De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Ron is niet de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Ron is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Ron niet de Mol is. Gedraagt Ron zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Ron wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Vlammetje
6 jaar lid

Re: Ron is niet de Mol, omdat...

Onmols vond ik:
- achteruitrijden om te zien wat hij gemist had en de tekst op het bord nog lezen
- bij zijn eigen spiegel gaan staan
- de lijst met namen een beetje kort willen houden
- lijkt oprecht goed bezig met mannen met de juiste namen verzamelen

Dat hij bij de derde opdracht een joker pakte verraste me. Een kandidaat heeft de joker het hardste nodig, dit vond ik dus niet per se getuigen van voorkennis, maar wel van verrassend spelinzicht.
Een mol zou gemakkelijk met de grootste groep mee kunnen gaan en niets pakken, denk ik. Maar ook een joker kan zijn voordelen hebben....

lindi-ellen
4 maanden lid

Ron is in sommige opdrachten te opvallend aan het tegenwerken, of dingen niet aan het begrijpen. Een mol zou dat subtieler doen

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van lindi-ellen:
Ron is in sommige opdrachten te opvallend aan het tegenwerken, of dingen niet aan het begrijpen. Een mol zou dat subtieler doen

Hoewel ik het daar mee eens ben, trap ik er niet meer in na Rob vorig seizoen. Die was in de opdracht in de truck zo opzichtig stom aan het doen met een rare stoel maken, dat ik die meteen afstreepte.

ThaStayFan
1 jaar lid

In een extra video, waarin het afvallen van Horace wordt weergegeven, wordt een emotionele Ron neergezet. Ik denk dat hij oprecht emotioneel is. Zou hij als mol het te doen hebben met Horace, die hij bedrogen heeft? Op de vragen van Patrick antwoordt hij direct, dat hij niet wist op wie Horace zat. Zijn reactie lijkt me heel oprecht. In zijn emotionele situatie zegt hij dan ook dat hij dacht dat het tussen hem en Patrick zou gaan. Ik zou het wel heel sterk vinden als hij dat als mol zegt en Patrick ook weer bedonderd. Mocht hij dat toch gedaan hebben, dan is dit echt een bijzonder sterke mol! Zo'n mol als Milouska Meulens. Ik neig er naar te denken dat hij niet de mol is.

Het feit dat hij een uitgeputte indruk gaf, blijkt weer uit de andere extra video. Hij was 's nachts naar de wc gegaan en had zijn hoofd gestoten. Hij had in aflevering 3 echt de fut niet. Mocht hij dit ook verzonnen hebben, dan moet ik weer zeggen: bijzonder sterk gespeeld. Maar ja, het kan...
Ellie noemt hem dan zelf in dat filmpje (en bij het lasergamen) 'Mol' en daar reageert hij een beetje ludiek op met 'ja.'. Zou je dat zo kunnen? Zou echt briljant zijn.

Het zou hilarisch en uitmuntend zijn als Ron de mol is. Maar nee, ik ben nog niet overtuigd.

Gewijzigd op 24 september 2020 om 11:30 uur.

mmhmjanssen
8 jaar lid

Die extra video maakt Ron bij mij juist verdachter. Waarom zegt hij niet tegen Patrick dat ze beiden door zijn, maar feliciteert hij Patrick dat hij door is? Waarom sluit hij geen bondjes? Het slot is al helemaal verdacht als hij zegt wie wil er een bondje met mij. Hier zie ik toch echt een grijns op zijn gezicht...

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Bij de kofferruil opdracht moeten ze noemen welke oud-mollen er gespot konden worden. Ron noemt 2 goede oud-mollen op: Klaas en dennis. Lijkt me niet dat je als mol het risico wilt lopen dat ze deze 2 suggesties overnemen. Eentje kan nog, maar 2?

Barbamollie
5 jaar lid

Citaat van Mauz_is_waus:
Bij de kofferruil opdracht moeten ze noemen welke oud-mollen er gespot konden worden. Ron noemt 2 goede oud-mollen op: Klaas en dennis. Lijkt me niet dat je als mol het risico wilt lopen dat ze deze 2 suggesties overnemen. Eentje kan nog, maar 2?

Kan hij rustig doen... Niemand neemt hem serieus... En hij zegt het ook niet echt daadkrachtig... Hij fluistert nog net niet... De anderen roepen alles door elkaar dus hij kan dat rustig zeggen

Snuffel
4 maanden lidVerdenkt Splinter

Al heel vaak genoemd... Ron is onhandig, veel te opvallend aan het mollen...hij kan wel dingen zeggen maar er is toch niemand die luistert. Zou het tactiek kunnen zijn?

Hij lijkt bij de laatste aflevering "mee te liften" op molacties van anderen, op z'n Ron's: Hij wil met de foto voor 250,00 maar Nikki is te traag. Het schilderij dat hij herkent, maar ja Patrick en Ellie liepen door.
En dus minder geld in de pot.

Dus toch maar even teruggekeken hoeveel zijn doorzichtige dekmantel hem opgeleverd heeft.
Bij "Sleutelbos"krijgt hij zijn ketting niet open. Kokers niet geopend betekend geld niet in de pot.
Maar daar blijft het bij.

Zijn "gestuntel" bij andere opdrachten heeft geen enkel effect op de uitslag.
Verkeerde telefoonnr bellen in afl 1. Frauderen met de gastenlijst, zwalkend met de manden met steen, wiebelen op de balk naar de schilden toe, snel afgeschoten door de lasers

En hij zit vaak op plekken waar de mol juist niet wil zijn.
bij de luiken staat hij op de uitkijkpost
als 1e in de lasergame (met nog 7 kandidaten erna en dus geen grip op het spel)

Ergens buiten beeld gemold misschien? Ik kan hem in geen enkele opdracht daaraan koppelen.

Dus het zou zeker tactiek kunnen zijn van Ron, maar als mol is hij van mijn lijstje af.

Musliston
7 jaar lidVerdenkt Marije

Citaat van Mauz_is_waus:

Ik verdenk Ron niet hoor, maar moesten ze niet alledrie goed hebben? En Jon was al genoemd, dus dan kon hij juist de kandidaat spelen door twee goede antwoorden te noemen.

mmhmjanssen
8 jaar lid

Citaat van Musliston:
Citaat van Mauz_is_waus:

Ik verdenk Ron niet hoor, maar moesten ze niet alledrie goed hebben? En Jon was al genoemd, dus dan kon hij juist de kandidaat spelen door twee goede antwoorden te noemen.

Ik denk het niet dus. Zie topic 'Patrick is de Mol omdat....'

Gewijzigd op 29 september 2020 om 11:24 uur.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.