De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Deelnemer Jeroen Kijk in de Vegte

Frank
Beheerder

Deelnemer Jeroen Kijk in de Vegte

In dit topic kun je alles kwijt over Jeroen, behalve discussies of Jeroen de Mol wel of niet is.

Citeer Reageer

ThaStayFan
1 jaar lid

Re: Deelnemer Jeroen Kijk in de Vegte

Jeroen is de mol!!!

Citeer

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Wat een geweldige acties! Heb erg genoten!
Maarre... ik wist zeker dat hij de mol was toen hij bij de koffertjesopdracht zei: “hij loopt nu voor Patrick” en we Patrick Stoof in beeld zagen. Was dat nou gewoon toeval? Hilarisch! Glimlach

Citeer

Ongebruikt
1 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Eindelijk weer eens een goede mol, die risico heeft durven nemen. Ik vond de afgelopen jaren met Merel en zeker met Rob echt tegenvallen en de zogenaamde molacties teleurstellend. Liever zie ik dat sommige molacties mislukken, maar er wel risico wordt genomen dan dat alle acties plaats vinden buiten het zicht van de andere kandidaten of niet veel verder gaan dan: de kandidaten maakten er zo'n chaos van, ik hoefde als mol niks te doen. Chapeau Jeroen, ik had je aan het einde door, maar heb genoten.

En wat heerlijk dat de nadruk nu op de opdrachten en de molacties lag en niet op allerlei zogenaamde hints die er altijd voor alle kandidaten aanwezig of te bedenken zijn. En ook iets minder op de bondjes naar mijn geval. Hopelijk gaat het volgende seizoen op deze voet door. Of nog beter: kijken ze naar de Vlaamse versie en maken het nog leuker!

Gewijzigd op 25 oktober 2020 om 00:14 uur.

Citeer

WendyH
4 jaar lidVerdenkt Joshua

Ik heb tijdens de laatste aflevering heel hard gelachen met de molacties van Jeroen. Heerlijk zo'n brutale mol die openlijk de kandidaten utidaagt en toch niet verdacht wordt. Top gedaan!

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.