Forum
Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Deelnemer Jeroen Kijk in de Vegte
Re: Deelnemer Jeroen Kijk in de Vegte
Wat een geweldige acties! Heb erg genoten!
Maarre... ik wist zeker dat hij de mol was toen hij bij de koffertjesopdracht zei: “hij loopt nu voor Patrick” en we Patrick Stoof in beeld zagen. Was dat nou gewoon toeval? Hilarisch!
Eindelijk weer eens een goede mol, die risico heeft durven nemen. Ik vond de afgelopen jaren met Merel en zeker met Rob echt tegenvallen en de zogenaamde molacties teleurstellend. Liever zie ik dat sommige molacties mislukken, maar er wel risico wordt genomen dan dat alle acties plaats vinden buiten het zicht van de andere kandidaten of niet veel verder gaan dan: de kandidaten maakten er zo'n chaos van, ik hoefde als mol niks te doen. Chapeau Jeroen, ik had je aan het einde door, maar heb genoten.
En wat heerlijk dat de nadruk nu op de opdrachten en de molacties lag en niet op allerlei zogenaamde hints die er altijd voor alle kandidaten aanwezig of te bedenken zijn. En ook iets minder op de bondjes naar mijn geval. Hopelijk gaat het volgende seizoen op deze voet door. Of nog beter: kijken ze naar de Vlaamse versie en maken het nog leuker!
Gewijzigd op 25 oktober 2020 om 00:14 uur.
Ik heb tijdens de laatste aflevering heel hard gelachen met de molacties van Jeroen. Heerlijk zo'n brutale mol die openlijk de kandidaten utidaagt en toch niet verdacht wordt. Top gedaan!
Reactie toevoegen
Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.