De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Reünie: aflevering 10 » Teleurstellend wat mij betreft

«

mmhmjanssen
7 jaar lidVerdenkt Nielson

Re: Teleurstellend wat mij betreft

Citaat van Geralda:
Eh, voor dubble checking woman moet ik diep door het stof want ik heb Sarah zo genoemd voor Gringa die vol in de Sarah tunnel zat. Sorry Gringa.
En ik kan alleen mezelf verwijten dat ik Merel gewoon niet als Mol zag terwijl ik Niels en Sarah afschreef door hun valse joker gedoe. Dus zou alleen Merel over moeten blijven.

Mijn teleurstelling ligt niet bij Merel maar bij het totale seizoen en met name de opdrachten, de keuze van Merel voor het pinnetje, de tuktuk geld verdeling enz. Teveel onverklaarbare maar belangrijke onderdelen waardoor je een Mol wel/niet kan spotten/afstrepen. En de uitleg bleef uit helaas.
Dat de mol uiteindelijk niet diegene was die een joker stal vond ik zeer verheugend. Wat molgedrag betreft hadden alle finalisten de mol kunnen zijn waarbij Merel uiteindelijk het meeste geld verdient. Gevoelsmatig krijg ik dat niet kloppend.
En dan blijf ik maar gewoon eigenwijs haha

Ik ben zo blij dat DE MOL in België meteen na onze mol is begonnen. Kunnen we die nare bijsmaak zo snel mogelijk wegspoelen. Hopelijk zorgen de makers hier wel voor een eerlijk spel en is alleen de Mol de saboteur.

Geralda
7 jaar lidVerdenkt Nielson

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Geralda:
Eh, voor dubble checking woman moet ik diep door het stof want ik heb Sarah zo genoemd voor Gringa die vol in de Sarah tunnel zat. Sorry Gringa.
En ik kan alleen mezelf verwijten dat ik Merel gewoon niet als Mol zag terwijl ik Niels en Sarah afschreef door hun valse joker gedoe. Dus zou alleen Merel over moeten blijven.

Mijn teleurstelling ligt niet bij Merel maar bij het totale seizoen en met name de opdrachten, de keuze van Merel voor het pinnetje, de tuktuk geld verdeling enz. Teveel onverklaarbare maar belangrijke onderdelen waardoor je een Mol wel/niet kan spotten/afstrepen. En de uitleg bleef uit helaas.
Dat de mol uiteindelijk niet diegene was die een joker stal vond ik zeer verheugend. Wat molgedrag betreft hadden alle finalisten de mol kunnen zijn waarbij Merel uiteindelijk het meeste geld verdient. Gevoelsmatig krijg ik dat niet kloppend.

Ik ben zo blij dat DE MOL in België meteen na onze mol is begonnen. Kunnen we die nare bijsmaak zo snel mogelijk wegspoelen. Hopelijk zorgen de makers hier wel voor een eerlijk spel en is alleen de Mol de saboteur.

Precies, in ieder geval de grootste saboteur.
De opdracht met bungeejumpen vond ik een prachtig voorbeeld van gelaagdheid! Ik laat WIDM nu lekker achter me Knipoog

Vonne
7 maanden lidVerdenkt Nielson

Citaat van mmhmjanssen:
Citaat van Geralda:

Helemaal mee eens. Vooral nu de NL-se makers bij alles roepen dat het echt toeval was. Fronsende wenkbrauwen hier. Als het echt toeval was, dan volgend jaar iemand inhuren die daar extra op let. Want als je zelf een hint verzint met de mol is 4 en je publiceert telkens foto's waarop de mol te zien is met 4 vingers in beeld hoort er toch echt een lampje te gaan branden..... En laat ik het over die toevallige vogels maar niet hebben.....

Zo, dit hoofdstuk snel sluiten nu en over naar België Glimlach

Rinusoide
8 maanden lidVerdenkt Merel

Achja, of het nou toeval is of niet, we zullen het nooit weten. Ik heb in ieder geval erg genoten van het seizoen!
En nu inderdaad op naar België.

Vpeetje
2 jaar lidVerdenkt Sinan

Frank kan aub deze topic voorzien worden van een heel dik slot. Het begint onderhand teleurstellender te worden dan een heel seizoen widm. Knipoog
Ik mag toch hopen dat dit echt de allerlaatste toevoeging is hiero.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.