De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Ron is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Ron is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Ron kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Ron niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Ron in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Ron buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Ron.
  • Uitgebreide theorieën over Ron.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Katje353
4 maanden lid

Re: Ron is de Mol, omdat...

Ron zegt in de eerste opdracht het telefoonnummer hardop op maar draait de laatste 2 cijfers om waardoor hij een voicemail aan de lijn krijgt.

lil-vs-demol
4 jaar lid

Afbeelding

Spiegelbeeld, Ron staat dit keer aan de andere kant op de groepsfoto.

simgab
6 jaar lid

Ron kijkt niet eens verbaasd als hij in het laatste bakje kijkt en ziet dat er geen vrijstelling meer ligt. Voorkennis?

Gewijzigd op 6 september 2020 om 17:12 uur.

Abayomie
4 maanden lid

Ron heeft tijdens de spiegel opdraagt eerst in het midden gestaan maar toen ieder een stond voor de foto ging hij in eens naar links. Waar mee hij dus div mensen op een andere plaats zette.

Abayomie
4 maanden lid

Citaat van lil-vs-demol:
Afbeelding

Dit is een foto uit een ander sesoen.

lil-vs-demol
4 jaar lid

Citaat van Abayomie:
Citaat van lil-vs-demol:
Afbeelding

Dit is een foto uit een ander sesoen.

Dat is het punt ja hihi

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Voor mij is Ron een soort Mr. Bean: ik vind hem goed in kleine doseringen. Ik had dus een iets penetrantere versie van Jochem voor mijn neus. Persoonlijk dacht ik dat hij uit zou vliegen, en dat is niet gebeurd, dus tijd om Ron iets dichter bij te observeren.

In 1.1 Weet hij hoe hij het bord moet teruglezen: hij gaat letterlijk ver terug om het door de spiegel te lezen. Hij helpt een beetje mee zoeken en corrigeert Patrick, die op zijn plek staat mogelijk wetend dat anderen verkeerd staan. In 1.2 zie je hem niet zo veel verkeerds aan het doen (houden ze hem uit de wind?) Tijdens 1.3 Ging hij als laatste: traditioneel een mogelijke molplek. Hij staat voor Milouska, die hij zegt te bewonderen. Hierna in afleveringen 2 en 3 wordt hij irritant dom (deze aflevering heet Renaissance of wedergeboorte).

In 2.1 Doet hij raar, wat mogelijk de boel vertraagd zodat de twee teams rond de 0,5 moeten ontmoeten. 2.2 is hij als 2de afgeschoten, maar hij zorgt ervoor dat de eerste boobytraps er nog staan (bemoeilijken voor anderen?) 2.3 presteert niet al te best, maar maakt niet uit? Hij heeft ook een hele rare onderonsje samen met Tygo waar Horace te hele tijd erbij schijnt te zijn. In Meeslepend, zijn er een paar vuren, en daarna heb je vragenvuur. Vuren is een houtsoort die komt uit een bos (zhard?).

In 3.1 zijn ze in een plek met olijf bomen waar Ron wederom niks van bakt. Deze opgave heet Sleutel bos. 3.2: misschien verdoezelt hij informatie? 3.3 Lijkt een kind vriendelijke opgave wederom met vuren. Na de test, is hij een van de drie die ervan weten dat Horace weg is. Als ze Horace terug in het spel brengen, is dit iets van alleen Ron heeft meegemaakt.

Ron wordt iig (ik geloof) als enige niet als de mol gezien tot nu toe. Soms is dit een manier om de mol beschermen in het begin, alhoewel dit kan ook betekenen dat hij voor de anderen hem snel als kandidaat door hebben.

Beppie0507
2 jaar lid

Ik ben bang dat Ron de mol is. Ik zou dit heel heel slecht vinden. Hij is veel te opvallend de boel aan het verstieren en doet zich nog dommer voor dan dat hij al is. Er zijn meer mollen geweest waar het er zo dik boven op lag.

Snuffel
4 maanden lidVerdenkt Splinter

Ik had een eye-opener bij de biecht van Ron na "Sleutelbos". Hij is zogenaamd erg verdrietig, maar voegt daar onmiddellijk aan toe "nee hoor, valt wel mee." Verbazingwekkende switch van karakter.
De onhandige, dommige kandidaat die je het gunt dat hij weer mee mag doen? Ik twijfel nu heel erg.

Beppie0507
2 jaar lid

Citaat van Snuffel:
Ik had een eye-opener bij de biecht van Ron na "Sleutelbos". Hij is zogenaamd erg verdrietig, maar voegt daar onmiddellijk aan toe "nee hoor, valt wel mee." Verbazingwekkende switch van karakter.
De onhandige, dommige kandidaat die je het gunt dat hij weer mee mag doen? Ik twijfel nu heel erg.

Ja, ik ben er ook bang voor dat ze hem tot mol hebben gemaakt. Zou ik wel heel slap vinden.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.