De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 3:  Vanaf hangen
  • Aflevering 2:  Voorbeeld
  • Aflevering 1:  Gelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Nikkie is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Nikkie is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Nikkie kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Nikkie niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Nikkie in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Nikkie buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Nikkie.
  • Uitgebreide theorieën over Nikkie.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

c_veraart
4 maanden lid

Re: Nikkie is de Mol, omdat...

Nikkie de Jager is de Mol. Het thema van dit jaar is Renaissance, wedergeboorte. Ze heeft dit jaar een belangrijke coming out gehad gedaan en is daarmee opnieuw geboren. Het thema van dit Mol-seizoen is een duidelijke verborgen aanwijzing naar Nikkie.

Dien
4 jaar lid

De eerste aflevering gaat over 'spiegelbeeld'. Op 12.10 zie je Nikki met haar spiegelbeeld. Ze kijkt naar zichzelf.

ChanivN
2 jaar lid

Citaat van c_veraart:
Nikkie de Jager is de Mol. Het thema van dit jaar is Renaissance, wedergeboorte. Ze heeft dit jaar een belangrijke coming out gehad gedaan en is daarmee opnieuw geboren. Het thema van dit Mol-seizoen is een duidelijke verborgen aanwijzing naar Nikkie.

Nikkie's coming out was pas nadat dit seizoen is opgenomen, dus dit lijkt mij geen verwijzing naar haar

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van c_veraart:

Al vaak gemeld: ze selecteren de mol niet omdat dat zo mooi in een thema past.

ferdie
2 jaar lid

Nikkie de Jager is de mol.In het begin als de groepsfoto in beeld komt beweegt Nikkie als enige haar hoofd.Zou kunnen betekenen dat zij de mol is.

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Ik bin er nog niet zo overtuigd van Nikkie als mol. Maar in de 3de opdracht had ik een soort klooster van 2016 in de Dominikaanse Republiek gevoel van die 5 oud-mollen die advies aan de jubileum kandidaten gaven. Dus, als je de eerste 2 letters van KEes, INge, en KIm neemt en husselt, krijg je NIKKIE. Met Thomas en Milouska, kan ik niet zo viel, dus dit kan gewoon toeval zijn, maar omdat die oudmollen op 2 regels hammerden viel dit mij op.

Duffie
4 maanden lid

Wat er op kan wijzen dat Nikkie de mol is, is de quote van Tina.
Ze zegt namelijk: “kleine, bruine, slechtziende rakker” maar in haar quote op de spiegel is het woordje ‘kleine’ weggelaten, wat wellicht betekent dat de mol niet klein is, maar zelfs de grootste van de groep is, en dat is Nikkie.

Gewijzigd op 8 september 2020 om 19:39 uur.

Das88
11 maanden lid

ik vind het ook wel verdacht hoe zij zich bij de stenen opdracht als penningmeester naar voren wil schuiven onder het mom van een grapje. Ze probeert namelijk wel gewoon naar voren te stappen. Was dit een slechte timing om de rol proberen over te nemen?

Jootje0705
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Volgens mij was het Nadja die naar voren stapte?

Citaat van Das88:
ik vind het ook wel verdacht hoe zij zich bij de stenen opdracht als penningmeester naar voren wil schuiven onder het mom van een grapje. Ze probeert namelijk wel gewoon naar voren te stappen. Was dit een slechte timing om de rol proberen over te nemen?

Vonne
2 jaar lid

Deze kwam ik ergens tegen.

Zie: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/paspoort-molboekje/

Let op de volgorde van de namen. De lijst is alfabetisch, alleen Nikkie staat dan verkeerd. Als je Nikkie zou vervangen door mol, klopt het alfabetisch wel weer.

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.