De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Jeroen is niet de Mol, omdat...

«

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Re: Jeroen is niet de Mol, omdat...

Citaat van Vonne:
Citaat van Gringa:
Citaat van Vonne:
Veel dingen wijzen erop dat Jeroen de mol is. Als hij deze uitspraken doet terwijl hij de mol is, dan vind ik dit wel erg over de top om dat van jezelf te zeggen.

https://www.instagram.com/p/CGmxnGvJkVc/?igshid=1c14mfykc22pa

Mee eens. En mee eens.Steekt tong uit

Daarom ben ik zelf er nog geen 100% van overtuigd. Ook omdat er toch wel verschillen zitten in de letters d en e als je kijkt naar de tekst Ik ben de mol op de spiegel. Ook het laatste shot met de ronde ramen is typisch omdat Nikkie zo duidelijk de nadruk op het ronde schilderij legt. Grote twijfel nog steeds aan mijn kant.

https://www.instagram.com/p/CGphWLGJ6CL/?igshid=jzztn4yf59mu

Dat gevoel heb ik ook. Ik zit niet op Twitter of Facebook of Instagram, dus ik kon alleen twitter van vorig jaar opzoeken. Jeroen heeft daar een TV met (Coronation?) een koningin in een hotel kamer aan staan op 17 November gepost, dus mijn eerste reactie was: wow, wat lief! Hij laat Nikkie weten dat hij haar een koningin vindt. Echt een gentleman! Maar het lijkt nu meer dat het anders zit. Hij speelde Elvis in zijn seizoen, en ik vrees dat dit dan over zichzelf gaat, wat meer bij die Brief aan de mol video ook past qua toon. Ik hoop dat mijn eerste reactie juist was.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.