De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Aflevering 9 » Aflevering 9, opdracht 2: Doordraaier

»

Frank
Beheerder

Aflevering 9, opdracht 2: Doordraaier

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 9?

Wat mag niet geplaatst worden:

• Bespreek hier geen zaken die buiten deze opdracht gebeuren.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag, verdachte uitspraken en mogelijke hints binnen deze opdracht.
  • Kandidatengedrag (wat een Mol juist niet zou doen) binnen deze opdracht.
  • Wat was de bedoeling van dit spel en wie heeft er geld verdiend?
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Gewijzigd op 2 maart om 21:06 uur.

Citeer Reageer

Siska81
3 jaar lidVerdenkt Nielson

Re: Aflevering 9, opdracht 2: Doordraaier

Niels stond in het midden en bleef daardoor altijd doordraaien, de ene keer met Merel, de andere keer met Sarah

Citeer

Vpeetje
1 jaar lidVerdenkt Sinan

Citaat van Siska81:
Niels stond in het midden en bleef daardoor altijd doordraaien, de ene keer met Merel, de andere keer met Sarah

Nee hoor, derde plaat is voor Merel en Sarah

Citeer

YSco71
2 jaar lidVerdenkt Sinan

Met haar overacting, dyslexie, dyscalculie en 'Ik snap de opdracht niet', weet Sarah ineens wel hoe deze opdracht moet. Ze kent het hele liedje van Shakira, bedenkt dat ze de platen moeten stoppen en dan tegelijkertijd weer moeten herstarten.

Kennelijk vonden ze dat er te weinig geld in de pot zat en moest hij op het laatst toch gespekt worden.

Citeer

Mikee
2 jaar lid

Synchroon met s. Chronis.

Lijkt me duidelijk.

Citeer

Paatchoo
4 jaar lidVerdenkt Merel

Citaat van YSco71:
Met haar overacting, dyslexie, dyscalculie en 'Ik snap de opdracht niet', weet Sarah ineens wel hoe deze opdracht moet. Ze kent het hele liedje van Shakira, bedenkt dat ze de platen moeten stoppen en dan tegelijkertijd weer moeten herstarten.

Kennelijk vonden ze dat er te weinig geld in de pot zat en moest hij op het laatst toch gespekt worden.

Dat zou ook makkelijk zijn voor de mol om willekeurig zijn/haar best te doen en dan in de laatste opdracht maar wat je best te doen om de pot nog wat op te krikken. Als mol moet je er volgens mij altijd voor gaan om een opdracht zo slecht mogelijk te maken tenzij je weet dat er nog een opdracht komt waarvan je weet dat het de pot veel geld gaat kosten. Juist het feit dat ze aangeeft hoe deze opdracht tot een succes te maken is sluit haar uit als mol. Als mol rommel je lekker door zodat je misschien één plaat toevallig gelijk hebt laten draaien.

Citeer

drummer
6 jaar lidVerdenkt Nielson

Toen Nielsons guilty pleasure "Nelly - Ride With me" werd gedraaid, kwam de mee gezongen tekst "Hey, Must be the money" voorbij.

Nielson, als mol, kon met gerust hart op het laatst twee plaatjes goed laten lopen, omdat hij, als hij als mol dat doel heeft gesteld, een nieuw laagterecord heeft bereikt, namelijk 10.150 euro. Uiteindelijk heb je als mol als hoofddoel het geld. It must be the money!!

Citeer

Gringa
3 jaar lidVerdenkt Sarah

Ik geloof (we zijn vandaag terug uit de VS en ik kamp met jetlag), dat we Nielson's guilty pleasure, "Ride Wit Me," eerder gehoord hebben toen ze in een bus reden (misschien aflevering 4? Eerder?). Sarah's kan ik me niet herinneren. Van Merel's had ik nog nooit gehoord.

Sarah volgde kort een opleiding tot zangeres voordat ze besloot actrice te worden. Nielson is zanger. Ik geloof alleen dat deze opdracht niet naar Merel wijst. Omdat zoveel "gewone" kijkers vinden dat Sarah de mol moet zijn wordt ik huiverig dat zij het juist niet kan zijn. Wat dom mag zijn, maar zo is het.

Citeer

mmmmm
4 jaar lidVerdenkt Sarah

Citaat van YSco71:

Wat betreft Dyslexie:
Op de website van wieisdemol.avrotros staan de afleveringen niet in de goede volgorde. (afl 2,1,3,4,5,6,7,8,9)
Een verkeerde volgorde..hint naar de dyslexie van Sarah?

Citeer

mmmmm
4 jaar lidVerdenkt Sarah

SYNCHROON => CHROONNYS => Sarah CHRONIS

Citaat van Mikee:

Lijkt me duidelijk.

Citeer

Geralda
6 jaar lidVerdenkt Nielson

Citaat van mmmmm:

SYNCHROON => CHROONNYS => Sarah CHRONIS

Citaat van Mikee:

Lijkt me duidelijk.

Bedoel je nou SynchroNiels? Steekt tong uit

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.