieters volledig van slag was toen haar bondje Arjen Lubach eruit vloog. Ik kan me dat reuzegoed voorstellen.

Ja daar dacht ik in eerste instantie ook aan. Tuurlijk kan een mol teleurgesteld zijn dat een vriend/vriendin uit het spel gaat. Maar ik heb het meer over de aflevering in het algemeen en je ziet het ook in eerdere afleveringen. Af en toe heeft ze het echt even gehad met het spel en dingen die misgaan. Een mol zou zich niet zo laten kennen denk ik, zulke gevoelens spelen niet bij een mol.

Citeer

meestertje1

Citaat van MarcoBorsato:
Sarah zei dat ze op twee personen in ging zetten terwijl ze op Rick Paul en zichzelf klikt. Geeft ze hiermee aan dat ze de mol is?

De vraag was; Naar wie kon de mol kisten verplaatsen tijdens de opdracht 'Getouwtrek'? Bij dit antwoord, Rick-Paul en Sarah, zou dit dus Merel zijn op wie ze stemde

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.