De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Deze tien BN-ers zijn deelnemer van Wie is de Mol 2020!
Onder andere Anita Witzier, Miljuschka Witzenhausen en Nathan Rutjes
Je kunt het Molboekje van het jubileum seizoen reserveren!
Reserveer nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Sturen
  • Aflevering 8:  Doorgeven
  • Aflevering 7:  Tegenstander

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Anita Witzier » Anita is de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Anita is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Anita kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat deze persoon niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van deze persoon in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van deze deelnemer buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar deze deelnemer.
  • Uitgebreide theorieën over deze deelnemer.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Corina5
5 maanden lid

Re: Anita is de Mol, omdat...

Anita is de Mol omdat op de site voorstelvideo eindigt met foto's van finale 2019. (Terwijl andere video's eindigen met enkele kandidaat 2020).

Geralda
7 jaar lidVerdenkt Nathan

Citaat van Corina5:
Anita is de Mol omdat op de site voorstelvideo eindigt met foto's van finale 2019. (Terwijl andere video's eindigen met enkele kandidaat 2020).

Ja, zoiets dacht ik in het begin ook maar die foto’s wisselen en toen kon ik er geen touwtje meer aan vastknopen

Gringa
4 jaar lidVerdenkt Buddy

Hoi!

Voor zoveel ik het weet, zijn de kandidaten in levende lijve nog niet samengekomen; ze zijn alleen door verschillende media programma's via info in houten doosjes bekendgemaakt. Dus, er moet nog een re-unie plaatsvinden. Een van de programma's die Anita heeft gepresenteerd heet De Re-unie.

Merel, de mol van 2019, heeft de 10de en laatste kandidaat van 2020 bekend gemaakt: Tina (10-a) de Bruin. Anita heeft een programma 10 voor Taal gepresenteerd.

Aan het einde van de leader (rond 0:43) als alle kandidaten samen staan, draait Anita haar hoofd van achteren naar voren. Alle andere kandidaten kijken naar voren de hele tijd.

Wie is de mol begint een week later dan gewoonlijk: op 11-01. Anita's verjaardag is het spiegelbeeld hiervan: 10-11.

Ljj
4 jaar lidVerdenkt Miljuschka

Ik wil graag een screenshot plaatsen, maar kan nergens op de site vinden hoe..
Kan iemand mij helpen?
Met het linkje wat hieronder staat kom ik ook niet zo ver.

chihiro
3 jaar lidVerdenkt Rob

Citaat van Ljj:
Kan iemand mij helpen?

Ik herken dit nog wel van vorig jaar. Rommel tussen de extincties (.jpg/.img) tot het linkje hem pakt. Succes.

Ljj
4 jaar lidVerdenkt Miljuschka

Citaat van chihiro:
Citaat van Ljj:
Kan iemand mij helpen?

Ik herken dit nog wel van vorig jaar. Rommel tussen de extincties (.jpg/.img) tot het linkje hem pakt. Succes.

Waarom maken ze dit toch niet makkelijker hè?!
Maar ik wil geen linkje naar een site, maar gewoon een afbeelding plaatsen. Maar dat gaat blijkbaar niet.

Charming85
5 maanden lid

Het teken in het promofilmpje dat in de grijze muur te zien is, heb ik opgezocht. Na lang zoeken, wàt een moeilijke taal, kwam ik op de betekenis: iets waardevols krijgen. De Wikipedia pagina van Anita heeft het nadrukkelijk over de ster die ze heeft ontvangen.
Verder kwam ik ook niet iets tege ,qua betekenis met...'uit de zee'. (Zeester?). Maar goed..anderen hebben ook vast iets waardevols ontvangen.
2. De hovercraft: Anita is een schorpioen. Op het land ...En in het water.

Gewijzigd op 11 januari om 19:30 uur.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.