De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 8 » Test & executie (afl. 8)

»

Frank
Beheerder

Test & executie (afl. 8)

Wat is je opgevallen bij de test en executie van aflevering 8?

Wat mag wel geplaatst worden:

• Wat viel je op aan de test en testvragen?
  • Stemgedrag van kandidaten.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Citeer Reageer

Teuntjemolt
5 jaar lid

Re: Test & executie (afl. 8)

Eeeeh nou is m'n winnaar er uit

Citeer

Geralda
6 jaar lidVerdenkt Nielson

Exit Sinan. Ik had veel verwacht maar niet dat hij vandaag er al uit zou gaan. Maar voor mij de dood of de gladiolen door mijn ” Sinterklaas wensenlijstje dit jaar”. Jammer hoor. Maar niet getreurd. De kans dat niet conventionele Sinan de mol zou zijn was natuurlijk erg klein. Maar die twijfel had ik eerder al uitgesproken.
Nu nog Niels, Sarah en Merel.
Wie van hen acteert het best bij de executie? Dan komt Sarah er toch het best af m.i. Ze lijkt oprecht blij. Niels kon rustig zitten. Sinan ook maar die zit altijd rustig. Merel geschrokken maar ook blij?
Na alle nephinten lijkt Niels bijna de beste papieren te hebben. Sarah heeft niet op Sinan gezeten dus haar biecht klopte niet. Merel is overgestapt naar Sarah? Van Niels weten we niets.
Merel de mol denk ik nu even. En voor het geld zal later best een uitleg komen.
Even herijken wat betreft Niels.

Citeer

peanut
1 jaar lidVerdenkt Merel

Iedereen in shock. Dit had ik nu ook niet verwacht.

Citeer

mmmmm
4 jaar lidVerdenkt Sarah

En wederom Sarah met haar rechterhand in haar zak bij de executie, net zoals bij de voorgaande executies.
Misschien heeft het niets te betekenen, maar dit valt wel erg op!

Afbeelding

En bekijk vooral afl 5 even terug wanneer zij een groen scherm te zien krijgt.
Ze is heel blij, haar hand gaat heel even uit haar zak, maar doet ze snel weer terug. Het lijkt wel alsof ze daar iets te verbergen heeft.

Gewijzigd op 24 februari om 00:03 uur.

Citeer

drummer

Citaat van Geralda:
Exit Sinan. Ik had veel verwacht maar niet dat hij vandaag er al uit zou gaan. Maar voor mij de dood of de gladiolen door mijn ” Sinterklaas wensenlijstje dit jaar”. Jammer hoor. Maar niet getreurd. De kans dat niet conventionele Sinan de mol zou zijn was natuurlijk erg klein. Maar die twijfel had ik eerder al uitgesproken.
Nu nog Niels, Sarah en Merel.
Wie van hen acteert het best bij de executie? Dan komt Sarah er toch het best af m.i. Ze lijkt oprecht blij. Niels kon rustig zitten. Sinan ook maar die zit altijd rustig. Merel geschrokken maar ook blij?
Na alle nephinten lijkt Niels bijna de beste papieren te hebben. Sarah heeft niet op Sinan gezeten dus haar biecht klopte niet. Merel is overgestapt naar Sarah? Van Niels weten we niets.
Merel de mol denk ik nu even. En voor het geld zal later best een uitleg komen.
Even herijken wat betreft Niels.

Niels zegt aan het begin van de aflevering dat hij Sarah heeft afgeschreven en dat het wat hem betreft gaat om Sinan of Merel.

Merel laten ze wat mij betreft veel te duidelijk zeggen dat ze op Sarah zit. Ik denk dat Merel wellicht wel op Nielson zit, als je kijkt naar het gesprekje waarin hij haar vraagt of zij de mol misschien is. Daarin zegt ze op den duur dat ze hem een hele goede kandidaat vindt, maar het lijkt met een knipoog of een ondertoon; en daar gaat Nielson niet op in. Misschien te spannend om te doen, als je de mol bent?

Ik vind Merel juist heel erg oprecht overkomen met dat ze toch wel erg blij is dat ze door is. Sarah lijkt bedacht te hebben "ik moet heel erg naar voren schieten". Ik ben vanavond geswitcht van Sarah weer terug naar Nielson. Heb ze beiden in het vizier. Ik kan me juist niet voorstellen dat Merel de mol is, juist vanwege haar gedrag (en anders is ze echt een topactrice!!). Inderdaad, Merel heeft te veel geld binnen gehaald. Zo ook vanavond bij de motoren-en-tonnen-opdracht, net zoals Sarah trouwens.

Gewijzigd op 24 februari om 01:04 uur.

Citeer

wwJd
1 jaar lidVerdenkt Merel

Citaat van mmmmm:
En wederom Sarah met haar rechterhand in haar zak bij de executie, net zoals bij de voorgaande executies.

Afbeelding

Ze is heel blij, haar hand gaat heel even uit haar zak, maar doet ze snel weer terug. Het lijkt wel alsof ze daar iets te verbergen heeft.

Goed opgemerkt, maar wat het nou persé betekent??? Sinan zat nagenoeg altijd met zijn armen over elkaar. Kan gewoon onbewuste houding zijn van Sarah.

Gewijzigd op 24 februari om 01:12 uur.

Citeer

Geralda

Citaat van mmmmm:

Afbeelding

Heel goed opgemerkt mmmmm wat wat is de link naar de mol??? Een hand, vijf vingers in je rechterbroekzak?

Citeer

Belgian Mol
5 jaar lidVerdenkt Sarah

Ik had jullie gewaarschuwd. Sinan was duidelijk niet de mol. De extreme Sinantunnel op dit forum is nu ingestort en daar kan ik wel om lachen.

Citeer

Danoontje88
1 jaar lidVerdenkt Sarah

Citaat van Belgian Mol:
Ik had jullie gewaarschuwd. Sinan was duidelijk niet de mol. De extreme Sinantunnel op dit forum is nu ingestort en daar kan ik wel om lachen.

Ik neem aan, dat je weet dat je dit keihard krijgt teruggespeeld, mocht Sarah niet de mol zijn, toch? Het is namelijk nog maar de vraag of wij wel goed zitten en onze tunnel niet keihard instort.

Citeer

mollien
3 jaar lidVerdenkt Nielson

Pfff. Ben helemaal van slag. Daar gaat mn mol.
Ik denk iig niet dat Sarah de mol is‪. We hebben niet duidelijk gezien op wie Sinan zat, omdat je dan weet wie het niet is. Maar ze hebben wel héel erg laten zien dat Sarah volop op Sinan zat (althans, zo was het gemonteerd). Ik denk niet dat ze dit zouden doen als zij echt de mol is, omdat je dat dan hieruit kon concluderen. Als Sarah dus wel echt alles op Sinan heeft ingezet, moet ze de mol wel zijn.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.