De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 8 » Aflevering 8: Met zand strooien

»

Frank
Beheerder

Aflevering 8: Met zand strooien

Is je iets opgevallen in aflevering 8 buiten de opdrachten, dan kun je dat hier kwijt.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Bespreek hier geen zaken die binnen een opdracht gebeuren. Voor iedere opdracht is een apart topic.
  • Ook voor de test & executie is een eigen topic. Bespreek die niet hier.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag, verdachte uitspraken en mogelijke hints buiten de opdrachten.
  • De titel van de aflevering kun je hier bespreken.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Gewijzigd op 23 februari om 20:34 uur.

Citeer Reageer

Maggie
3 jaar lidVerdenkt Nielson

Re: Aflevering 8: Met zand strooien

Sinan is iets te laat begonnen met het maken van aantekeningen Lol

Afbeelding

Citeer

Geralda
6 jaar lidVerdenkt Nielson

Met zand strooien:
Niels strooit met zand door net te doen alsof de kapers op hen uit waren i.p.v. het geld op de tonnen?
Merel strooit met zand door het beslissende pinnetje eruit te trekken? Maar de reden krijg ik niet duidelijk.
Sarah?

Citeer

peanut
1 jaar lidVerdenkt Merel

Sinan zegt dat letterlijk in de biecht aan het begin van de aflevering. Hoe hij zand in de machine kon strooien. Een quote van de afvaller. Zijn er nog afleveringstitels die in een biecht door iemand worden gezegd?

Citeer

Rinusoide
5 maanden lidVerdenkt Merel

Citaat van peanut:
Sinan zegt dat letterlijk in de biecht aan het begin van de aflevering. Hoe hij zand in de machine kon strooien. Een quote van de afvaller. Zijn er nog afleveringstitels die in een biecht door iemand worden gezegd?

Niet echt, behalve aflevering 6 ''Uithalen''. Sarah haalde in een van haar biechten uit naar Niels door te zeggen ''Niels, van welke planeet kom jij??"

Citeer

zeMastear
5 jaar lidVerdenkt Sinan

Niels strooit met zand door iedereen te vragen of hij/zij de mol is, terwijl hij het zelf is?

Heeft er iemand al dan niet per ongeluk met zand gestrooid in de eerste opdracht?

Citeer

mmmmm
4 jaar lidVerdenkt Sarah

Aan het eind van aflevering 8 komen de finalisten bij elkaar en staan voor Rick.
Rick zegt: “Hier staan jullie voor mij. De winnaar, de verliezend finalist en de mol” en kijkt daarbij een voor een de kandidaten aan.
Ik denk dat Rick de winnaar aankijkt wanneer hij ‘de winnaar’ zegt, de verliezer aankijkt wanneer hij ‘verliezend finalist’ zegt. En de mol aankijkt wanneer hij ‘de mol’ zegt.

Rick draait zijn hoofd naar links tussen ‘de winnaar’ en ‘de verliezend finalist’ en dat zou betekenen dat op de foto, de winnaar RECHTS van de verliezend finalist moet staan.

Er wordt niet in beeld gebracht naar wie Rick kijkt als hij ‘de mol’ zegt.
En juist daarom vind ik deze montage verdacht en denk ik hier op een goed spoor te zitten ::jaja::

Wanneer Rick ‘de mol’ zegt, dan kijkt Merel meteen daarna Niels aan. En waarom zou ze dat doen? Omdat Rick op dat moment Niels aankijkt!

En als Niels de mol is en deze theorie klopt, dan is Merel de winnaar en Sarah de verliezend finalist.
( want de winnaar moet dan rechts van de verliezer staan op de foto, zie uitleg hierboven )

De uitslag is dan:
NIELS is de mol
MEREL is de winnaar
SARAH is de verliezend finalist

Afbeelding
Terugkijken: Laatste 10 seconden van aflevering 8!

Citeer

zeMastear
5 jaar lidVerdenkt Sinan

Was het niet zo dat Rik niet wist wie de Mol was?

Citeer

astridm
7 jaar lid

Citaat van mmmmm:
Aan het eind van aflevering 8 komen de finalisten bij elkaar en staan voor Rick.
Rick zegt: “Hier staan jullie voor mij. De winnaar, de verliezend finalist en de mol” en kijkt daarbij een voor een de kandidaten aan.

Dat gebeurt ieder jaar en ieder jaar is er wel iemand die met dit verhaal komt en het als DE hint presenteert. Kortom, niets nieuws onder de zon.

Citeer

Koos
5 jaar lid

Citaat van zeMastear:
Was het niet zo dat Rik niet wist wie de Mol was?

Aan het begin van het seizoen wist Rik niet wie de mol is. Ik kan me zo voorstellen dat hij gaandeweg de opdrachten wel doorheeft wie de mol is

Citeer

peanut
1 jaar lidVerdenkt Merel

Citaat van mmmmm:
Ik denk dat Rick de winnaar aankijkt wanneer hij ‘de winnaar’ zegt, de verliezer aankijkt wanneer hij ‘verliezend finalist’ zegt. En de mol aankijkt wanneer hij ‘de mol’ zegt.

Rick draait zijn hoofd naar links tussen ‘de winnaar’ en ‘de verliezend finalist’ en dat zou betekenen dat op de foto, de winnaar RECHTS van de verliezend finalist moet staan.

Er wordt niet in beeld gebracht naar wie Rick kijkt als hij ‘de mol’ zegt.
En juist daarom vind ik deze montage verdacht en denk ik hier op een goed spoor te zitten ::jaja::

Wanneer Rick ‘de mol’ zegt, dan kijkt Merel meteen daarna Niels aan. En waarom zou ze dat doen? Omdat Rick op dat moment Niels aankijkt!

En als Niels de mol is en deze theorie klopt, dan is Merel de winnaar en Sarah de verliezend finalist.
( want de winnaar moet dan rechts van de verliezer staan op de foto, zie uitleg hierboven )

De uitslag is dan:
NIELS is de mol
MEREL is de winnaar
SARAH is de verliezend finalist

Afbeelding
Terugkijken: Laatste 10 seconden van aflevering 8!

En dan Merel: " Oh, ben jij de mol? Ik dacht al het hele seizoen dat ik hem was."

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.